Структурований(організований) набір знань, структурований(організований) набір знань



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



СТРУКТУРОВАНИЙ(ОРГАНІЗОВАНИЙ) НАБІР ЗНАНЬ,

  • СТРУКТУРОВАНИЙ(ОРГАНІЗОВАНИЙ) НАБІР ЗНАНЬ,

  • УМІНЬ, НАВИЧОК І СТАВЛЕНЬ ЛЮДИНИ, ЩО ДАЮТЬ ЇЙ

  • ЗМОГУ ЕФЕКТИВНО ЗДІЙСНЮВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ АБО

  • ВИКОНУВАТИ ПЕВНІ ФУНКЦІЇ, ЗАБЕЗПЕЧУЮЧИ

  • РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ І ДОСЯГНЕННЯ ПЕВНИХ

  • СТАНДАРТІВ У ПОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

    • СФОРМОВАНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДОЗВОЛЯЄ ЛЮДИНІ ВИЗНАЧИТИ (РОЗПІЗНАТИ) І ЕФЕКТИВНО, УСПІШНО РОЗВ′ЯЗАТИ (НЕЗАЛЕЖНО ВІД СИТУАЦІЇ) ПРОБЛЕМУ, ЩО Є ХАРАКТЕРНОЮ ДЛЯ ПЕВНОЇ СФЕРИ ЧИ ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ


  • ЗДАТНІСТЬ ЛЮДИНИ АКТИВНО, ВІДПОВІДАЛЬНО Й ЕФЕКТИВНО РЕАЛІЗОВУВАТИ ГРОМАДЯНСЬКІ ПРАВА ТА ОБОВ′ЯЗКИ З МЕТОЮ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТИЧНОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

  • ОДНА З СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ І ОЗНАЧАЄ ПОІНФОРМОВАНУ Й АКТИВНУ УЧАСТЬ ОСОБИ В ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА, ДО ЯКОГО ВОНА НАЛЕЖИТЬ, ЯК НА РІВНІ МІСЦЕВОЇ ГРОМАДИ, ТАК І НА ДЕРЖАВНОМУ Й МІЖНАРОДНОМУ РІВНЯХ (Інформаційна мережа освіти в Європі)



ФОРМУЄТЬСЯ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ ШКОЛИ:

  • ФОРМУЄТЬСЯ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ ШКОЛИ:

  • ЗАСОБАМИ РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ,

  • ЗАСОБАМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ,

  • ВСІЄЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ













СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗНАНЬ ПРО ДЕРЖАВУ, ЗАКОНИ, ПРАВА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА;

  • СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗНАНЬ ПРО ДЕРЖАВУ, ЗАКОНИ, ПРАВА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА;

  • ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ Й НОРМ ПОВЕДІНКИ;

  • РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОГО ВМІННЯ ДИТИНИ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ ЇЙ ІНТЕГРУВАТИСЯ В ОТОЧЕННЯ – СІМ’Ю, КЛАСНИЙ І ШКІЛЬНИЙ КОЛЕКТИВИ;

  • ФОРМУВАННЯ УМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ І РОЗВ’ЯЗУВАТИ КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ ЧЕРЕЗ ДІАЛОГ;

  • ЗАКЛАДАННЯ ОСНОВИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СВІДОМОГО ГРОМАДЯНИНА



  • ПОГЛИБЛЕННЯ ЗНАННЄВОЇ, ЦІННІСНОЇ, МОРАЛЬНО – ЕТИЧНОЇ

  • СКЛАДОВИХ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ;

  • АКЦЕНТУВАТИ РОБОТУ НА СОЦІАЛЬНІЙ СКЛАДОВІЙ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ УЧНІВ ЗНАННЯМИ І НАВИЧКАМИ, ЯКІ НЕОБХІДНІ ДЛЯ УЧАСТІ У ЖИТТІ КЛАСУ, ШКОЛИ, ГРОМАДИ (СПІВПРАЦЯ, СПІВРОБІТНИЦТВО, КОМУНІКАЦІЇ,

  • ПОВАГА ДО ІНШИХ, ТОЛЕРАНТНІСТЬ, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ,

  • ПЛЮРАЛІЗМ, РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ, ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО)



КОНЦЕНТРАЦІЯ УВАГИ НА ПОЛІТОЛОГІЧНИХ, ПРАВОВИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТАХ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ;

  • КОНЦЕНТРАЦІЯ УВАГИ НА ПОЛІТОЛОГІЧНИХ, ПРАВОВИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТАХ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ;

  • ФОРМУВАННЯ ГЛИБОКОГО РОЗУМІННЯ УЧНЕМ СУТНОСТІ ДЕМОКРАТІЇ, ФОРМ УЧАСТІ ГРОМАДЯН У ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ;

  • ФОРМУВАННЯ РОЗУМІННЯ ВЛАСНИХ ПРАВ І ОБОВ’ЯЗКІВ, ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ;

  • ФОРМУВАННЯ РОЗУМІННЯ ФОРМ І ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ТА КОНТРОЛЮ ЗА НИМИ;

  • ФОРМУВАННЯ РОЗУМІННЯ СУТІ РИНКОВИХ ВІДНОСИН, ЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТИЧНОГО СУСПІЛЬСТВА

  • ОСОБЛИВІСТЬ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ УМІНЬ В СТАРШІЙ ШКОЛІ: ЗДАТНІСТЬ УЧНЯ СВІДОМО ЗАСТОСОВУВАТИ НАБУТІ ЗНАННЯ, ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ВЛАСНОГО ЖИТТЯ, ЖИТТЯ ГРОМАДИ, ДЕРЖАВИ І СУСПІЛЬСТВА, ОРІЄНТУЮЧИСЬ НА ЦІННОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА









НАЦІОНАЛЬНІ, ЄВРОПЕЙСЬКІ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ

  • НАЦІОНАЛЬНІ, ЄВРОПЕЙСЬКІ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКІ ЦІННОСТІ

  • СУТНІСТЬ ДЕМОКРАТІЇ, ДЕМОКРАТИЧНІ ЦІННОСТІ

  • ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ ТА ГРОМАДЯНИНА, МЕХАНІЗМИ ЇХ ЗАХИСТУ

  • ПОЛІТИЧНА СИЧСТЕМА ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ

  • ПРОЦЕСИ УХВАЛЕННЯ СУСПІЛЬНИХ РІШЕНЬ І ФОРМИ УЧАСТІ ГРОМАДЯН У ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА; ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО

  • РОЛЬ ЗМІ У СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ

  • СУТНІСТЬ РИНКОВИХ ВІДНОСИН; ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТИЧНОГО СУСПІЛЬСТВА

  • ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ; ВИБІР КОНСТРУКТИВНИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ; СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ У КОНФЛІКТАХ







Компетентнісний підхід у сучасній українській освіті: світовий досвід та українські перспективи / Під заг. ред. О.Овчарук. – К.: “К.І.С.”, 2004

  • Компетентнісний підхід у сучасній українській освіті: світовий досвід та українські перспективи / Під заг. ред. О.Овчарук. – К.: “К.І.С.”, 2004

  • Забезпечення формування громадянської компетентності у сучасному змісті шкільної освіти (Підсумковий документ робочої групи з розробки планів і програм проекту “Громадянська освіта - Україна”) // Історія в школах України. – 2006. - №8

  • Пометун О., Гупан Н. Формування громадянської компетентності старшокласників у процесі навчання історії // Історія в школах України. – 2008. - №4




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка