Соціологічний вимір адміністративно-територіальних реформ та реформ місцевого самоврядування в Україні



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


Соціологічний вимір адміністративно-територіальних реформ та реформ місцевого самоврядування в Україні

  • Никифоренко Наталя Олексіївна, кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри соціології управління Донецького державного університету управління


СОЦІОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • соціоінженерний

  • аналіз (діагностика);

  • експертна оцінка

  • схвалюваних рішень;

  • вибір альтернатив

  • (стратегій розвитку);

  • соціальне

  • прогнозування,

  • проектування,

  • конструювання;



СОЦІОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • організаційно-

  • технологічна

  • діяльність;

  • управлінське

  • консультування;

  • контроль за

  • впровадженням

  • соціальних проектів.



РІВНІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙ

  • соціальний рівень;

  • зовнішній рівень;

  • внутрішній рівень;

  • індивідуальний рівень.



ФУНКЦІОНАЛЬНІ СФЕРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙ

  • діяльнісна;

  • комунікаційна;

  • пізнавальна.



ПОКАЗНИКИ МОНІТОРИНГУ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ

  • ставлення громадськості до перебігу проведення адміністративної реформи;

  • рівень довіри до влади й органів місцевого самоврядування;

  • оцінка професіоналізму управлінських кадрів та їх здатності проводити реформу;

  • рівень поінформованості громадян з питань адміністративної реформи тощо.



ПОКАЗНИКИ МОНІТОРИНГУ ЕКСПЕРТНОЇ ДУМКИ

  • оцінка стану, характеру та наслідків змін;

  • короткострокові та довгострокові перспективи реформ;

  • перешкоди на шляху реалізації окремих новацій тощо.



ПІДТРИМКА ГРОМАДЯНАМИ АДМІНРЕФОРМИ



РЕЗУЛЬТАТИ ФОКУС-ГРУПОВИХ ОПИТУВАНЬ

  • переважна більшість респондентів виступає за:

  • збереження існуючого територіального устрою;

  • висловлює побоювання відносно погіршення доступу до послуг та об’єктів соціальної сфери;

  • є недостатньо поінформованими про концепцію реформи.



РЕЗУЛЬТАТИ ФОКУС-ГРУПОВИХ ОПИТУВАНЬ

  • доволі низьким є потенціал місцевих жителів щодо самоорганізації:

  • здійснювати практичні кроки для покращення об’єктів соціальної сфери 68,4% респондентів, які проживають в містах, не планують взагалі;

  • 24, 6% сільських жителів декларують таке бажання;

  • 22% селян готові до конкретних дій за умов підтримки односельців (сусідів);

  • 31,4% – якщо знайдеться ініціатор.



ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка