Словесні: розповідь, пояснення, дискусія, семінар, робота з друкованим матеріалом



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Словесні: розповідь, пояснення, дискусія, семінар, робота з друкованим матеріалом

  • Словесні: розповідь, пояснення, дискусія, семінар, робота з друкованим матеріалом

  • Наочні:

  • ілюстрації демонстрація

  • Практичні: спостереження, виготовлення аплікації, робота з природним матеріалом, творчі роботи (виготовлення книги, написання розповіді, вірша і т. п.),написання повідомлення, реферату, проектна діяльність



Фронтальна.

  • Фронтальна.

  • Індивідуальна.

  • Колективна.

  • Групова.

  • Рольова гра

  • Виконання казкових сюжетів

  • Смотр знань

  • Вікторина

  • Взаємонавчання

  • Мозковий штурм

  • Творчий урок





Тестові завдання

  • Тестові завдання

  • Виконання учнями завдань, подібних до домашніх

  • Постановка додаткових запитань

  • Перевірка д/з за допомогою “еталону”

  • Відповідь “ланцюжком” Різнорівневі самостійні роботи

  • Ключове питання (завдання)



Аналіз завдання та визначення проблеми

  • Аналіз завдання та визначення проблеми

  • Формулювання теми уроку



Висунення гіпотез – мозковий штурм, групова робота

  • Висунення гіпотез – мозковий штурм, групова робота

  • Пошук можливих варіантів рішення

  • Добір матеріалу – робота з літературою, опитування, експеримент, дослідження

  • Узагальнення отриманих даних

  • Формування висновків (алгоритму рішення завдання, рішення проблеми тощо)



ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • СПОСТЕРЕЖЕННЯ



Асоціативний ряд

  • Асоціативний ряд

  • Бджолиний вулик

  • Використання завдань на впізнання визначених об’єктів

  • Опитування експертів

  • Наведення учнями своїх прикладів за новим матеріалом







Складання взаємообернених завдань

  • Складання взаємообернених завдань

  • Робота за алгоритмом

  • Спілкування “питання-відповідь”

  • “що було б, якби…”

  • Придумай свої завдання



Різнорівневі самосійні завдання

  • Різнорівневі самосійні завдання

  • Лабіринт дій

  • Ділова гра

  • Групова робота

  • Дебати

  • Завдання по колу



Незакінчені речення

  • Незакінчені речення

  • “сонечко”

  • “координати”

  • “Листок зворотного зв’язку”

  • Інтерпретація зображень на листівках

  • Барометр настою

  • Торт рішень















КОНТРОЛЬНА СТОРІНКА

  • КОНТРОЛЬНА СТОРІНКА

  • УРОК-ЕКСКУРСІЯ



Людина як особистість

  • Людина як особистість

  • Людина, природа, суспільство

  • Людина серед людей

  • Культура

  • Нежива природа

  • Жива природа

  • Планета Земля

  • Наша Батьківщина – Україна

  • Методи пізнання світу



Природничо – наукова основа

  • Природничо – наукова основа

  • Історія, українознавство

  • Література, мистецтво, музика

  • Художня праця







1.ДОРОГА ДО ШКОЛИ.

  • 1.ДОРОГА ДО ШКОЛИ.

  • 2.БІЛА СТЕЖКА.

  • 3.ЗОЛОТІ ХВИЛИНИ.

  • 4.ПРОМЕНІ.



1.Проведення уроків у формі комунікативно - діятельнісного спілкування (обмін думками, елементи дискусій – «А як думаєте ви? Чому?»).

  • 1.Проведення уроків у формі комунікативно - діятельнісного спілкування (обмін думками, елементи дискусій – «А як думаєте ви? Чому?»).

  • 2.Динамічність форм проведення уроків (урок-подорож, урок-екскурсія, включення в урок ігор, кросвордів, логічних завдань, проблемних питань тощо)

  • 3.Врахування часових рамок активності і продуктивності першокласників (12-15 хвилин).

  • 4.Опора на наявний життєвий досвід першокласника.

  • 5.Проведення виставок робіт.

  • 6.Використання словесного алгоритму виконання самостійного завдання.

  • 7.Використання алгоритму для порівняння предметів, проведення спостережень.

  • 8.Пред’явлення єдиних вимог до виконання робіт.

  • 9.Різноманітні прийоми оцінювання робіт: словесне, виставка кращих робіт, запис прізвищ дітей на дошці, презентація вчителем кращих робіт біля дошки тощо.





1.ПРИРОДИ ЛАГІДНА КРАСА.

  • 1.ПРИРОДИ ЛАГІДНА КРАСА.

  • 2.КРАСА ЛЮДИНИ.

  • 3.ВЧИМОСЯ СПІЛКУВАТИСЯ.

  • 4.У СВІТІ СІМЕТРІЇ.

  • 5.КРАСА, ЩО СТВОРЕНА РУКАМИ.



Приваблива мета.

  • Приваблива мета.

  • Дивовижний факт.

  • Відстрочена відгадка.

  • Фантастична добавка.

  • Лови помилку.

  • Практичність теорії.

  • Прес-конференція.

  • Питання до теми.

  • Своя опора.

  • Розширення теми.

  • Свої приклади.

  • Обговорення домашнього завдання.

  • Різнорівневі завдання.

  • Особливе завдання.

  • Творче завдання.

  • Незвичайна подача домашнього завдання



1.ДО ПОБАЧЕННЯ,ЛІТО!

  • 1.ДО ПОБАЧЕННЯ,ЛІТО!

  • 2.ОСІНЬ КАЛИНОВА.

  • 3.ЗИМОВА КАЗКА.

  • 4.ВЕСНЯНКИ.





1.Єдине оформлення рефератів.

  • 1.Єдине оформлення рефератів.

  • 2.Структура рефератів (титульна сторінка, основний зміст реферату).



Самовизначення до діяльності

  • Самовизначення до діяльності

  • Актуалізація знань і фіксація утруднень у діяльності

  • Локалізація утруднення

  • Побудова проекту виходу з утруднення

  • Узагальнення утруднення у зовнішньому мовленні

  • Самостійна робота із самоперевіркою за еталоном ( зразком )

  • Включення у систему знань і повторення

  • Рефлексія діяльності



Самовизначення до діяльності

  • Самовизначення до діяльності

  • Актуалізація знань і фіксація утруднень у діяльності

  • Локалізація утруднення

  • Побудова проекту виходу з утруднення

  • Узагальнення утруднення у зовнішньому мовленні

  • Самостійна робота із самоперевіркою за еталоном

  • Включення у систему знань і повторення

  • Рефлексія діяльності



Природознавство.

  • Природознавство.





Основні вимоги до знань і умінь з теми «ти - школяр»:

  • Основні вимоги до знань і умінь з теми «ти - школяр»:

  • -щоб не заблукати в школі (ознайомлення зі шкільними приміщеннями);

  • -як поводитися в школі (на уроці, на перерві);

  • -чому не можна спізнюватися на урок;

  • -вчимося вчитися: як сидіти за партою, чому важливо бути уважним, уміти вибирати навчальні речі для уроку)





1.Проведення уроків у формі комунікативно - діятельнісного спілкування (обмін думками, елементи дискусій – «А як думаєте ви? Чому?»).

  • 1.Проведення уроків у формі комунікативно - діятельнісного спілкування (обмін думками, елементи дискусій – «А як думаєте ви? Чому?»).

  • 2.Динамічність форм проведення уроків (урок-подорож, урок-екскурсія, включення в урок ігор, кросвордів, логічних завдань, проблемних питань тощо)

  • 3.Врахування часових рамок активності і продуктивності першокласників (12-15 хвилин).

  • 4.Опора на наявний життєвий досвід першокласника.

  • 5.Проведення виставок робіт.

  • 6.Використання словесного алгоритму виконання самостійного завдання.

  • 7.Використання алгоритму для порівняння предметів, проведення спостережень.

  • 8.Пред’явлення єдиних вимог до виконання робіт.

  • 9.Різноманітні прийоми оцінювання робіт: словесне, виставка кращих робіт, запис прізвищ дітей на дошці, презентація вчителем кращих робіт біля дошки тощо.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка