Сотні програм по всьому світу



Дата конвертації04.06.2016
Розмір445 b.



Сотні програм по всьому світу

  • Сотні програм по всьому світу

  • Активне впровадження на теренах пострадянського простору

  • Підтримка з боку впливових міжнародних організацій



Поняття первинної профілактики (ПП)

  • Поняття первинної профілактики (ПП)

  • Фактори ризику девіантної та адиктивної поведінки

  • Критерії ефективності програм ПП: універсальність, позитивізм, превентивність





Життєві навички – це здатність до адаптації, позитивної поведінки і подолання труднощів повсякденного життя” (визначення ВООЗ)

  • Життєві навички – це здатність до адаптації, позитивної поведінки і подолання труднощів повсякденного життя” (визначення ВООЗ)



здоров’я

  • здоров’я

  • безпеки

  • розвитку

  • успіху







Самооцінка

  • Самооцінка

  • Асертивність

  • Протидія соціальному тиску

  • Управління стресом



Карл Роджерс – засновник теорії самооцінки

  • Карл Роджерс – засновник теорії самооцінки

  • Самооцінка – як ми себе оцінюємо: зовнішній вигляд, на роботі, у навчанні, спорті, родині, з друзями

  • Позитивна самооцінка – мотивація до ЗСЖ

  • Діти потребують допомоги у створенні адекватної позитивної самооцінки



А. Салтер – автор теорії і практики асертивності

  • А. Салтер – автор теорії і практики асертивності

  • Асертивність – це спілкування без перешкод

  • Асертивність – це противага і протидія маніпуляціям

  • Через традиційну гендерну роль, жінки і дівчата потребують спеціальної допомоги у розвитку навичок асертивності



Експеримент С. Мілгрема



Стрес позитивний і негативний (за Гансом Сельє)

  • Стрес позитивний і негативний (за Гансом Сельє)

  • Стрес і здоров’я

  • Причини стресів у підлітків

  • Як знизити рівень стресу



Синдром вигорання

  • Синдром вигорання

  • Наслідки для здоров’я

  • Способи управління стресом



  • Розумінню базових потреб і вмінню правильно задовольняти їх

  • Благополуччю і життєвому успіху

  • Розвитку духовності і позитивних особистих якостей





розвитку духовності

  • розвитку духовності

  • соціальній адаптації

  • інтелектуальному й емоційному благополуччю

  • позитивній і здоровій поведінці



Миролюбність

  • Миролюбність

  • Оптимізм

  • Гідність

  • Чуйність

  • Толерантність



Далі ми розглянемо:

  • Далі ми розглянемо:

  • Що означає навчання на основі розвитку життєвих навичок?

  • Які ключові риси цього процесу?

  • У чому полягає методологія викладання?

  • Які педагогічні методи найбільш ефективні у розвитку навичок?

  • На базі якого предмету навчати?

  • Що заважає впровадженню і як це подолати?



Менше...

  • Менше...

  • Орієнтації на знання

  • Директивних підходів

  • Пасивності учнів

  • Стимулювання тиші в класі

  • Механічного запам’ятовування

  • Письмових завдань

  • Читання підручників

  • Негативних оцінок і суперництва



фокус не на проблеми, а на сильні сторони і потенціал особистості

  • фокус не на проблеми, а на сильні сторони і потенціал особистості

  • навчання не лише методом вербальних інструкцій, а й шляхом спостереження і взаємного спілкування

  • навчання не тому, що вчити, а як власне вчитися



Підхід, зосереджений на учнях

  • Підхід, зосереджений на учнях

  • Інтерактивні методи навчання, які базуються на співпраці з ними

  • Намагання зробити процес викладання більш енергійним і привабливим

  • Надання можливості для негайного відпрацювання життєвих навичок



робота в групах;

  • робота в групах;

  • інтерактивні презентації;

  • дискусії, дебати;

  • мозкові штурми;

  • рольові ігри;

  • аналіз історій і ситуацій;

  • виконання проектів;

  • творчі конкурси.





Недостатнє розуміння

  • Недостатнє розуміння

  • Конфлікт пріоритетів

  • Недостатня стратегічна підтримка



Від




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка