Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти?



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти?

  • Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти?

  • А куди ти хочеш потрапити? – спитав Кіт.

  • Мені байдуже… - сказала Аліса.

  • Тоді байдуже, куди йти, - промовив Кіт.

  • аби потрапити куди-небудь, - пояснила Аліса.

  • Куди-небудь ти все одно потрапиш,- сказав Кіт. - Треба лише досить довго йти.

  • Л.Керолл



Стратегічне

  • Стратегічне

  • Довгострокове

  • Оперативне

  • Короткострокове



Хто ми такі?

  • Хто ми такі?

  • Звідки прийшли?

  • Де знаходимося зараз?

  • Куди йдемо?

  • Чи хочемо ми сьогодні те, чого хотіли вчора?

  • Чого ми хочемо?

  • Як ми цього досягнемо?

  • Як ми виміряємо свої досягнення?



Обов’язкове доведення планів до відома всіх підрозділів і кожного працівника.

  • Обов’язкове доведення планів до відома всіх підрозділів і кожного працівника.

  • Збір інформації про зворотний зв’язок (реагування співробітників) через короткий проміжок часу (2-3 тижні) від осіб, зацікавлених у реалізації плану.

  • Постійне переформулювання цілей, коректування методів, способів і форм роботи.



Мета: залучити педагогів-практиків до творчої діяльності і дослідно-експериментальної роботи; організувати педагогічний колектив для трансформації здобутків педагогічної науки та передового педагогіного досвіду в шкільну практику; досягти цілісності всіх форм роботи навчального закладу.

  • Мета: залучити педагогів-практиків до творчої діяльності і дослідно-експериментальної роботи; організувати педагогічний колектив для трансформації здобутків педагогічної науки та передового педагогіного досвіду в шкільну практику; досягти цілісності всіх форм роботи навчального закладу.



Актуальність для діяльності конкретного педагогічного колективу.

  • Актуальність для діяльності конкретного педагогічного колективу.

  • Відповідність розвиткові педагогічного колективу.

  • Співзвучність сучасним педагогічним ідеям.

  • Вибір теми має проводитись колегіально.

  • Зв’язок з темою, над якою працюють педагогічні колективи району (області), з існуючим ППД.

  • НМТ має охоплювати як навчальну, так і виховну роботу.

  • НМТ повинна пронизувати всі форми внутрішньошкільної науково-методичної роботи.



1. Забезпечити теоретичну підготовку педагогів з даної теми (проблеми). Для цього організувати самоосвіту педагогів, круглі столи, педагогічні читання, семінари, обговорення книг, статей тощо.

  • 1. Забезпечити теоретичну підготовку педагогів з даної теми (проблеми). Для цього організувати самоосвіту педагогів, круглі столи, педагогічні читання, семінари, обговорення книг, статей тощо.

  • 2. Підготувати членів МО (кафедр) до практичного вирішення науково-методичної теми у власній діяльності. Сприятиме пропаганда ППД шляхом проведення відкритих уроків, взаємовідвідування уроків, практичних занять. Робота творчих груп.



Перспективний план роботи педагогічного колективу на 3-5 років.

  • Перспективний план роботи педагогічного колективу на 3-5 років.

  • Планування змісту педагогічних рад на 3-5 років (за модулями).

  • Перспективне планування контролю і керівництва предметами.



Модуль А. знання, вміння, навички учнів.

  • Модуль А. знання, вміння, навички учнів.

  • Зміст освіти: стандарти, програми, наступність, міжпредметні зв’язки.

  • Форми і методи контролю знань, умінь, навичок.

  • Діагностика і попередження відставання в навчанні.

  • Формування загальнонавчальних вмінь і навичок.

  • Відстеження розумового розвитку.



  • Зміст сучасних освітніх технологій.

  • Ознаки особистісно – зорієнтованої освіти.

  • Структура модель ОЗО.

  • Диференціація та індивідуалізація освітнього процесу.



Вимоги до сучасного уроку.

  • Вимоги до сучасного уроку.

  • Нетрадиційні форми уроку.

  • Активізація діяльності учнів на уроці.

  • Урок у розвиваючому навчанні.



Цілі і зміст виховання у сучасних умовах.

  • Цілі і зміст виховання у сучасних умовах.

  • Позакласна робота.

  • Виховання і процес навчання.

  • Соціалізація дитини в умовах школи.

  • Виховна система школи.

  • Відстеження вихованості учнів.



Програма виховної роботи.

  • Програма виховної роботи.

  • Колективні творчі справи.

  • Організація дитячого самоврядування.

  • Формування класного колективу.

  • Коригування соціального паспорту класу.



Програма розвитку школи.

  • Програма розвитку школи.

  • Робота школи в режимі розвитку, педагогічний експеримент.

  • Впровадження сучасних освітніх технологій.

  • Оптимізація навчально-виховного процесу.

  • Демократизація шкільного життя.



Особистість учня, модель випускника.

  • Особистість учня, модель випускника.

  • Соціальний захист дітей.

  • Захист учня від педагогічних крайностей.

  • Здоров’я учня.

  • Психолого-педагогічна діагностика.

  • Адаптаційна педагогіка.



Особистість учителя.

  • Особистість учителя.

  • Гуманізація стосунків учасників педагогічного процесу.

  • Особистісний підхід, навчання без примусу.

  • Педагогічна майстерність.

  • Творча лабораторія вчителя.



Сімейне виховання сьогодні.

  • Сімейне виховання сьогодні.

  • Соціальний захист і реабілітація дітей.

  • Робота школи з батьками.

  • Інтеграція виховних зусиль школи, сім’ї і суспільства.

  • Соціальна педагогіка, педагогізація соціуму.



Етапи роботи:

  • Етапи роботи:

  • 1. Діагностика проблем, що існують сьогодні в діяльності навчального закладу в напрямі, визначеному стратегією.

  • 2. Індентифікація (групування) проблем.

  • 3. Демонстрація груп проблем і їхнє обговорення.

  • 4. Визначення цілей і завдання плану.

  • 5. Встановлення ієрархії проблем за важливістю.



Не враховуються реальні потреби школи і зовнішнього середовища школи.

  • Не враховуються реальні потреби школи і зовнішнього середовища школи.

  • Проблема, над якою працює школа, нав’язана зверху, слабо відображена в плані.

  • План є формальним, повторюваним за більшістю пунктів із року в рік.

  • Різні розділи плану не пов’язані між собою.

  • План складається 2-3 особами і тільки доводиться до відома всього колективу, як наслідок – відсторонення, низька мотивація та дисципліна.



Аналіз роботи школи за минулий навчальний рік.

  • Аналіз роботи школи за минулий навчальний рік.

  • Освітньо-виховна мета, пріоритетні напрямки роботи і завдання на новий навчальний рік.

  • Умови реалізації мети, система заходів та фактори, які сприяють її досягненню.

  • Нормативна база.

  • Організаційно-педагогічна діяльність.



5.1. Забезпечення виконання нормативно – правової бази.

  • 5.1. Забезпечення виконання нормативно – правової бази.

  • 5.2. Загальношкільні конференції, семінари, круглі столи. Засідання ради гімназії.

  • 5.3. Засідання педагогічної ради гімназії.

  • 5.4. Робота з батьками.

  • 5.5. Фінансово – економічна, господарська діяльність.

  • 5.6. Охорона праці.

  • 5.7. Наради при:

  • Директорові

  • Заступникові директора з НВР

  • Заступникові директора з ВР.

  • 5.8. Робота бібліотеки



6.1.

  • 6.1.

  • 6.2.

  • 6.3.

  • 6.4.

  • 6.5.

  • 6.6. Робота МО

  • 6.7. Робота творчих груп учителів.

  • 6.8. Науково – пошукова, дослідницька, експериментальна і творча робота учнів ті вчителів.



7.1. Превентивне виховання, морально - правове виховання і освіта.

  • 7.1. Превентивне виховання, морально - правове виховання і освіта.

  • 7.2. Художньо-естетичне виховання.

  • 7.3. Пізнавально-інтелектуальна діяльність.

  • 7.4. Методичні предметно – тематичні місячники, декади, тижні та пам’ятні дні.

  • 7.5. Традиційні гімназійні свята.

  • 7.6. Спортивна і трудова діяльність.

  • 7.7. Робота з батьками.

  • 7.8. Учнівське самоврядування.



8.1. План роботи бібліотеки.

  • 8.1. План роботи бібліотеки.

  • 8.2. План роботи психологічної служби.

  • 8.3. Плани роботи творчих лабораторій, експериментальних майданчиків.

  • 8.4. План роботи шкільної ради.

  • 8.5. План роботи методичної ради, методичних об'єднань.

  • 8.6. План засідань атестаційної комісії.

  • 8.7. План роботи Школи молодого і малодосвідченого педагога.



9.1. Контроль за виконанням річного плану та прийняття рішень

  • 9.1. Контроль за виконанням річного плану та прийняття рішень

  • 9.2.Контроль за веденням документації.

  • 9.3.Контроль за рівнем розвитку, знань, умінь та навичок учнів.

  • 9.4.Контроль за рівнем вихованості учнів.

  • 9.5.Контроль за навчально-виховним процесом.



Кожен з нас, хто припускає, що може керувати іншими, має постійно і

  • Кожен з нас, хто припускає, що може керувати іншими, має постійно і

  • напружено вчитися.

  • А.Луначарський

  • Хто хоче працювати – шукає засоби, хто не хоче – шукає причини.

  • С.Корольов

  • Найкращий керівник той, у якого підлеглі здібніші за нього.

  • Норвезьке прислів’я

  • Не може керувати іншими той, хто не в змозі керувати самим собою.

  • Англійське прислів’я

  • Треба, щоб умови, а не керівники змушували людей працювати.

  • Р.Хасімото

  • Заступник – не друга особа, а перша особа на другому місці.

  • Р.Хен



Чесність.

  • Чесність.

  • Етичність.

  • Повага до особистості.

  • Здатність до колективної роботи.

  • Прихильне ставлення до досліджень.

  • Новаторство.

  • Якість роботи.

  • Пристосовуваність.

  • Почуття громадянства.

  • Ефективність.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка