Співробітництво викладача І учня



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





  • СПІВРОБІТНИЦТВО ВИКЛАДАЧА І УЧНЯ;

  • ВЗАЄМОДОПОМОГА В МЕЖАХ ГРУПИ;

  • ПОКРАЩЕННЯ КОНТРОЛЮ І КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ;

  • АКТИВІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВСІХ ВИКОНАВЦІВ;

  • ШВИДКИЙ ТЕМП РОЗВ‘ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ



  • НА ПОЧАТКУ УРОКУ З МЕТОЮ ОПЕРАТИВНОГО УСНОГО ОПИТУВАННЯ;

  • ПЕРЕД ПОЯСНЕННЯМ НОВОГО МАТЕРІАЛУ З МЕТОЮ АКТУАЛІЗАЦІЇ ПОПЕРЕДНЬО НАБУТИХ ЗНАНЬ;

  • ПІСЛЯ ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ З МЕТОЮ ЙОГО ЗАКРІПЛЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ



1. Поділ учнів на групи для рішення конкретних навчальних задач;

  • 1. Поділ учнів на групи для рішення конкретних навчальних задач;

  • 2. Кожна група отримує певне завдання (однакове або диференційоване) і виконує його під керівництвом лідера групи;

  • 3. Групи виконують завдання таким чином, щоб була можливість врахувати і оцінити індивідуальний вклад кожного члена групи



1. Підготовка до виконання групового завдання:

  • 1. Підготовка до виконання групового завдання:

  • а) постановка пізнавальної задачі;

  • б) інструктаж проведення роботи;

  • в) розподіл дидактичного матеріалу по групах.

  • 2. Групова робота:

  • а) ознайомлення з матеріалом, планування роботи;

  • б) розподіл завдань у групі;

  • в) індивідуальне виконання завдань.

  • г) обговорення загального завдання в групі;

  • д) підбиття підсумків групового завдання.

  • 3. Заключна частина:

  • а) оприлюднення результатів роботи в групах;

  • б) аналіз пізнавальної задачі;

  • в) загальний висновок про групову роботу і досягнення кінцевої мети.



ЦЕ СПЕЦІАЛЬНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКА МАЄ КОНКРЕТНУ, ПЕРЕДБАЧУВАНУ МЕТУ – СТВОРИТИ КОМФОРТНІ УМОВИ НАВЧАННЯ, ЗА ЯКИХ КОЖЕН УЧЕНЬ ВІДЧУВАЄ СВОЮ УСПІШНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ СПРОМОЖНІСТЬ

  • ЦЕ СПЕЦІАЛЬНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯКА МАЄ КОНКРЕТНУ, ПЕРЕДБАЧУВАНУ МЕТУ – СТВОРИТИ КОМФОРТНІ УМОВИ НАВЧАННЯ, ЗА ЯКИХ КОЖЕН УЧЕНЬ ВІДЧУВАЄ СВОЮ УСПІШНІСТЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ СПРОМОЖНІСТЬ



НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА УМОВИ ПОСТІЙНОЇ, АКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ;

  • НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА УМОВИ ПОСТІЙНОЇ, АКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ;

  • УЧЕНЬ І ВИКЛАДАЧ – РІВНОПРАВНІ СУБ'ЄКТИ НАВЧАННЯ;

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ МОДЕЛЮВАННЯ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ, ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР, СПІЛЬНЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ



дати завдання учням для попереднього підготування: прочитати, продумати, виконати самостійні завдання;

  • дати завдання учням для попереднього підготування: прочитати, продумати, виконати самостійні завдання;

  • відібрати для уроку інтерактивні вправи;

  • на одному занятті використовувати одну (максимум – дві) інтерактивні вправи;

  • підведення підсумків інтерактивної вправи



ОБ'ЄДНАТИ УЧНІВ У МАЛІ ГРУПИ (4-5 ОСІБ);

  • ОБ'ЄДНАТИ УЧНІВ У МАЛІ ГРУПИ (4-5 ОСІБ);

  • ОЗНАЙОМИТИ ЇХ З РОЛЯМИ:

  • - СПІКЕР;

  • - СЕКРЕТАР;

  • - ПОСЕРЕДНИК;

  • - ДОПОВІДАЧ.

  • ДАТИ ГРУПАМ ЗАВДАННЯ ТА ІНСТРУКЦІЮ ДО ПРОВЕДЕННЯ;

  • ВИКОНАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ. НАДАННЯ ДОПОМОГИ;

  • ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ;

  • ПРОКОМЕНТУВАТИ РОБОТУ ГРУП



визначити основні правила проведення мозкового штурму;

  • визначити основні правила проведення мозкового штурму;

  • повідомити проблему, яку треба вирішити;

  • запропонуйте учасникам висловити свої дії;

  • запитувати їх по черзі надходження; не вносити в ідеї ніяких коректив;

  • не допускати глузування, коментарів;

  • продовжувати доти, доки надходять ідеї;

  • на закінчення обговоріть та оцініть запропоновані ідеї



РОЗМІСТИТИ ПЛАКАТИ В ПРОТИЛЕЖНИХ КІНЦЯХ КАБІНЕТУ: “ЗА”, “ПРОТИ”;

  • РОЗМІСТИТИ ПЛАКАТИ В ПРОТИЛЕЖНИХ КІНЦЯХ КАБІНЕТУ: “ЗА”, “ПРОТИ”;

  • ВИВІСИТИ ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ВПРАВИ Й ОБГОВОРІТЬ ЇХ;

  • ПОПРОСИТИ УЧАСНИКІВ СТАТИ БІЛЯ ВІДПОВІДНОГО ПЛАКАТА ЗАЛЕЖНО ВІД ЇХНЬОЇ ДУМКИ ЩОДО ОБГОВОРЕНОЇ ПРОБЛЕМИ;

  • ДОВІЛЬНО ВИБРАТИ КІЛЬКА УЧАСНИКІВ І ПОПРОСИТИ ЇХ ОБГРУНТУВАТИ СВОЮ ПОЗИЦІЮ;

  • УЧАСНИКИ МАЮТЬ ПРАВО ЗМІНИТИ ДУМКУ І ОБГРУНТУВАТИ ВИБІР;

  • ПОПРОСИТИ УЧАСНИКІВ НАЗВАТИ НАЙБІЛЬШ ПЕРЕКОНЛИВУ ПРИЧИНУ ПРОТИЛЕЖНОЇ СТОРОНИ



  • (метод допомагає учням пояснити свої думки та сформулювати їх у виразній і стислій формі)

  • ПОЗИЦІЇ

  • Я вважаю, що_______ (висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору).

  • ОБГРУНТУВАННЯ

  • ______ тому, що _____ (наведіть причину появи цієї думки, тобто на чому грунтуються докази на підтримку вашої позиції).

  • ПРИКЛАД

  • Наприклад _______ (наведіть факти, які демонструють ваші докази)

  • ВИСНОВКИ

  • ____ тому______ (узагальніть свою думку, зробіть висновок про те, що необхідно робити; тобто, це заклик прийняти вашу позицію)



створюються 5-6 робочих груп та група експертів (сильні учні);

  • створюються 5-6 робочих груп та група експертів (сильні учні);

  • на виконання завдання 7-10 хв.;

  • кожна група записує свій варіант відповіді на папері та передає іншій групі;

  • члени інших груп доповнюють те, з чим згодні, підкреслюють, з чим не погоджуються; експерти зіставляють написане зі своїм варіантом і роблять загальний звіт;

  • клас (вся учбова група) бере участь в обговоренні загального звіту



клас поділяється на групи;

  • клас поділяється на групи;

  • одна група сідає по центру;

  • “центральна” група отримує завдання, яке обговорює протягом 5 хв. вголос, формує спільне рішення;

  • учні з інших груп знайомляться із завданням, але не втручаються в обговорення;

  • по закінченні часу “центральна” група повертається на місце;

  • до класу ставляться запитання:

    • Чи погоджуєтесь ви з думкою групи?
    • Чи була ця думка достатньо аргументованою?
    • Який з аргументів ви вважаєте найбільш переконливим?
  • місце “центральної” групи займають інші групи;







  • ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ;

  • КРАЩЕ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ЗНАНЬ, ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК



ПІД ЧАС ПОЯСНЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗВАЖАТИ НА УЧНІВ, ДЛЯ ЯКИХ ВІН МОЖЕ БУТИ НЕЗРОЗУМІЛИМ;

  • ПІД ЧАС ПОЯСНЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗВАЖАТИ НА УЧНІВ, ДЛЯ ЯКИХ ВІН МОЖЕ БУТИ НЕЗРОЗУМІЛИМ;

  • ПІД ЧАС САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЧАСТІШЕ ПІДХОДИТИ ДО ВІДСТАЮЧИХ УЧНІВ, ДОПОМАГАТИ, ПІДБАДЬОРЮВАТИ;

  • ІНДИВІДУАЛІЗУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ;

  • ЧАСТІШЕ ЗДІЙСНЮВАТИ ВИБІРКОВУ ПЕРЕВІРКУ ЗОШИТІВ УЧНІВ, ЯКИМ ВАЖЧЕ ДАЄТЬСЯ НАВЧАННЯ



  • ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГОМ КОЖНОГО УЧНЯ;

  • ЗНАННЯ ПЕДАГОГОМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ТА СХИЛЬНОСТЕЙ ДІТЕЙ;

  • ВРАХУВАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ;

  • ВРАХУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ САМОСТІЙНОСТІ ТА ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ



ЦЕ УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ, ДЛЯ ЯКОГО НЕОБХІДНА НЕ ЛИШЕ УВАГА ДО КОЖНОГО УЧНЯ, ЙОГО ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ, АЛЕ Й РОЗУМНЕ ПОЄДНАННЯ ФРОНТАЛЬНИХ, ГРУПОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

  • ЦЕ УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ, ДЛЯ ЯКОГО НЕОБХІДНА НЕ ЛИШЕ УВАГА ДО КОЖНОГО УЧНЯ, ЙОГО ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ, АЛЕ Й РОЗУМНЕ ПОЄДНАННЯ ФРОНТАЛЬНИХ, ГРУПОВИХ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

  • В.В. Сєриков



  • це така організація навчального процесу, при якій в умовах колективної форми заняття і в межах загальних задач та змісту навчання здійснюється вибір способів, прийомів та темпу навчання учнів в залежності від їх індивідуальних відмінностей та рівня здібностей до навчання

  • Н. К. Бутузов




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка