Створення сприятливого шкільного середовища; створення сприятливого шкільного середовища



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.









створення сприятливого шкільного середовища;

  • створення сприятливого шкільного середовища;

  • взаємодія учасників навчально-виховного процесу на засадах партнерства;

  • забезпечення цілісного благополуччя дитини.







інтерактивні форми навчання і виховання;

  • інтерактивні форми навчання і виховання;

  • проведення семінарів, конференцій, методичних об’єднань;

  • тренінги, факультативні курси;

  • діяльність учнівського самоврядування, проведення “Маршруту безпеки”;

  • психологічна діагностика;

  • медичні моніторинги, протирецидивне лікування, харчування;

  • взаємодія з батьками;

  • співпраця з медичними закладами, з державними і громадськими установами.













конференція “Формування в учнів культури здоров’я, створення умов для лікування, реабілітації, навчання і виховання”;

  • конференція “Формування в учнів культури здоров’я, створення умов для лікування, реабілітації, навчання і виховання”;

  • семінар “Стандарти якісної превентивної освіти в умовах санаторної школи-інтернату”























Структура захворювань серцево-судинної системи

  • Структура захворювань серцево-судинної системи









з Харківською обласною дитячою консультативною поліклінікою;

  • з Харківською обласною дитячою консультативною поліклінікою;

  • з дитячою поліклінікою № 2 ;

  • з Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна;

  • з Харківським вищим професійним училищем швейного виробництва та побуту Української інженерно-педагогічної академії;

  • із загальноосвітніми школами Жовтневого району №153, 28, 84, 115, 137, гімназією № 39;

  • з Харківським міським центром зайнятості.



У школі-інтернаті напрацьований певний позитивний досвід з превентивної освіти учнів. Але для створення сприятливого шкільного середовища та цілісного благополуччя дитини потребують удосконалення такі напрямки роботи:

  • У школі-інтернаті напрацьований певний позитивний досвід з превентивної освіти учнів. Але для створення сприятливого шкільного середовища та цілісного благополуччя дитини потребують удосконалення такі напрямки роботи:

  • сприяння співпраці та активному навчанню;

  • забезпечення дружньої, заохочувальної, сприятливої атмосфери;

  • узгодження виховних впливів школи і сім’ї шляхом залучення батьків;

  • сприяння рівним можливостям учнів щодо участі у прийнятті рішень.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка