Скрипник Людмила Василівна, викладач історії днз “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кандидат історичних наук



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Скрипник Людмила Василівна, викладач історії ДНЗ “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кандидат історичних наук.

  • Скрипник Людмила Василівна, викладач історії ДНЗ “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кандидат історичних наук.

  • В центрі уваги завжди ставлю такі проблеми, як формування життєвих компетенцій, розвиток творчих здібностей учнів, створення умов для розвитку вміння самостійно здобувати знання. В своїй роботі поєдную індивідуальні, групові, фронтальні види робіт, що сприяє вихованню в учнів інтересу до вивчення минулого людства.



Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії

  • Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії



… Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось:

  • … Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось:

          • Легко;
          • Швидко;
          • Грунтовно.
          • Я. А. Коменський


вимагай від учнів тільки те, що знаєш і робиш сама;

  • вимагай від учнів тільки те, що знаєш і робиш сама;

  • пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить;

  • стимулюй учнів до творчої діяльності;

  • не забувай, що учень має право на власну думку;

  • будь об’єктивною завжди;

  • постійно вдосконалюйся;

  • люби і поважай людей.





Використання презентацій на уроках історії робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.

  • Використання презентацій на уроках історії робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.



Педагогічний програмний засіб дозволяє автоматизувати проведення уроку, проводити моніторинг успішності навчання, переглядати нормативну базу та довідники, має конструктор занять і атестацій.

  • Педагогічний програмний засіб дозволяє автоматизувати проведення уроку, проводити моніторинг успішності навчання, переглядати нормативну базу та довідники, має конструктор занять і атестацій.

  • За допомогою цього засобу здійснюється підготовка навчальних і контрольних форм занять, використовуючи матеріал, що міститься в базах даних.





Для підготовки та проведення уроків з історії використовуються наступні ресурси:

  • Для підготовки та проведення уроків з історії використовуються наступні ресурси:

  • www.historic.ru – енциклопедичні довідники, історичні мапи

  • www.vivl.ru – всесвітня історія в особах

  • www.history.rin.ru – історична інформація, мапи, цікаві факти

  • www.his.1september.ru/urok - Я йду на урок історії

  • www.prostir.museum – музейний простір України

  • www.louvre.historic.ru - Лувр

  • www.hermitagemuseum.org – Ермітаж

  • http://uefaeuro2012.donetsk.ua/3d/ - віртуальні тури в Донецьку

  • http://hutsul.museum/exposition/virtual/ - Національний Музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття

  • http://maps.te.ua/ - віртуальний тур Тернополем

  • http://pysanka.museum/exposition/virtual/ -  можливість віртуально відвідати Музей Писанкового Розпису, що знаходиться в Коломиї



Створення різнорівневих завдань та використання зошитів тест-контролю

  • Створення різнорівневих завдань та використання зошитів тест-контролю

  • Створення презентацій, що містять фотоматеріали, мапи, відеофрагменти



Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.

  • Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.



Для активізації пізнавальної діяльності на уроках історії використовуються різноманітні інтерактивні прийоми: “мозковий штурм”, “велике коло”, “зіграй роль”, “займи особисту позицію”, “мікрофон”, тощо.

  • Для активізації пізнавальної діяльності на уроках історії використовуються різноманітні інтерактивні прийоми: “мозковий штурм”, “велике коло”, “зіграй роль”, “займи особисту позицію”, “мікрофон”, тощо.



Для вивчення історії України та Черкащини однією з форм є уроки-екскурсії, що проводяться на базі музею в ЧПАЛ та Обласного Черкаського краєзнавчого музею

  • Для вивчення історії України та Черкащини однією з форм є уроки-екскурсії, що проводяться на базі музею в ЧПАЛ та Обласного Черкаського краєзнавчого музею





Систематично проводиться індивідуальна робота з обдарованими учнями, готуються наукові роботи та проекти для участі в обласних конкурсах.

  • Систематично проводиться індивідуальна робота з обдарованими учнями, готуються наукові роботи та проекти для участі в обласних конкурсах.

  • Ярохович І. – робота “Історичне значення утворення Черкаської області” (МАН)

  • Кукуруза Ю. – проект “Пам’ятники Т.Г. Шевченку на Черкащині” для участі в конкурсі “Стежками історичної спадщини Черкащини”

  • Радченко В. – ІІІ місце в обласній олімпіаді з історії серед учнів ПТНЗ






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка