Створення оптимальних умов та визначення управлінських факторів сприяння максимальному задоволенню професійних запитів учителя-практика та керівника-управлінця



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.





Створення оптимальних умов та визначення управлінських факторів сприяння максимальному задоволенню професійних запитів учителя-практика та керівника-управлінця для спрямування учасників освітнього процесу на здобуття соціально визначеного високого рівня професійної компетентності та результативності освітньої діяльності.

    • Створення оптимальних умов та визначення управлінських факторів сприяння максимальному задоволенню професійних запитів учителя-практика та керівника-управлінця для спрямування учасників освітнього процесу на здобуття соціально визначеного високого рівня професійної компетентності та результативності освітньої діяльності.










- Формування медіатеки перспективного педагогічного досвіду

  • - Формування медіатеки перспективного педагогічного досвіду

  • - Проведення міських технопарків з проблем організації роботи з з обдарованою учнівською молоддю, реалізації

  • Концепції профільного навчання та управління якістю освіти

  • - Проведення міського етапу Всеукраїнського конкурсу

  • “Учитель року ” та регіонального конкурсу “ Кращий працівник року”

  • -Організація та проведення майстер-класів кращими педагогами міста

  • -Проведення майстер-класів , семінарів та тренінгів

  • для педагогічних працівників області

  • -Поширення ППД через

  • мережу Інтернет та фахові

  • періодичні видання



  • Сидорова О.В. корекційно-прогностична робота вчителя в умовах реалізації моделі освітнього монітоингу.- Управління школою, 2006рік.-№7

  • Сидорова О.В. Оновлення змісту й форм методичної роботи в інноваційному просторі освітнього округу. -Управління школою, 2008 рік.- №29

  • Сидорова О.В. Управлінські функції керівника освытнього закладу-Управління школою, 2010 рік.- №2



Упровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів,

  • Упровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів,

  • Реалізація компетентнісного підходу до організації андрагогічного процесу

  • Впровадження інформаційно- комунікаційних технологій навчання педагогів

  • Започаткування майстер-класів, творчих майстерень, навчання педпрацівників за технологією “кейс-стаді”







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка