Створення атмосфери зацікавленості кожного студента



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



У період реформування освіти роль викладача в навчально-виховному процесі має бути переосмислена кожним, і кожен має зрозуміти, усвідомити свою роль у житті нашої держави і в житті своїх вихованців, систематизувати все надбане, відкрите в щоденній клопіткій праці, здійснити крок на шляху опанування таких педагогічних технологій, які б допомогли викладачу зробити процес навчання цікавим, різноманітним, демократичним.

  • У період реформування освіти роль викладача в навчально-виховному процесі має бути переосмислена кожним, і кожен має зрозуміти, усвідомити свою роль у житті нашої держави і в житті своїх вихованців, систематизувати все надбане, відкрите в щоденній клопіткій праці, здійснити крок на шляху опанування таких педагогічних технологій, які б допомогли викладачу зробити процес навчання цікавим, різноманітним, демократичним.





використання різних форм і методів організації навчальної діяльності, що дозволяють розкрити досвід студентів;

  • використання різних форм і методів організації навчальної діяльності, що дозволяють розкрити досвід студентів;

  • створення атмосфери зацікавленості кожного студента;

  • стимулювання студентів до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, одержати неправильну відповідь;

  • використання в ході заняття дидактичного матеріалу, що дозволяє студенту вибрати найбільше прийнятний для нього вид і форму навчального змісту;

  • оцінка діяльності студента, не лише за кінцевим результатом, але й за процесом його досягнення;

  • психолого-педагогічна підтримка і супроводження студента під час виконання завдань;

  • створення педагогічних ситуацій спілкування на занятті, що дозволяє кожному студенту проявити ініціативу, самостійність, вибірковість у способах роботи;

  • забезпечення умов для самовираження студента.



Інноваційні методи створюють прекрасні умови для реалізації творчого потенціалу студента. Вони дозволяють виявити, розвивати здібності кожного студента, стимулювати самостійну творчу діяльність, отже, дають змогу повніше використовувати потенціал особистості.

  • Інноваційні методи створюють прекрасні умови для реалізації творчого потенціалу студента. Вони дозволяють виявити, розвивати здібності кожного студента, стимулювати самостійну творчу діяльність, отже, дають змогу повніше використовувати потенціал особистості.







Гра – найулюбленіший прийом. Вона дозволяє використовувати методи дієвого аналізу. За методикою К. Станіславського «Спробувати відчувати себе на місці героя».

  • Гра – найулюбленіший прийом. Вона дозволяє використовувати методи дієвого аналізу. За методикою К. Станіславського «Спробувати відчувати себе на місці героя».











Ділове мовлення в курсі української мови для вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

  • Ділове мовлення в курсі української мови для вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.

  • Збірник тестових завдань з дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)”.

  • Короткий українсько-російський словник медичного працівника.

  • Методичні рекомендації та матеріали з дисципліни “Українська мова”.





Дуже продуктивно, на мій погляд, для розкриття творчих здібностей студентів є позакласна робота з української мови та літератури. Перш за все, це робота гуртка, а ще тижні, декади, літературні вечори, свята

  • Дуже продуктивно, на мій погляд, для розкриття творчих здібностей студентів є позакласна робота з української мови та літератури. Перш за все, це робота гуртка, а ще тижні, декади, літературні вечори, свята











Методичні вказівки викладачам коледжу ;

  • Методичні вказівки викладачам коледжу ;

  • Методичні вказівки студентам до виконання самостійної роботи ;

  • Комплекси методичного забезпечення занять з усіх тем курсу української мови та літератури.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка