Система роботи з превентивного



Дата конвертації04.01.2017
Розмір444 b.


Система роботи з превентивного


  • Держава, виховні інститути, здійснюють профілактику негативних проявів поведінки дітей та учнівської молоді , допомагають їм виробити імунітет до негативних впливів соціального середовища.

  • ( “ Основні орієнтири виховання ” )





створення умов для формування та ви­явлення в соціальному просторі сталої, безпечної, відповідальної поведінки ді­тей, на основі сформованості превен­тивного світогляду, імунітету, здатності спротиву до негативних впливів соціального середовища групи та окремих осіб;

  • створення умов для формування та ви­явлення в соціальному просторі сталої, безпечної, відповідальної поведінки ді­тей, на основі сформованості превен­тивного світогляду, імунітету, здатності спротиву до негативних впливів соціального середовища групи та окремих осіб;

  • забезпечення відповідального ставлен­ня до особистого здоров'я в учнівської молоді, формування і розвиток осо­бистості, здатної керувати своєю поведінкою в системі небезпечних явиш, накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визна­чення ціннісних орієнтацій.



формування правового світогляду підліт­ків, попередження правопорушень серед учнів;

  • формування правового світогляду підліт­ків, попередження правопорушень серед учнів;

  • набуття учнями знань, умінь і навичок реалізації здорового способу життя та профілактика вживання наркотичних речовин, алкоголю;

  • формування навичок відповідальної по­ведінки учнів;

  • попередження випадків дитячого трав­матизму;

  • підвищення обізнаності учнів щодо про­блеми ВІЛ/СНІДу;

  • набуття необхідних умінь і павичок без­печної поведінки;

  • створення умов для формування по­зитивних якостей особистості у процесі різноманітних видів соціальної, навчальної, розвивальної, трудової, позашкільної та інших видів діяльності на основі сприяння духовному, інтелектуальному, морально-етичному, психічному, естетичному розвитку, формуванню здорового способу та культури життя, виробленню навичок безпечної поведінки, стійкості до негативних явищ;

  • створення умов для соціальної реабілітації неповнолітніх.



створення цілісної системи превентив­ного виховання в закладі;

  • створення цілісної системи превентив­ного виховання в закладі;

  • вироблення оптимальної стратегії, рівня та ритму превентивної діяльності;

  • підвищення якості виховної роботи; удосконалення методів і технологій пре­вентивної освіти, зокрема через упро­вадження інтерактивних форм навчання й виховання;

  • посилення взаємодії відповідних міських служб в організаційних формах превен­тивного виховання;

  • забезпечення відповідних умов для роз­витку фізично та психічно здорової особистості;

  • профілактика тютюнопаління, алкоголіз­му, наркоманії, насильства, що негативно впливають на здоров'я, та соціальних домагань до дітей;

  • підвищення соціальної, психологіч­ної, фізичної адаптації учнів у су­спільстві;

  • створення системи моніторингу життєспрямування учнів на усвідомлення значення превентивних знань через збільшення відвертості, довірливості;

  • розвиток превентивних само якостей учнів;

  • розв’язання особистісних проблем школярів у навчанні через удосконалення оздоровчої та діяльності дозвілля;

  • спонукання батьків до спільного розв’язання проблем їхніх дітей через просвітницьку роботу;

  • вдосконалення професійної компетентності вчителів.



рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень самооцінки учнів;

  • орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм в повсякденні;

  • наявність (відсутність) сформованих шкідливих звичок у дітей і підлітків;

  • наявність скоєних правопорушень, злочинів учнями школи , ступінь їх важкості;

  • показник кількості учнів , що знаходяться на обліку в школі, ВКМСД, ССД.

  • динаміка пропусків занять учнями без поважних причин.



Виховні заходи з превентивного виховання учнів 1-11 класів;

  • Виховні заходи з превентивного виховання учнів 1-11 класів;

  • Комплексні заходи з попередження правопорушень та асоціальної поведінки учнів;

  • Комплексний план роботи з формування навичок здорового способу життя;

  • План сумісної профілактичної діяльності школи і відповідних служб міста;

  • Комплексний та індивідуальні плани роботи з дітьми девіантної поведінки;

  • Комплексний план заходів роботи з батьками (батьківський лекторій, заходи з попередження насилля в родині,) та індивідуальні плани роботи з асоціальними родинами.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка