Стимулювання учнів до самостійного прийняття тактичних та стратегічних рішень; Стимулювання учнів до самостійного прийняття тактичних та стратегічних рішень



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.











Стимулювання учнів до самостійного прийняття тактичних та стратегічних рішень;

  • Стимулювання учнів до самостійного прийняття тактичних та стратегічних рішень;

  • Вибору раціонального шляху розв’язання розрахункових задач та проведення експерименту;

  • Використання життєвих ситуацій при рішенні навчальних та контрольних завдань



  • Використання між предметних зв’язків



Розвиток монологічного мовлення;

  • Розвиток монологічного мовлення;

  • Розвиток діалогічного мовлення;

  • Розвиток писемного мовлення.



Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні.

  • Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні.

  • Норберт Вінер, американський вчений, математик і філософ



Організація самоосвітньої діяльності;

  • Організація самоосвітньої діяльності;

  • Стимулювання активної пізнавальної діяльності (листи оцінювання та самооцінювання);

  • Пошук стійкої мотивації учнів до навчання та самоосвіти.



Проведення нестандартних уроків;

  • Проведення нестандартних уроків;

  • Використання нетрадиційних домашніх завдань;

  • Проведення інтенсивної позакласної роботи з предмету та активне залучення учнів.









2013-2014 н.р. І місце на районному етапі

  • 2013-2014 н.р. І місце на районному етапі

  • Тема роботи “Ефективні методи знезараження стічних вод”









  • Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. //Освіта України.- 23.11.2011.

  • Радигіна І.В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання //Видавництво група “Основи”-2005-94с.

  • Житник Б.О. Методичний порадник. Форми і методи навчання. Видавництво група “Основа”.-2005.-124с.

  • Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. //За загальною редакцією доктора педагогічних наук, професора О.І.Пометун. – К. “А.С.К.”-2005.-184 с.

  • Богданова Л.Є. Інтерактивні технології навчання на уроках хімії. – Х.:Видав.гр. “Основа” 2004.-142 с.

  • Пометун О. І. Теорія і практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн /О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [б-ка з освітньої політики]; під заг. ред. О. В. Овчарук. - К.: К.І.С., 2004. - С. 16-25.

  • Закон України "Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки" // Урядовий кур’єр. 2007. -№6.

  • Полат Е. С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования: учебн. Пособие для студентов высших учебных заведений/ Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина. - М. Академия, 2007.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка