Стимулювання творчої активності на уроці як умова розвитку здібностей учня



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.





Осмислення педагогами своєї діяльності по формуванню позитивної мотивації навчання школярів.Проведення аналізу мотиваційної і стимулюючої діяльності в навчанні школярів

  • Осмислення педагогами своєї діяльності по формуванню позитивної мотивації навчання школярів.Проведення аналізу мотиваційної і стимулюючої діяльності в навчанні школярів

  • Означення перспектив праці педагогів по розвитку в учнів мотивації успіху і стимулювання навчально-пізнавальної діяльності



Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. Аналіз анкет.

  • Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. Аналіз анкет.

  • Пізнавальний інтерес як фактор развитку активності і самостійності навчання школяра.

  • Рефлексивне управління навчально-пізнавальною діяльністью учнів при вивченні предмета.

  • Створення умов на уроці і в позаурочний час для розвитку мотивації успіху до навчально-пізнавальної діяльності

  • Стимулювання творчої активності на уроці як умова розвитку здібностей учня.



Саморозвиток – самозміна, самоуправління, самовиховання, самоосвіта.

  • Саморозвиток – самозміна, самоуправління, самовиховання, самоосвіта.

  • Рефлексія –раздуми, повний сумнівів, протиріч, аналіз свого психічного стану.

  • Самореалізація –реалізація себе, використання своїх можливостей.Це побудова своєї долі.



Знання – основа майбутніх успіхів (83%)

  • Знання – основа майбутніх успіхів (83%)

  • Подобаються окремі предмети (72%)

  • Подобається отримувать пятірки (66%)

  • Цікаво пізнавать нове (50%)

  • Стати культурним і освіченим

  • (92%)

  • Учиться без двійок (трійок, чітвірок) (72%)

  • Взнати як можна більше (75%)

  • Учитися не подобається, але спілкуватися подобається (36%)



Кожен українець повинен знати українську мову

  • Кожен українець повинен знати українську мову

  • Я точно знаю, що предмет англійська мова мені знадобится в житті.

  • Географія – дуже цікавий предмет

  • Хімія дуже важлива в моему житті. З її допомогою я зможу іти до своєї мети

  • Технологія – мій улюблений предмет і якщо б було можливо, хоча б раз в тиждень один день присвячували технології

  • Геометрія – мій найулюбленіший предмет! Він мені подобається сам по собі. Цим предметом я можу займатися кілька годин підряд

  • Фізкультура – дуже цікавий предмет, він развиває в людині силу духу, відкриває нові здібності

  • Фізика – найцікавіший предмет. Він дуже пізнавальний і потрібний в житті.



Спілкування з товаришами

  • Спілкування з товаришами

  • Найважчий предмет «алгебра», «геометрія», «хімія», «англійська мова».

  • Мені подобається суспільствознавство. Учитель пояснює зрозуміло

  • Я люблю все, що пов’язано з інформатикой.

  • Люблю читати і аналізувать.

  • Хімія, рос.мова, біологія. Цікаво вивчати ці науки.

  • З допомогою укр.мови я можу себе самореалізувать.

  • Математика, так як в житті потрібно все рахувати .



Отримання хорошої оцінки (55%)

  • Отримання хорошої оцінки (55%)

  • Почуття боргу перед батьками (67%)

  • Отримання знань(74%)

  • Статати хорошим спеціалістом (57%)

  • Похвалять учителя (58%)

  • Не можу вчиться краще, так як багато не розуміютьне (35%)





Оцінка

  • Оцінка

  • Яскрава образна, емоційна мова учителя

  • Словесная похвала (Молодець! Умниця!)

  • Перспективи

  • Організація коллективнойї діяльності

  • Різнорівневі завдання

  • Ускладнення завдань(креативный рівень)

  • Порівняння успіхів учня з його минулими

  • Аналіз навчальних результатів учителем

  • Позитивний приклад



Цікава ситуація

  • Цікава ситуація

  • Дозоване домашнє завдання

  • Пізнавальна гра

  • Використання елементів змагання

  • Концентрація уваги на проміжних успіхах учнів

  • Оценка досягнення учня на батьківських зборах

  • Голосна демонстрація висновків діяльності учнів (наприклад: читання кращих творів)

  • Проблемно-пошукова ситуація

  • Опора на аналіз життєвих ситуацій



  • Завдання практичного характеру

  • Смішна хвилинка

  • Запис подяки в щоденник

  • Взаємоконтроль

  • Навчальна дискусія

  • Виставка кращих робіт по результатам уроку

  • Рейтинг по результатам учбової діяльності в класі і на паралелі

  • Рецензя товариша на результат учня



Успіх починається з визнання дітьми права учителя вчить.

  • Успіх починається з визнання дітьми права учителя вчить.

  • Психологічний клімат, обстановка життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці , разумне сполучення репродуктивних і творчих методів – важливі компоненти запоруки успіху на уроці.

  • Передчуття незвичайності, здібності учителя дивувать, приносить елемент романтичності грають важливу роль

  • Незвичайний початок уроку



Урок – діалог, урок – змагання

  • Урок – діалог, урок – змагання

  • Уроки – консультації

  • Уроки з груповими формами работи

  • Уроки – творчості

  • Уроки – аукціони

  • Уроки – конкурси

  • Уроки - ігри



Інтегровані заняття, об’єднані єдиною темою чи проблемою

  • Інтегровані заняття, об’єднані єдиною темою чи проблемою

  • Комбіновані (лекційно –семінарські і лекційно – практичні) заняття, що сприяють довготривалій концентрації уваги і системному сприйняттю навчального матеріалу

  • Проектні заняття, направлені на виховання культури співробітництва і культури розумової, навчально-продуктивної і творчої праці





Врахувати в планах МО работу по развитку мотивації навчальної діяльності на основі даних про рівень мотивації школярів.

  • Врахувати в планах МО работу по развитку мотивації навчальної діяльності на основі даних про рівень мотивації школярів.

  • Формувати в учнів уміння аналізувати свою діяльність на уроці як основу самореалізації і самовдосконалення.

  • Розробить відкриті уроки по предметам з ціллю розповсюдження досвіду по проблемі мотивації учнів до навчально-пізнавальної діяльності.

  • Провести аналіз спостережень по використанню навчальних стимулів педагогами

  • Провести анкетування учнів по проблемі «Навчальні стимули»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка