Створення моделі виховної системи



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


  • Створення моделі виховної системи

  • навчального закладу

  • в аспекті національно-патріотичного виховання особистості майбутнього громадянина України

  • (для заступників директорів з виховної роботи)


Виховна діяльність сучасного навчального закладу

  • спрямована на:



Виховна система конкретного навчального закладу має особливі риси, зумовлені конкретними обставинами:

  • - контингентом учнів;

  • - традиціями школи;

  • - особливостями оточення;

  • - можливостями та творчою зацікавленістю педагогічного колективу



  • дидактична навчальна діяльність учнів і методична — учителів;

  • виховна роботасистема взаємопов’язаних виховних заходів;

  • управліннянеобхідний набір функцій, націлених на підтримання, функціонування й розвиток системи



  • Етапи створення моделі виховної системи:

  • становлення;

  • відпрацювання системи;

  • кінцевого її оформлення;

  • оновлення і перебудови.



Модель виховної системи «Розвиток творчо активної особистості в аспекті національно-патріотичного виховання майбутнього громадянина». Домінантні підходи:



Основна мета реалізації даної моделі: «Виховання та розвиток творчо активної особистості, майбутнього громадянина і патріота, який був би здатним до самоусвідомлення, саморозвитку та самореалізації в соціумі». Завдання щодо її функціонування: - створювати умови для проявів активної життєвої позиції, основаної на кращих громадянських якостях та патріотичних почуттях; - сприяти творчому розвитку особистості; - розвивати лідерські здібності особистості; -формувати в учнів навички планування власної діяльності, уміння ставити мету та намічати шляхи щодо її реалізації; -виховувати здатність робити правильний вибір щодо майбутньої самореалізації згідно власних можливостей, здібностей



Складові (модулі) функціонування моделі ВС (наприклад, як варіант)

  • ПРОЕКТ - розвиток проектної діяльності;

  • ПОРТФОЛІО - набуття учнями навичок аутентичного оцінювання;

  • ЛІДЕР – розвиток учнівського самоврядування







Проект “СВІТЛИЦЯ” (дослідницький, практико-орієнтований, гнучкий, внутрішній, груповий, довгостроковий, культорологічний)



Проект “ВУЛИЦІ МОГО МІСТА” (дослідницький, гнучкий, внутрішній, груповий, короткостроковий, історичний)



Проект “ПАМ’ЯТНИКИ РОЗПОВІДАЮТЬ” (дослідницький, жорсткий, внутрішній, груповий, короткостроковий)







Клуб як основа в системі виховної роботи. Клуб – це самодіяльне творче об’єднання однодумців (дорослих і дітей)

  • Шкільний клубце чудовий освітній простір, який забезпечує комплексний підхід від отримання вихованцем нових знань та спілкування з однолітками:

  • - національно-патріотичний клуб «Ми – українці»;

  • екологічне об’єднання;

  • клуб «Інтелект»;

  • клуб «ЗОЖ» (здоровый образ жизни);

  • спортивний клуб «Олімп»



  • Виховна система

  • буде ефективною та дієздатною за умов планомірної, покрокової системної педагогічної діяльності, спрямованої на досягнення певної мети – підготовки особистості до успішної життєдіяльності.



  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка