Стан психосоматичного та психологічного благополуччя, який ґрунтується на відчутті сили й цінності власного «Я» людини, її здатності досягати узгодженості із собою та іншими на основі доцільної регуляції поведінки та діяльності



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





стан психосоматичного та психологічного благополуччя, який ґрунтується на відчутті сили й цінності власного «Я» людини, її здатності досягати узгодженості із собою та іншими на основі доцільної регуляції поведінки та діяльності.

  • стан психосоматичного та психологічного благополуччя, який ґрунтується на відчутті сили й цінності власного «Я» людини, її здатності досягати узгодженості із собою та іншими на основі доцільної регуляції поведінки та діяльності.



трапляються в дітей , які страждають від дефіциту спілкування з дорослими або їх ворожого ставлення;

  • трапляються в дітей , які страждають від дефіциту спілкування з дорослими або їх ворожого ставлення;

  • у дітей, які зростають в умовах сімейних розладів.



Негативні емоційні ситуації, пов'язані зі школою:

  • Негативні емоційні ситуації, пов'язані зі школою:

  • низький статус у колективі однолітків,

  • образливе ставлення до себе з боку педагогів,

  • неуспішність у навчальній діяльності,

  • екзаменаційний стрес.



Конвенцією ООН про права дитини,

  • Конвенцією ООН про права дитини,

  • Законом України «Про охорону дитинства»,

  • Законодавством України в галузі освіти з питань охорони дитинства, які є стратегічним загальнонаціональним пріоритетом, визначеним із метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток.



Включає профілактичну, діагностичну та корекційно- розвивальну частини.

  • Включає профілактичну, діагностичну та корекційно- розвивальну частини.

  • Безпосередньо спрямована на захист та збереження психічного здоров'я дитини.



створення оптимальних умов для саморозвитку й соціалізації особистості учня під час здійснення навчально-виховного процесу;

  • створення оптимальних умов для саморозвитку й соціалізації особистості учня під час здійснення навчально-виховного процесу;

  • гармонізація відносин дитини та соціуму для збереження, відновлення, підтримки, розвитку психічного здоров’я та соціальної активності.
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка