“Спортивно – оздоровча робота у нвк



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.



“Спортивно – оздоровча робота у НВК

  • “Спортивно – оздоровча робота у НВК

  • “Школа – дитячий садок”



“Реалізація методів і технологій, які забезпечують фізичний і емоційний розвиток дитини”

  • “Реалізація методів і технологій, які забезпечують фізичний і емоційний розвиток дитини”





  • Спортивний зал

  • Кімната для занять дошкільнят

  • 2 спортивні майданчики

  • Ігровий майданчик для дошкільнят



М’ячі: футбольні – 3 шт.; баскетбольні– 4 шт; волейбольні – 1 шт.; тенісні -1шт

  • М’ячі: футбольні – 3 шт.; баскетбольні– 4 шт; волейбольні – 1 шт.; тенісні -1шт

  • Баскетбольні щити - 2 шт.

  • Волейбольні сітки – 2 шт;

  • Сітки до футбольних воріт- 2 шт..

  • Гімнастичні обручі – 6 шт.

  • Скакалки - 3 шт.



Вчитель фізичної культури ( 5-9 класи) – 1

  • Вчитель фізичної культури ( 5-9 класи) – 1

  • Вчителі фізкультури в 1-4 класах - 2;

  • Вихователі дошкільнят - 2.

  • Дирекція

  • Класні керівники













Боб’ятинський НВК “ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок – ІV місце

  • Боб’ятинський НВК “ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок – ІV місце

  • Матівська ЗШ І-ІІ ст. – ІІІ місце

  • Спасівська ЗШ І-ІІ ст. – І місце

  • Горківська ЗШ І-ІІ ст. – ІІ місце

  • Переспівська ЗШ І-ІІ ст. – V місце





Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. – І місце

  • Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. – І місце

  • Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. – ІІ – місце

  • Матівська ЗШ І-ІІ ст. – ІV – місце

  • Переспівська ЗШ І-ІІ ст. – V – місце

  • Спасівська ЗШ І-ІІ ст. – VІІ місце

  • Лучицький НВК “ЗШ І-ІІІ ст.- дитячий садок – ІІІ – місце

  • Горківська ЗШ І-ІІ ст. – VІ місце

  • Боб’ятинський НВК “ЗШ І-ІІ ст. – дитячий садок – ІІІ - місце



  • Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. – І місце

  • Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. ім. Петра Саноцького ІІ місце

  • Лучицький НВК “ЗШ І-ІІІ ст. – дитячий садок” ІІІ - місце



Горбківська ЗШ І-ІІ ст. – І місце

  • Горбківська ЗШ І-ІІ ст. – І місце

  • Спасівська ЗШ І-ІІ ст. – ІІ місце

  • Боб’ятинський НВК “ЗШ І-ІІ ст.- дитячий садок”- ІІІ місце

  • Переспівська ЗШ І-ІІ ст.- ІV місце







Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. - І місце

  • Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. - І місце

  • Спасівська ЗШ І-ІІ ст. - ІІ місце

  • Княжівська ЗШ І-ІІІ ст. –ІІІ місце



Спасівська ЗШ І-ІІ ст. – І місце

  • Спасівська ЗШ І-ІІ ст. – І місце

  • Бобятинський НВК “ЗШ І-ІІ ст.- дитячий садок” - ІІ місце

  • Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. – ІІІ місце.



Фізкультурне заняття

  • Фізкультурне заняття





Масаж

  • Масаж



Ранкова гімнастика ( дитячий садок,1-4 кл.)

  • Ранкова гімнастика ( дитячий садок,1-4 кл.)



Рухливі ігри

  • Рухливі ігри



Дитячий туризм

  • Дитячий туризм



загартування

  • загартування



День здоров’я

  • День здоров’я



Випуск стіннівок «Здоровим бути модно» /5 – 9 кл/

  • Випуск стіннівок «Здоровим бути модно» /5 – 9 кл/

  • Свято-конкурс «Безпечна поведінка –запорука міцного здоров’я” /6 – 9 кл/

  • Спортивно-розважальні змагання

  • «Веселі старти» /1 – 4 кл/

  • Виховний захід

  • «Вогонь – друг, вогонь – ворог» / 2, 4 кл/









Школа сприяння здоров’я

  • Школа сприяння здоров’я



обстеження фізичної підготовленості дітей за середніми показниками розвитку рухів та фізичних якостей з урахуванням кількісних і якісних показників рухової підготовленості хлопчиків і дівчаток;

  • обстеження фізичної підготовленості дітей за середніми показниками розвитку рухів та фізичних якостей з урахуванням кількісних і якісних показників рухової підготовленості хлопчиків і дівчаток;

  • аналіз динаміки змін у розвиткові рухів та фізичних якостей дітей відповідно до програмних нормативів для різних вікових груп.



систематичність, тривалість та раціональність розподілу часу між структурними частинами;

  • систематичність, тривалість та раціональність розподілу часу між структурними частинами;

  • зміст, послідовність дібраних вправ та інших засобів, їхнє дозування;

  • норми загартування;

  • методи і прийоми проведення кожного заходу;

  • раціональність вибору способів організації дітей та використання інвентарю; попередження травматизму в дітей:

  • відповідність теми й змісту заходів визначеним завданням та обраній формі проведення; ступінь реалізації поставлених завдань тощо.



щомісячне визначення загальної і моторної щільності фізкультурних занять, інших форм роботи (індивідуальне хронометрування) та ступеня фізичних і психічних навантажень на дитину (візуальна оцінка зовнішніх ознак утоми; підрахунок частоти дихання; пульсометрія для побудови фізіологічної кривої фіззаняття — графіка пульсометри);

  • щомісячне визначення загальної і моторної щільності фізкультурних занять, інших форм роботи (індивідуальне хронометрування) та ступеня фізичних і психічних навантажень на дитину (візуальна оцінка зовнішніх ознак утоми; підрахунок частоти дихання; пульсометрія для побудови фізіологічної кривої фіззаняття — графіка пульсометри);

  • контроль за реакціями на загартування у дітей, особливо — в новачків та ослаблених;

  • узагальнення даних про стан їхнього здоров'я та про зміну показників захворюваності.



доцільність і достатність поєднання в режимі дня різних форм

  • доцільність і достатність поєднання в режимі дня різних форм

  • роботи з фізичного виховання;

  • визначення шляхом хронометрування та аналіз показників тривалості виконуваних рухів за день чи за інший часовий відтинок, кількості локомоцій протягом дня залежно від віку та статі дітей, пори року тощо.



утримання місць занять (групові приміщення, рекреації, фізкультурна зала, фізкультурний майданчик, ігрові майданчики); . стан фізкультурного обладнання та інвентарю в приміщеннях і на майданчиках;

  • утримання місць занять (групові приміщення, рекреації, фізкультурна зала, фізкультурний майданчик, ігрові майданчики); . стан фізкультурного обладнання та інвентарю в приміщеннях і на майданчиках;

  • стан одягу та взуття дітей для участі в різних формах роботи а фізвиховання тощо.



Спеціальна група(3 учні):

  • Спеціальна група(3 учні):

    • 2 учні 8 – 9 класи;
  • Підготовча група(6 учнів):

    • 1 учень 1 клас;
    • 3 учні 8 – 9 класи;


Цей напрямок діяльності забезпечується:

  • Цей напрямок діяльності забезпечується:

  • організацією змістовної наочної пропаганди (батьківські куточки, інформаційні бюлетені, фотостенди та ін.);

  • обговоренням проблем зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей на батьківських зборах та консультаціях;

  • активним залученням технічного, медичного персоналу та членів родин вихованців до безпосереднього спостереження системи роботи закладу, до підготовки та проведення фізкультурних заходів з дітьми та методичної роботи з педкадрами (педради, семінари і практикуми, педагогічні читання тощо).



Закон ладу (гармонії);

  • Закон ладу (гармонії);

  • Закон розуму;

  • Закон руху;

  • Закон температури;

  • Закон повітря;

  • Закон води;

  • Закон сонця.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка