Створення оптимальних зовнішньо-середовищних умов у школі та вдома



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.







Формування та розвиток фізично, психічно, морально та соціально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров`я і здоровий спосіб життя; створення умов для збереження та зміцнення здоров`я, самоствердження, самодостатності та самореалізації у дорослому житті.

  • Формування та розвиток фізично, психічно, морально та соціально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров`я і здоровий спосіб життя; створення умов для збереження та зміцнення здоров`я, самоствердження, самодостатності та самореалізації у дорослому житті.



Створення оптимальних зовнішньо-середовищних умов у школі та вдома.

  • Створення оптимальних зовнішньо-середовищних умов у школі та вдома.

  • Раціональна організація праці та відпочинку.

  • Упровадження здоров`язбережних та здоров`яформуючих педагогічних технологій.

  • Виховання у школярів свідомого ставлення до здоров`я

  • Збереження фізичного, психічного та морального здоров`я підростаючого покоління.



Забезпечення комфортного соціально-психологічного середовища.

  • Забезпечення комфортного соціально-психологічного середовища.

  • Підвищення соціальної, психологічної, фізичної адаптації  учнів у суспільстві.

  • Посилення взаємодії відповідних районних служб в організаційних формах превентивного виховання.

  • Підвищення загальної якості навчання.







1) здоров’язберігаючий простір школи, що охоплює:

  • 1) здоров’язберігаючий простір школи, що охоплює:

  • - екологічний простір (колірна гама стін, стенди, наявність рослин тощо);

  • - емоційний (рівень культури поведінки учнів і вчителів на перервах та уроках і культура їхнього мовлення);

  • - культурологічний (організація виховної роботи в школі);

  • 2) здоров’язберігаючі гігієнічні чинники (повітряно – тепловий режим, освітлення, харчування, відповідність шкільних меблів);

  • 3) здоров’язберігаюча організація навчального процесу (розподіл навантаження та додаткових уроків; раціональний розклад, раціональна організація уроку, дотримання рухового режиму).

  • Ці складові є основою для того, щоб, як мінімум, не погіршити здоров’я школяра.



 

  •  

  • «Дбаємо про здоров’я змалку» - головне гасло роботи початкової школи.

  • Основне завдання вчителя школи – допомогти дітям зрозуміти необхідність зміцнення власного здоров’я, виховати бажання постійно займатися фізичним удосконаленням, залучати учнів до участі в різноманітних фізкультурно – оздоровчих заходах. Це:

  • - спортивні свята;

  • - тематичні місячники;

  • - предметні тижні;

  • - оздоровчі декади;

  • - шкільні спартакіади;

  • - піші переходи стежинами здоров’я;

  • - виховні заходи «Найбільше багатство – здоров’я».

  • «Ми – за здоровий спосіб життя!». «Крок за кроком до здоров’я»;

  • - акція «За здоровий спосіб життя».





Усе більш актуальним стає питання посилення контролю за

  • Усе більш актуальним стає питання посилення контролю за

  • санітарно – гігієнічним і протиепідемічним режимом за такими параметрами:

  • - стан повітряного середовища;

  • - освітленість;

  • - дотримання фізкультхвилинок;

  • - проведення вологого прибирання приміщень;

  • - профілактика порушень опорно – рухового апарата;

  • - іонізація повітря;

  • - загартовування (проведення занять на свіжому повітрі);

  • - харчування учнів з урахуванням особливостей їхньої конституції;

  • - контакти дітей ( у разі інфекційних захворювань);

  • - гігієна школярів;

  • - використання меблів відповідно до антропометричних показників дитини, правильне їх розміщення; контроль за поставою дітей.

  •  





На базі школи створено батьківський клуб «Здоров’я» з метою пропаганди здорового способу життя.

  • На базі школи створено батьківський клуб «Здоров’я» з метою пропаганди здорового способу життя.

  • На засіданнях клубу обговорюються такі питання:

  • - Виховання фізично досконалої дитини – передумова її готовності до шкільного навчання.

  • - Режим дня школяра.

  • - Як зміцнити і зберегти здоров’я дитини.

  • - Проблема вільного часу й організація літнього відпочинку дитини.

  • - Виховання гігієнічних навичок дітей – основа здорового способу життя і моралі в сім’ї.

  • - По здоров’я – усією родиною.

  • Дитячий травматизм і надання першої допомоги.

  • Важливим засобом залучення родини до активної оздоровчої роботи є проведення родинних виховних заходів:

  • - Зимові спортивні розваги.

  • - Тато, мама, я – спортивна сім’я.

  • - Оздоровчі виїзди на природу.



































Всього учнів – 57

  • Всього учнів – 57

  • Основна - 13 (23%)

  • Підготовча – 10 (18%)

  • Спеціальна – 34 (60%)



Всього учнів – 20

  • Всього учнів – 20

  • Основна – 10 (50%)

  • Підготовча – 0

  • Спеціальна - 10 (50 %)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка