Системи управління базами даних



Дата конвертації17.06.2016
Розмір444 b.


Системи управління базами даних

  • Проектування бази даних. Створення структури. Типи даних, які використовуються в БД. Введення та редагування даних


Проектування бази даних

      • Одним із етапів проектування бази даних є розробка таблиць, тому що результати, які має видавати база даних (звіти, вихідні форми тощо), не завжди дають повне уявлення про структуру таблиці.
        • Спочатку краще розробити структуру таблиць. Рекомендується керуватися такими основними принципами:
        • Інформація в таблиці не повинна дублюватися.
        • Кожна таблиця має містити інформацію тільки на одну тему.


Проектування бази даних

  • Кожна таблиця містить інформацію на окрему тему, а кожне поле в таблиці містить окремі відомості з теми таблиці. Під час розробки полів для кожної таблиці необхідно пам'ятати:

      • Кожне поле має бути пов'язане з темою таблиці
      • Не рекомендується включати до таблиці дані, що є результатом вираження
      • У таблиці має бути вся необхідна інформація
      • Інформацію слід розбивати на найменші логічні одиниці


Типи даних

  • У роботі з базою даних Access допустимі такі типи даних;

      • Текстовий — один рядок тексту (до 256 символів),
      • Поле MEMO — текст, що складається з кількох рядків.
      • Числовий — число будь-якого типу (ціле, дійсне тощо).
      • Дата/час — поле, що містить дату або час.
      • Грошовий — поле, значення якого виражене в грошових одиницях, відповідно до регіону, встановленого в системі Windows.
      • Лічильник — поле, що вводиться автоматично з введенням кожного запису.
      • Логічний — містить одне зі значень TRUE (істина) чи FALSE (хибність) і застосовується в логічних операціях.
      • Поле об'єкта OLE містить малюнки, звукові файли, таблиці Excel, документ Word тощо.


Створення таблиць

  • Створення таблиць Access виконується у вікні БД у вкладці “Таблиця” клацанням по кнопці Створити. При цьому можливі такі способи.

  • Режим таблиці. Виводить бланк (форму) абстрактної таблиці, який потім може набувати конкретних форми і змісту. У режимі таблиці додаються, редагуються або проглядаються табличні дані. Також можна перевірити орфографію і надрукувати табличні дані, відфільтрувати і відсортувати записи, змінити зовнішній вигляд таблиці або змінити структуру таблиці, додавши чи видаливши стовпці.

  • Конструктор. У режимі конструктора можна безпосередньо вказати параметри всіх елементів структури таблиці. Незалежно від способу створення таблиці режим конструктора дозволяє в будь-який момент змінити структуру таблиці, наприклад, додати нові поля, вказати значення за замовчуванням або створити маски введення



Створення таблиць

  • Майстер таблиць. Дозволяє вибрати поля, що включаються в таблицю, iз широкого списку зразків полів різних типів (ділові контакти, ведення домашнього господарства тощо).

  • Імпорт таблиць. Імпорт даних у таблицю з інших файлів.

  • Зв'язок із таблицями. Установлення зв'язків із даними, які зберігаються в таблицях інших БД (не обов'язково Access), що дозволяє змінювати ці дані.

  • Редагування даних у полі й робота з фрагментами таблиць (копіювання, переміщення, видалення) виконуються за загальними правилами редагування тексту



Висновок

  • Розробка таблиць є основним і одним з найскладніших етапів у процесі проектування бази даних.

  • При проектуванні необхідно правильно визначити типи даних, що заносяться в поля таблиці.



Контрольні запитання

  • .Коротко охарактеризуйте систему Access.

  • .Як оформляється структура таблиці.

  • .Які типи полів використовують у системі Access?

  • .Яка процедура заповнення таблиці даними?

  • .Що необхідно зробити для зміни структури таблиці?




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка