Створити комфортні умови для



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





С – У -

  • С – У -

  • У - Р -

  • Ч - О -

  • А - К -

  • С -

  • НИЙ -





Клас________

  • Клас________

  • Дата________

  • Вчитель___________



створити комфортні умови для

  • створити комфортні умови для

  • навчання, за яких кожен учень

  • відчуває свою успішність,

  • інтелектуальну спроможність,

  • самостійність.



Дати учням поняття про ____________

  • Дати учням поняття про ____________

  • Сформувати навички ______________

  • Удосконалювати вміння учнів _______

  • Перевірити рівень знань, умінь і навичок _________________________

  • Закріпити знання учнів про _________

  • Провести аналіз результатів _______

  • Навчити учнів____________________



Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

  • Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

  • Розвивати мовну і слухову пам’ять.

  • Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

  • Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

  • Розвивати вміння і навички правильного користування ________________________

  • Розвивати творчі здібності учнів .



Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.

  • Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.

  • Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.

  • Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.

  • Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.

  • Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.



Наочність: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання тощо.

  • Наочність: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання тощо.

















Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку

  • Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку



Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання, ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру

  • Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання, ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру



Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти

  • Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти



Організувати і спрямувати навчально-пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація). Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів

  • Організувати і спрямувати навчально-пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація). Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів



Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань. Виробити відповідні вміння інтелектуального і практичного характеру. Закріпити в системі спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом

  • Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань. Виробити відповідні вміння інтелектуального і практичного характеру. Закріпити в системі спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом



Перевірити розуміння учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв'язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують

  • Перевірити розуміння учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв'язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують



Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності (усне або письмове опитування, бесіда, тести, вправи тощо). Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

  • Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності (усне або письмове опитування, бесіда, тести, вправи тощо). Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів



Повідомити учням зміст домашнього завдання, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання

  • Повідомити учням зміст домашнього завдання, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання



Визначення завдань уроків через діалог з класом, мотиваційне забезпечення навчального процесу на уроці.

  • Визначення завдань уроків через діалог з класом, мотиваційне забезпечення навчального процесу на уроці.

  • Урізноманітнення джерел інформації і засобів навчання щодо підготовки і проведення уроку.

  • Реалізація прийомів співпраці, співтворчості вчителя і учня на уроці.

  • Всі види учнівської діяльності повинні бути направлені на розвиток мислення, активності, самостійності.



Чергування фронтальної, індивідуальної, парної та групової форм роботи.

  • Чергування фронтальної, індивідуальної, парної та групової форм роботи.

  • Диференційований підхід до сильних і слабких учнів.

  • Використання наочності і навчальної гри.

  • Сприятливе психолого – дидактичне, гігієнічне середовище.



Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня М. Ебнер – Ешенбах

  • Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня М. Ебнер – Ешенбах






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка