Структура Учнівського самоврядування



Дата конвертації03.06.2016
Розмір444 b.


  • Структура

  • Учнівського самоврядування.

  • ПМГДО “Веселка”.


СТАТУТ

  • СТАТУТ

  • учнівського комітету Зеленьківської загальноосвітньої школи І—III ст.

  • І. Загальні положення

  • 1.Учнівське самоврядування Зеленьківської ЗОШ І-ІІІ ст. регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи.

  • 2. Учнівське самоврядування пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськи­ми об'єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

  • II. Мета та завдання шкіль­ного органу самоврядування

  • 1. Різносторонньо розвивати­ся, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.

  • 2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.

  • 3. Формувати почуття відпові­дальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важ­ливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

  • 4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

  • 5. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.

  • III. Органи управління учнів­ського самоврядування

  • Права та обов'язки

  • 1. Вищим органом учнівсько­го самоврядування школи є учнівська конференція, яку скликають раз на рік.

  • 2. Керівні функції учнівського комітету виконує засідання учнівського комітету, яку скликають що­місяця в класних колективах (учнівські збори), в мікрогрупах (засідання комісій).

  • 3. Виконавчим органом самоврядування є учнівська рада , яку обирають на засадах вільного і рівноправного висуван­ня кандидатів кожним класом школи.

  • 4. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

  • 5. Головою ради учнівського колективу може бути учень 5-11 класу, якого обирають відкри­тим голосуванням члени учнівсь­кої ради.

  • 6. Старосту класного колективу обирають загальні класні збори з числа учнів-лідерів класу. З їх числа формується старостат.

  • Учнівська рада:

  • координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

  • контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

  • організовує пошукову роботу;

  • контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;

  • вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань і навчання та виховання;

  • бере участь в організації невідкладної допомоги відсталим учням; організовує й контролює чергування в школі;

  • веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

  • здійснює заходи щодо роз­витку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров'я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;

  • організовує роботу центрів, малих ініціативних груп, учнівських об'єднань за інтересами, постів, штабів тощо;

  • Старостат

  • звітує про результати на­вчально-виховної роботи на клас­них зборах, засіданнях старостату та учнівської ради школи;

  • є безпосереднім зв'язковим між учнівською радою, колективом класу та класним керівником (до­водить до їх відома плани, завдан­ня, рішення учнівської ради, центрів самоврядування).



IV. Основні напрямки діяльності органів учнівського самоврядування

  • IV. Основні напрямки діяльності органів учнівського самоврядування

  • 1. Навчальна комісія:

  • здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

  • контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

  • веде боротьбу з пропусками уроків.

  • забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;

  • організовує конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри метою виявлення обдарованих дітей та закріплення про­грамного матеріалу з різних предметів.

  • організовує роботу груп консультантів з предметів для тих, хто відстає в навчанні;

  • збирає й систематизує інформацію про стан успіш­ності кожному класі;

  • здійснює рейди контролю за відвідуванням, підготовкою до уроків (наявністю зошитів, щоденників, виконанням домашніх завдань);

  • 2. Комісія захисту прав дитини:

  • здійснює соціальний захист і організовує допомогу учням з малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам;

  • забезпечує захист прав та інтересів учнів;

  • контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил для учнів);

  • здійснює психологічні дослідження серед учнів;

  • проводить бесіди з дітьми (індивідуальні та групові) з питань організації здорового способу життя;

  • проводить індивідуальні бесіди з дітьми, схильними до правопорушень;

  • бере участь у проведенні масових заходів дозвілля для учнівської молоді.

  • здійснює разом з учнями зразкової поведінки заходи, спрямовані на залучення підлітків, схильних до правопорушень, до роботи в органах учнівського самоврядування (рейдів-перевірок, спортивних секцій, підготовки заходів дозвілля, виконання постійних та тимчасових доручень);

  • захищає права, інтереси учнів (розглядає спірні питання, девіантну поведінку неповнолітніх).

  • 3. Комісія дисципліни й порядку:

  • контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час:

  • організовує чергування учнів під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

  • проводить рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки в школі, в громадських місцях у позаурочний час, вихідні, святкові, канікулярні дні;

  • організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміні­стративного та кримінального ко­дексів, інших правових документів), проводить зустрічі з правоохорон­цями та спільні чергування.

  • проводить бесіди, рейди-перевірки кращого збереження підручників у класах;

  • згідно з розробленою па­м'яткою для чергових учнів (у класі,школі, стежить за дотриманням учнями належної дисципліни, пра­вил співжиття молодших та старших школярів, поведінки учнів підчас перерв, у їдальні та на вулиці.

  • 4. Редколегія:

  • забезпечує інформацією з життя школи;

  • збирає та обробляє дані, на­дає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.



  • 5. Господарсько-санітарна комісія:

  • виховує свідоме ставлення до виконання громадських дору­чень, свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;

  • проводить дні ввічливості, культури, чистоти;

  • збирає замовлення на харчу­вання, контролює відвідування учнями школи;

  • перевіряє санітарний стан у класі (щоденне прибирання, підтримка належного порядку про­тягом робочого дня, санітарний день у класі);

  • щоденно звітує черговому вчителю про результати чергуван­ня в школі.

  • формує творчу, працелюбну особистість, дбайливого господаря;

  • бере участь у поточному ре­монті школи;

  • організовує ремонт меблів, утеплення вікон на зиму, генеральне прибирання приміщень, збору макулатури та металобрухту;

  • проводить аукціони юних майстрів;

  • 6. Культурно-масова комісія:

  • організовує естетичне виховання учнів;

  • пропагує здоровий спосіб життя;

  • організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

  • розвиває творчі здібності школярів шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівсь­ких об'єднаннях, творчих групах за інтересами;

  • здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах, на стендах;

  • залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

  • організовує учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи.

  • організовує участь в експедиціях за напрямами руху «Моя земля — земля моїх батьків», «Історія міст і сіл України», «Краса і біль України», етнографічно-пошукову роботу з вивчення долі своєї Батьківщини;

  • вивчає природу рідного краю;

  • досліджує маловідомі героїчні та трагічні сторінки історії свого краю, поглиблюючи цим знання учнів;

  • підбирає матеріали до написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей.

  • 7. Спортивно-масова комісія:

  • забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров'я;

  • пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

  • залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

  • організовує роботу спортивних секцій, груп здоров'я;

  • проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

  • організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.

  • контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного

  • залучає учнів і батьків до спортивно-масової та фізкультур­но-оздоровчої роботи у вільний від навчання й роботи час.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка