Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння й навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті



Дата конвертації29.12.2016
Розмір461 b.





Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння й навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. Саме громадсько-активна школа не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя в навчальну і позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті відбувається комплексне виховання громадянина не тільки в школі, а й поза її межами.

  • Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння й навички, а й виховати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. Саме громадсько-активна школа не відгороджує учнів від реального життя, а включає це життя в навчальну і позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадського виховання не тільки учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті відбувається комплексне виховання громадянина не тільки в школі, а й поза її межами.



Громадсько-активна школа – це заклад, який залучає громаду до процесу управління школою, здійснює мобілізацію місцевих ресурсів (широке залучення до шкільного життя ресурсів місцевих громад, громадських організацій, батьків, підприємств) для забезпечення нагальних і довготривалих цілей школи й громади, що загалом сприяє їх розвитку, зміцненню взаємовигідного партнерства. Посилення відкритості самої школи як соціально-педагогічної системи.

  • Громадсько-активна школа – це заклад, який залучає громаду до процесу управління школою, здійснює мобілізацію місцевих ресурсів (широке залучення до шкільного життя ресурсів місцевих громад, громадських організацій, батьків, підприємств) для забезпечення нагальних і довготривалих цілей школи й громади, що загалом сприяє їх розвитку, зміцненню взаємовигідного партнерства. Посилення відкритості самої школи як соціально-педагогічної системи.



  • Модель громадсько-активної школи включає три складники:

  • демократизація;

  • волонтерство;

  • партнерство.



Демократизація освіти це:

  • Демократизація освіти це:

  • демократизація школи

  • демократизація уроків

  • можливість громади отримувати освіту протягом усього життя.



Демократизація школи здійснюється через:

  • Демократизація школи здійснюється через:

  • децентралізацію управління;

  • роботу педагогічного колективу на досягнення спільної мети;

  • звітність керівництва перед колективом;

  • ознайомлення громади з діяльністю навчального закладу.



  • Демократизація уроку має наступні елементи:

  • зв’язок навчання з життям;

  • розвиток самостійності й активності в навчальному процесі;

  • вміння пристосовуватися до дійсності;

  • вміння співпрацювати з людьми.



Неперервна освіта громади може вирішити декілька важливих завдань:

  • Неперервна освіта громади може вирішити декілька важливих завдань:

  • розвивати навички, що сприяють зросту кар’єри;

  • надати можливість здобути практичні навички;

  • надати можливість членам спільноти познайомитися з новими людьми;

  • збільшити кількість партнерів школи за рахунок членів співтовариства, громадських організацій, запрошуючи їх поділитися своїми знаннями й

  • талантами;

  • надати молоді нові, конструктивні й цікаві способи організації дозвілля;

  • заробити кошти для школи;

  • створити робочі місця й забезпечити додатковий заробіток для вчителів, батьків та інших членів громади.



Волонтерство – найпопулярніший компонент моделі громадсько-активних шкіл.

  • Волонтерство – найпопулярніший компонент моделі громадсько-активних шкіл.

  • Волонтерство має наступні характеристики:

  • добровільний вибір;

  • активна участь у житті суспільства;

  • покращення життя і особистісний розвиток.

  • Волонтерство в межах освітнього закладу можна розглядати з двох аспектів: діти-волонтери і волонтери, які допомагають в розвитку освітнього закладу.



Партнерство – це встановлення й розвиток взаємовигідних стосунків між школою (вчителями, учнями), членами громади й спонсорами для спільного вирішення загальних проблем. Це можливість покращити імідж школи, залучити додаткові людські й матеріальні ресурси для підтримки школи, для задоволення потреб та інтересів громади.

  • Партнерство – це встановлення й розвиток взаємовигідних стосунків між школою (вчителями, учнями), членами громади й спонсорами для спільного вирішення загальних проблем. Це можливість покращити імідж школи, залучити додаткові людські й матеріальні ресурси для підтримки школи, для задоволення потреб та інтересів громади.

  • Характеристики або виміри, які використовуються для вироблення суджень про партнерство



  • Інформаційна довідка

  • Процес роботи колективу над ПРОМ

  • Концептуальні засади

  • Аналіз стану освіти Миргородщини (стандарти ГАШ)

  • План дій-розвитку

  • Проекти

  • Висновок

  • Додатки


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка