Спеціаліст вищої категорії



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.







  • Спеціаліст першої категорії

  • 9 років педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Засоби стимулювання пізнавальної активності й творчості молодших школярів

  • Педагогічне кредо

  • Якщо запастися терпінням і виявити старання,

  • то насіння знань неодмінно дадуть добрі сходи



Спеціаліст вищої категорії

  • Спеціаліст вищої категорії

  • 24 роки педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики

  • Педагогічне кредо

  • Спочатку треба пробудити душу в дитині,

  • а потім шліфувати розум



Спеціаліст вищої категорії

  • Спеціаліст вищої категорії

  • 29 років педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Диференційований підхід до навчання в початковій школі

  • Педагогічне кредо

  • Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво



  • Спеціаліст

  • 22 роки педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Розвиток навичок читання молодших школярів

  • Педагогічне кредо

  • П'ять дієслів для виховання: любити,розуміти, вірити,терпіти і вчитися



Старший вчитель

  • Старший вчитель

  • 49 років педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Розвиток логічного мислення на уроках математики

  • Педагогічне кредо

  • Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості



  • Спеціаліст вищої категорії

  • 33 роки педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Творчі завдання та їх роль у формуванні пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках рідної мови

  • Педагогічне кредо

  • Дивись вперед - не зупиняйся на досягнутому!



  • Спеціаліст першої категорії

  • 14 років педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Творчий підхід до розв'язування задач у початковій школі

  • Педагогічне кредо

    • З добром у серці жити,
    • Світ навколишній любити,
    • Таємниці всі відкрити
    • Ось для чого кожен день
    • В клас іду я до дітей


Спеціаліст вищої категорії

  • Спеціаліст вищої категорії

  • 23 роки педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів з використанням наочності та елементів дидактичних ігор

  • Педагогічне кредо

  • Учительство - це мистецтво і праця



  • Спеціаліст другої категорії

  • 6 років педагогічного стажу

  • Проблемне питання

  • Формування в учнів навичок виразного усвідомленого читання

  • Педагогічне кредо

  • Віддай людині крихітку себе.

  • За це душа наповниться світлом



Семінари-практикуми

  • Семінари-практикуми

  • Педагогічні читання

  • Ділові ігри

  • Педагогічний ярмарок

  • Круглі столи

  • Відкриті уроки

  • Робота в шкільному методичному об'єднанні та творчій групі





  • Цілі проекту:

  • Сприяти розвитку в майбутніх першокласників передумов успішного шкільного навчання

  • Забезпечити дітям поступове входження в систематичне навчання

  • Допомогти батькам у створені умов, що сприяють

  • інтенсивному розвитку пізнавальних здібностей дітей



Діагностувати рівень психологічної готовності до школярика до навчання в школі, але не з метою відбору, а для визначення їх індивідуального рівня розвитку і подальшої стратегії роботи з кожною дитиною

  • Діагностувати рівень психологічної готовності до школярика до навчання в школі, але не з метою відбору, а для визначення їх індивідуального рівня розвитку і подальшої стратегії роботи з кожною дитиною

  •  Формувати комунікативні здібності дітей у взаємостосунках: учень-учитель, учень-учень, учень-батьки

  •  Сприяти становленню самооцінки і самоконтролю, формувати позитивної мотивації

  • Розвивати розумові операції: аналіз, синтез, узагальнення, класифікація, порівняння, абстрагування

  •  Надавати допомогу батькам у підготовці дітей до школи.



Школа вихідного дня «ЛІДЕР» підготує дітей до успішного навчання, виробить стратегію ефективної взаємодії вчителя - батьків - логопеда – психолога

  • Школа вихідного дня «ЛІДЕР» підготує дітей до успішного навчання, виробить стратегію ефективної взаємодії вчителя - батьків - логопеда – психолога

  • для результативного навчання та виховання



Школа вихідного дня «ЛІДЕР»

  • Школа вихідного дня «ЛІДЕР»





Упровадження в національний освітній простір системи пошуку, навчання та виховання здібних і обдарованих дітей і учнівської молоді

  • Упровадження в національний освітній простір системи пошуку, навчання та виховання здібних і обдарованих дітей і учнівської молоді



У 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.

  • У 2006 році команда провідних вчених Харкова на чолі з доктором педагогічних наук Гавриш І.В. запропонували до впровадження власну концепцію виявлення, виховання й навчання обдарованих дітей, яка розроблена на основі як власних напрацювань, так і передових і найбільш ефективних відповідних методик.



Наказ Міністерства освіти і наук, молоді та спорту України від 10.07.2012 №797 “Про продовження впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів України”

    • Наказ Міністерства освіти і наук, молоді та спорту України від 10.07.2012 №797 “Про продовження впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів України”
    • Наказ управління освіти Закарпатської обласної державної адміністрації від 26.08.2012 №321 “Про впровадження науково-педагогічного проекту «Інтелект України» в Багатопрофільному ліцеї «Лідер» - загальноосвітній І-ІІІ ст. №20 м. Ужгорода»


Набуття дитиною

  • Набуття дитиною

  • необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого творчого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці;

  • розвитку пізнавальних процесів — сприйняття, пам'яті, мислення, уяви й уваги;

  • розвитку якостей особистості школяра —

  • цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.



"Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією

  • "Навчаємося разом", на якому діти розвивають пам'ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією

  • "Еврика", на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над рішенням складних задач.



Врахування вікових особливостей учнів, намагання не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують

  • Врахування вікових особливостей учнів, намагання не лише зберегти, а й збільшити їх інтерес до навчання. Завдяки міжпредметним зв'язкам, засобам наочності та відео матеріалам, об'єкт вивчення стає більш зрозумілим та цікавим. Для прикладу, якщо на уроці "Читання" діти вивчали оповідання про соловейка, то на уроці "Я і Україна" вони дізнаються про класову та видову приналежність цього птаха, спосіб життя, проглядають відео фрагмент з соловейком, чують

  • його спів





Позаурочні

  • Позаурочні

  • заходи













  • Успіх приходить до того,

  • хто робить те, що найбільше любить.

  •                                М.Форбс                        



  • Спасибі за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка