Слова, які називають предмети (іменник). Слова, які називають предмети (іменник)



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Слова, які називають предмети (іменник).

  • Слова, які називають предмети (іменник).







- Темою нашого уроку буде закріплення знань і вмінь за розділом “Cлова, що означають назви предметів”.

  • - Темою нашого уроку буде закріплення знань і вмінь за розділом “Cлова, що означають назви предметів”.

  • Вправа “Очікування” (учні оголошують свої очікування від уроку, починаючи фразою: “Я очікую… “)



Тестові завдання (робота в парах)

  • Тестові завдання (робота в парах)

  • Дидактична гра “Нове слово”

  • Словниковий диктант

  • Дидактичні ігри

  • Робота в групах

  • Презентація роботи в групах

  • Підсумок уроку



Тестові завдання (робота в парах)

  • Тестові завдання (робота в парах)

  • - Давайте пригадаємо те, що ми знаємо про слова, які означають назви предметів. Для цього я пропоную вам спочатку виконати тестові завдання. Для виконання завдання ви маєте три хвилини.



1)Слова, що означають назви предметів, відповідають на питання:

  • 1)Слова, що означають назви предметів, відповідають на питання:

  • а) який? яка?

  • б) хто? що?

  • 2)Слова, що означають назви людей і тварин,

  • відповідають на питання:

  • а) що?

  • б) хто?

  • 3)Слова, що означають назви всіх інших предметів, відповідають на питання:

  • а) хто?

  • б) що?



4)3 якої букви пишуть імена, по батькові та прізвища людей?

  • 4)3 якої букви пишуть імена, по батькові та прізвища людей?

  • а) з маленької;

  • б) з великої.

  • 5)Позначте стовпчик, в якому назви міст розташовані в алфавітному порядку:

  • а) Київ, Донецьк. Рівне;

  • 6) Донецьк, Київ, Рівне; в) Донецьк, Рівне. Київ.

  • б) Слова, які відповідають на питання хто? що?, означають:

  • а) назву предмета;

  • б) дію предмета.

  • — Чи не виникли у вас труднощі під час виконання завдання? Якщо виникли, то які?



Із метою вдосконалення навичок каліграфічного письма пропоную вам цю гру.

  • Із метою вдосконалення навичок каліграфічного письма пропоную вам цю гру.

  • Вправа 96 с.44

  • Повторення алгоритму написання запропонованих складів.

  • Утворення слів із даних складів (помилка, килим).

  • Учнівський проект: повідомлення на тему “Словникові слова”































Назвати слова, що означають назви предметів.(Сказати, які з цих слів відповідають на питання “хто?”, а які - на питання “що?”)

  • Назвати слова, що означають назви предметів.(Сказати, які з цих слів відповідають на питання “хто?”, а які - на питання “що?”)



- У “Магічний квадраті ” 8 слів. Спробуйте знайти, рухаючись у різник напрямках. Назвіть слова,які відповідають на питання хто?; слова, які відповідають на питання що?

  • - У “Магічний квадраті ” 8 слів. Спробуйте знайти, рухаючись у різник напрямках. Назвіть слова,які відповідають на питання хто?; слова, які відповідають на питання що?





ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ ОБРАТИ ЛІДЕРА,КАЛІГРАФА.

  • ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ ОБРАТИ ЛІДЕРА,КАЛІГРАФА.

  • УВАЖНО ЧИТАТИ ЗАВДАННЯ-ІНСТРУКЦІЮ.

  • ГОВОРИТИ ПО ЧЕРЗІ, НЕ ПЕРЕБИВАТИ ОДНЕ ОДНОГО.

  • ДОТРИМУВАТИСЬ ВІДВЕДЕНОГО ЧАСУ.

  • ПРЕЗЕНТУВАТИ РОБОТУ МАЄ КОМАНДИР ГРУПИ.

  • ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛА ПІДНЯТОЇ РУКИ.

  • ПРАЦЮВАТИ ТАК, ЩОБ НЕ ЗАВАЖАТИ ІНШИМ.



Записати назви багатьох предметів.

  • Записати назви багатьох предметів.

  • Один: дуб, дощ, горобець, джерело, учень, буря, дятел, подарунок.

  • Багато:

  • Скласти звукову модель слова дощ.

  • Поділити на склади для переносу слово подарунки.



Дібрати слова, які означають назви предметів за групами.

  • Дібрати слова, які означають назви предметів за групами.

  • Меблі:

  • Овочі:

  • Фрукти:

  • Підкреслити букви, що позначають приголосні звуки у словах — назвах фруктів.



До слів, які відповідають на питання хто?, дібрати слова, які відповідають на питання що?

  • До слів, які відповідають на питання хто?, дібрати слова, які відповідають на питання що?

  • Моряк — Читач —

  • Садівник — Школяр —

  • Лікар — Льотчик —

  • Тракторист — Двірник —

  • Підкреслити букви, що позначають голосні звуки у словах садівник, лікар, читач.



Правильно побудувати кожне речення. Написати у такій послідовності, щоб вийшло оповідання. Дібрати заголовок.

  • Правильно побудувати кожне речення. Написати у такій послідовності, щоб вийшло оповідання. Дібрати заголовок.

  • Петрусь і Василинка, ліс, в ходити.

  • Мама, сьогодні, у, народження, день.

  • Вони, нарвати, квіти, і, подарувати, їх, мамі.

  • Похвалити, діти, вона.

  • Підкреслити слова, які пишуться з великої букви.





Розгадайте ребус

  • Розгадайте ребус



Яку тему ми повторювали на уроці?

  • Яку тему ми повторювали на уроці?

  • Перевіримо, чи виконали ми план уроку.





— Якими є ваші враження від уроку? Чому вдалося виконати всі завдання?

  • — Якими є ваші враження від уроку? Чому вдалося виконати всі завдання?

  • — Що, на вашу думку, вдалося найкраще? Чому?

  • — Чого нового дізналися? Чому ці знання нам потрібні?

  • — Чи виправдалися ваші очікування?

  • Учні продовжують фразу «Сьогодні на уроці я...»



При створенні презинтації використано ресурси Інтернету

  • При створенні презинтації використано ресурси Інтернету




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка