Стандартизація – одна із сучасних тенденцій розвитку змісту освіти, спричинена необхідністю створення в країні єдиного освітнього простору, визначення змісту освіти



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.





СТАНДАРТИЗАЦІЯодна із сучасних тенденцій розвитку змісту освіти, спричинена необхідністю створення в країні єдиного освітнього простору, визначення змісту освіти, що надає учневі необхідний і доступний йому мінімум засобів індивідуального розвитку як базову основу для самостійного опанування культурноісторичних цінностей, цілісного пізнання світу.

  • СТАНДАРТИЗАЦІЯодна із сучасних тенденцій розвитку змісту освіти, спричинена необхідністю створення в країні єдиного освітнього простору, визначення змісту освіти, що надає учневі необхідний і доступний йому мінімум засобів індивідуального розвитку як базову основу для самостійного опанування культурноісторичних цінностей, цілісного пізнання світу.



Початкова загальна освіта

  • Початкова загальна освіта













Зміст заходів: вдосконалення інформаційної районної мережі; складання плану роботи спільної діяльності всіх суб’єктів соціально-педагогічної підтримки в контексті впровадження Державного стандарту освіти; організація самоосвітньої діяльності педагогів

    • Зміст заходів: вдосконалення інформаційної районної мережі; складання плану роботи спільної діяльності всіх суб’єктів соціально-педагогічної підтримки в контексті впровадження Державного стандарту освіти; організація самоосвітньої діяльності педагогів
    • Форми і методи: створення сторінки “Державний стандарт” на сайті відділу освіти Світловодської РДА для педагогічних працівників та батьківської громадськості; організація консультативно-роз’яснювальної роботи серед керівників навчальних закладів, педагогів та батьків; моделювання системи методичної роботи; планування процесу самоосвіти; організація науково-дослідницької роботи над реалізацією індивідуальної науково-методичної проблеми
    • Результат: дистанційна освіта для педагогів, учнів, громадськості; методичні інформаційні листи; методичні рекомендації, поради; тематичні списки літератури з питань реформування освіти; консультаційний пункт щодо впровадження нових Державних стандартів; плани робіт ППД; творчих груп; графіки курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників






постійно діючі семінари:

  • постійно діючі семінари:

  • для директорів шкіл з проблеми «Формування управлінських компетентностей в організації навчально-виховного процесу. Роль директора школи в інформаційно-аналітичному забезпеченні навчально-виховного процесу в контексті нових Державних стандартів освіти» (керівник - Сачевська Лариса Романівна, начальник відділу освіти);

  • для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи з проблеми «Організаційно-педагогічна діяльність щодо впровадження наукових ідей та педагогічних теорій у практику роботи навчального закладу» (керівник - Дьякова Олена Станіславівна, завідувач РМК);

  • для заступників директорів шкіл з виховної роботи та педагогів-організаторів з проблеми «Створення виховного простору, як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання» (керівник – Маховська Ірина Геннадіївна, методист РМК);

  • для відповідальних за проведення ЗНО та моніторингових досліджень з проблеми «Моніторинг якості освіти та контроль за реалізацією освітніх завдань» (керівник – Бочарова Надія Петрівна, методист РМК);

  • для шкільних бібліотекарів з проблеми "Інноваційні технології в роботі шкільного бібліотекаря" (керівник – Рябчун Ніна Іванівна, методист РМК);

  • для завідуючих дошкільними навчальними закладами з проблеми «Наступність в роботі дошкільного навчального закладу та школи» (керівник - Воловик Валентина Іванівна, методист РМК).



Школи перспективного педагогічного досвіду

  • Школи перспективного педагогічного досвіду

  • - з проблеми «Розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства» (керівник Дикий Іван Федорович, вчитель історії та правознавства В.Андрусівської ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - з проблеми «Мотиваційний та диференційований підхід на уроках фізичної культури» (керівник Литвиненко Іван Мусійович, вчитель фізичної культури Подорожненської ЗШ І-ІІІ ст. );

  • - з проблеми «Робота вчителя над формуванням образного мислення» (керівник Дементій Марина Віталіївна,вчитель початкових класів Глинської ЗШ І-ІІІ ст);

  • - з проблеми «Уроки української мови: традиції й інновації» (керівник Шулешко Ганна Павлівна, вчитель української мови та літератури Григорівської ЗШ І-ІІІ ст.);

  • -з проблеми «Методика викладання англійської мови у початкових класах» (керівник Вищепан Тетяна Іванівна, вчитель англійської мови В.Андрусівської ЗШ І-ІІІ ст. ). 



Майстер-клас з проблеми

  • Майстер-клас з проблеми

  • «Удосконалення уроків природничого циклу на основі впровадження особистісно-орієнтованого навчання»

  • (керівник - Хоменко Наталія Григорівна, вчитель хімії, біології, природознавства вищої категорії, вчитель-методист Федірківського НВК)

  • школа молодого вчителя з проблеми

  • «Створення моделі ефективного вчителя»

  • (керівник - Рябчун Н.І., методист РМК).



Районні творчі групи

  • Районні творчі групи

  • -вчителів іноземної мови з проблеми«Формування комунікативної компетенції та наповнення європейським змістом підходу до вивчення англійської мови» (керівник - Любезна І.В., вчитель вищої категорії, Глинська ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів початкових класів з проблеми «Використання інноваційних та інтерактивних методів навчання на уроках в початкових класах» (керівник –Нігревська Т.І. вчитель першої категорії, Великоандрусівська ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів географії з проблеми « Вивчення унікальних пам’яток природи Світловодщини» (керівник – Немазаний С.О, вчитель географії Глинської ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів біологіїз проблеми «Вивчення першоцвітів Світловодщини» (керівник – Когдась А.С., вчитель біології та хімії Подорожненської ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів інформатики з проблеми «Методологічні аспекти використання проектної діяльності учнів на уроках інформатики» (керівник - Цурупа О. В., вчительвищої категорії, Григорівська ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів української мови та літератури з проблеми «Використання методу проектів на уроках мови та літератури» (керівник - Жуікова Н.О., вчитель вищої категорії, Микільська ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителів трудового навчання з проблеми «Застосування методу проектів у творчій діяльності учнів» (керівник - Шерстюк В.В., вчитель І категорії, Подорожненська ЗШ І-ІІІ ст.);

  • - вчителівз історії та правознавства з проблеми «Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії» (керівник – Мірошник Н.П., вчитель вищої категорії, «Старший вчитель» Глинська ЗШІ-ІІІ );

  • - вчителів художньої культури з проблеми «Розвиток художніх здібностей школярів у процесі викладання предмета «Художня культура» (керівник - Падалиця Т.Д., вчитель І категорії, Григорівська ЗШ І-ІІІ ст.).



щомісячні консультації з предметів:

  • щомісячні консультації з предметів:

  • - з математики – кожну другу середу місяця у Микільській ЗШ І-ІІІ ст. (консультант - вчитель вищої категорії, вчитель методист Томєв В.Б.);

  • - з укр.мови та літератури – першу середу кожного місяця у Микільській ЗШ І-ІІІ ст. (консультант - вчитель вищої категорії, старший вчитель Олійник Т.П.);

  • - з російської мови та світової літератури – кожну третю п`ятницю у Глинській ЗШ І-ІІІ ст. (консультант - вчитель вищої категорії, старший вчитель Мірошник А.В.).





Координація діяльності суб’єктів освітнього процесу.

  • Координація діяльності суб’єктів освітнього процесу.

  • Удосконалення управлінської функції

  • Створення умов для прояву творчості, самостійності,відповідальності учня в освітньому процесі та формування у нього мотивації безперервної освіти

  • Конструювання нових педагогічних ситуацій, спрямованих на створення учнями власних освітніх продуктів

  • Проектування спільно з учнем індивідуального освітнього маршруту

  • Реалізація ДС потребує змін у діяльності вчителя, виконання нових функцій у процесі професійно-педагогічної роботи в сучасній школі:








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка