Створення динамічних груп усередині паралелі класів, навчання в яких обирає учень; Створення динамічних груп усередині паралелі класів, навчання в яких обирає учень



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





Створення динамічних груп усередині паралелі класів, навчання в яких обирає учень;

  • Створення динамічних груп усередині паралелі класів, навчання в яких обирає учень;

  • Забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;

  • Індивідуалізація навчально-виховного процесу в старших класах;

  • Забезпечення високої мотивації учнів до вивчення профільних предметів у динамічних групах.



Експериментальна перевірка ефективності впровадження системи мультипрофільного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу м. Києва.

  • Експериментальна перевірка ефективності впровадження системи мультипрофільного навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу м. Києва.



Організаційно-педагогічні умови впровадження системи мультипрофільного навчання в середньому загальноосвітньому закладі м. Києва

  • Організаційно-педагогічні умови впровадження системи мультипрофільного навчання в середньому загальноосвітньому закладі м. Києва



Система психолого-педагогічного супроводу мультипрофільного навчання в середньому загальноосвітньому навчальному закладі м. Києва

  • Система психолого-педагогічного супроводу мультипрофільного навчання в середньому загальноосвітньому навчальному закладі м. Києва



Розробка та затвердження програми експериментально-дослідної роботи;

  • Розробка та затвердження програми експериментально-дослідної роботи;

  • Теоретико-практичне оволодіння психологами, вчителями-предметниками, класними керівниками;

  • Проведення методологічних семінарів-практикумів з питань конструювання задач особистісного розвитку учнів;

  • Теоретико-практичне оволодіння педагогічним колективом технології програмування;





Упровадження системи мультипрофільного навчання;

  • Упровадження системи мультипрофільного навчання;

  • Моніторинг первинних результатів;

  • Визначення ефективності навчальних програм з метою корегування;

  • Корегування методів роботи і навчальних планів.



Запровадження і оцінка ефективності технологій прогнозування розвитку особистості учня;

  • Запровадження і оцінка ефективності технологій прогнозування розвитку особистості учня;

  • Удосконалення системи управлінської діяльності навчального закладу;

  • Проведення поточних зрізів психосоціального розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу.



Проведення статистично-кількісного аналізу результатів експерименту;

  • Проведення статистично-кількісного аналізу результатів експерименту;

  • Здійснення порівняльного аналізу профільного і мультипрофільного навчання;

  • Проведення вихідного моніторингу готовності старшокласників до соціального і професійного самовизначення;

  • Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи і складання методичних рекомендацій.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка