«Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень, життєвої активності та загальної культури учнів»



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





  • «Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень, життєвої активності та загальної культури учнів».



удосконалення навчальних та виховних програм, відбір підручників, методичного забезпечення;

  • удосконалення навчальних та виховних програм, відбір підручників, методичного забезпечення;

  • впровадження в навчально-виховний процес системи колективно-творчої діяльності (КТД);

  • забезпечення подальшого переходу навчального закладу на новий зміст, структуру, новий державний стандарт освіти;

  • підтримка науково-дослідницької роботи вчителів НВО, інноваційних та інформаційних технологій;

  • пошук і впровадження нових та дієвих форм роботи з обдарованими талановитими, здібними учнями.



1.Діагностичний.

  • 1.Діагностичний.

  • 2.Теоретичний (дослідження проблеми).

  • 3.Практичний.

  • 4.Підбиття підсумків роботи над проблемою.

  • 5.Пропаганда перспективного педагогічного досвіду.







Загальні питання розглядалися всім педагогічним колективом, вивчалися на засіданнях МО;

  • Загальні питання розглядалися всім педагогічним колективом, вивчалися на засіданнях МО;

  • Учителі знайомилися з відповідною науково-методичною літературою, аналізувалася готовність педагогів до освітньої діяльності.

  • В рамках вивчення проблеми проводились наради, педагогічні ради, науково-практичні конференції, тощо.



Працювала творча група вчителів,

  • Працювала творча група вчителів,

  • діяв проблемний семінар-практикум;

  • проводилося діагностування професійної компетентності та педагогічного досвіду вчителів;

  • питання обговорювалося на засіданнях МО,

  • проводився Тиждень педагогічної майстерності,

  • науково-методичний семінар.



Проведена демонстрація технології навчання;

  • Проведена демонстрація технології навчання;

  • діяльність семінару-практикуму, пропагування досягнень учителів через КТД.

  • Вчителями були створені електронні диски під назвою : «Науково-методичний супровід впровадження КТД в навчально-виховний процес».



підвищення наукового рівня викладання основ наук з використанням нових освітніх технологій;

  • підвищення наукового рівня викладання основ наук з використанням нових освітніх технологій;

  • організація науково-практичної та веб -конференції з теми : «Імідж сучасного навчального закладу»;

  • проведення Місячника творчого вчителя, робота творчої групи;

  • проведення моніторингу навчальних досягнень учнів.



Було проведено засідання педагогічної ради, на якому кожне МО підсумувало свою роботу у вигляді методичного посібника, буклету, узагальнили роботу педагогічного колективу у формі інтерактивної гри «Дерево», під час якої кожен вчитель сформулював особисту думку щодо визначення аспектів роботи для нової науково-методичної проблеми.

  • Було проведено засідання педагогічної ради, на якому кожне МО підсумувало свою роботу у вигляді методичного посібника, буклету, узагальнили роботу педагогічного колективу у формі інтерактивної гри «Дерево», під час якої кожен вчитель сформулював особисту думку щодо визначення аспектів роботи для нової науково-методичної проблеми.



Відкриття ДНЗ при школі.

  • Відкриття ДНЗ при школі.

  • Підвищення рівня навчальних досягнень учнів .

  • За останні роки зросла кількість учнів-призерів міських олімпіад, конкурсів різного рівня.

  • Видана документально-художня книга “ Від земської школи до загальноосвітнього навчального закладу ”.

  • Заклад став традиційним місцем проведення обласних та міських семінарів-практикумів для вчителів та керівників міста та області.

  • Удосконалена система роботи з профільного навчання за фахом

  • “ Кухар ” в 10-11 класах та введена допрофільна підготовка з цього предмету в 8-9 класах.



Впроваджено систему КТС(колективно-творча справа).

  • Впроваджено систему КТС(колективно-творча справа).

  • Організовано хореографічний ансамбль “ Колосок ”, який три роки поспіль ставав Лауреатом фестивалю “ Степові джерела ”.

  • Створено символіку закладу, введено шкільну форму та відновлено випуск шкільної газети “33 Меридіан ”.

  • Започатковано новий діловий одяг вчителя закладу.

  • Заклад був учасником телевізійних проектів «Танцювальна столиця України», «Вчитель Number one», «Послухайте, це Шевченко».

  • Педагогічний колектив постійно поповнює скарбничку методичних розробок на сторінках фахових видань.

  • Завершенням роботи над науково-методичною проблемою стало видання методичного посібника «Творчий пошук сучасної школи», де висвітлено досвід роботи нашого педагогічного колективу .







опрацювання наукових та періодичних видань, матеріалів з досвіду роботи інших закладів освіти України по впровадженню особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання,

  • опрацювання наукових та періодичних видань, матеріалів з досвіду роботи інших закладів освіти України по впровадженню особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання,

  • написання реферативних доповідей педагогами НВО щодо роботи над новою науково-методичною проблемою.



Впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти

  • Впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та базової і повної загальної середньої освіти

  • Оптимальний вибір форм і методів навчання для підвищення наукового рівня викладання основ наук.

  • Вивчення, опанування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання педагогічними працівниками закладу.

  • Продовження пошуку і впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими, здібними учнями.



Створення системи мотивації навчальної та пізнавальної діяльності учнів для підвищення їх індивідуального розвитку.

  • Створення системи мотивації навчальної та пізнавальної діяльності учнів для підвищення їх індивідуального розвитку.

  • Створення моделі компетентного випускника ЗШ, здатного свідомо використовувати знання в умовах швидких змін, здійснювати самоаналіз, осмислювати потребу у саморефлексії та моделі випускника ДНЗ.

  • Безперервне підвищення загальноі та професійноі культури педагога.

  • Активне використання у практиці роботи сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

  • Впровадження і використання перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень психолого – педагогічної науки, ефективних педагогічних технологій у проведенні уроків і позакласних заходів.



Спрямовувати в 2014-2015 навчальному році всю навчально–виховну, методичну роботу закладу на впровадження педагогічної проблеми: «Формування соціально зрілої, компетентної, творчої особистості шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання».

  • Спрямовувати в 2014-2015 навчальному році всю навчально–виховну, методичну роботу закладу на впровадження педагогічної проблеми: «Формування соціально зрілої, компетентної, творчої особистості шляхом упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання».

  • Підвищувати якість освіти, формуючи інформаційно-навчальне середовище.

  • Впроваджувати нові організаційні форми навчального процесу на основі інноваційних технологій.

  • Підвищити ефективність діяльності шкільних циклових методичних об’єднань.

  • Активізувати роботу кожного педагога щодо ефективності та результативності досягнень учнів (підвищення рівня навчальних досягнень, результативність в предметних олімпіадах).

  • Удосконалити індивідуальні та колективні форми науково-методичної роботи з педагогами.

  • Активізувати діяльність закладу у створенні виховного процесу, спрямованого на утворення якостей громадянина-патріота України як чинника розвитку культурного і творчого потенціалу нашого народу.

  • Здійснити науково-методичне забезпечення впровадження нового профільного навчання в старшій школі.

  • Удосконалити систему роботи в наступності між ДНЗ та початковою школою.

  • Активізувати роботу соціально-психологічної служби в напрямку адаптації учнів до умов навчального середовища.



Урізноманітнити форми методичної роботи відповідно до педагогічної проблеми НВО, більшу увагу приділивши роботі з педагогами високого рівня сформованості дидактичних умінь.

  • Урізноманітнити форми методичної роботи відповідно до педагогічної проблеми НВО, більшу увагу приділивши роботі з педагогами високого рівня сформованості дидактичних умінь.

  • Стимулювати участь педагогічних працівників щодо участі у Школах передового педагогічного досвіду, міських та обласних творчих групах, продовжити функціонування творчої групи навчального закладу.

  • Проводити моніторингові дослідження якості знань учнів та професіоналізму вчителів (включаючи самоосвітню діяльність).

  • Продовжити модернізувати матеріально-технічну базу кабінетів для реалізації практичної частини навчальних програм.

  • Активізувати педагогічних працівників щодо забезпечення здоров’язбережувального та здоров’яформуючого навчально-виховного процесу.

  • Продовжити функціонування рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень учнів.



4 циклових МО :

  • 4 циклових МО :

  • Вчителів - словесників з проблеми : «Впровадження новітніх технологій навчання як шлях формування компетентної особистості вчителя та учня»,

  • керівник Котляренко Н.М., вчитель української мови та літератури;
































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка