«Сучасні підходи до формування позитивної мотивації дітей та учнівської молоді на здоровий спосіб життя в процесі вивчення основ здоров’я»



Дата конвертації26.06.2016
Розмір444 b.


«Сучасні підходи до формування позитивної мотивації дітей та учнівської молоді на здоровий спосіб життя в процесі вивчення основ здоров’я»


Основи здоров’я — інтегрований предмет, що за змістом об’єднує питання здоров’я та безпеки життєдіяльності.

  • Вчителі основ здоров’я Кам’янського району працюють за такими пріоритетними напрямками:

  • формування в учнів мотивації на здоровий спосіб життя;

  • вироблення навичок безпечної поведінки;

  • всебічне використання місцевого матеріалу;

  • екологічна спрямованість знань учнів.



Оптимальні форми проведення занять з основ здоров’я



Інтерактивні методи навчання



Оцінювання навчальних досягнень учнів

  • Систему оцінювання досягнень учнів можна будувати на трьох рівнях:

  • 1. Рівень найближчих результатів. Передбачає оцінювання вчителем знань, умінь, навичок, розуміння, вироблення ставлення до певного питання, пов’язаного зі збереженням здоров’я. Таке оцінювання зазвичай відбувається на уроці. 

  • 2. Рівень середньотривалих результатів. Учителі, батьки, однолітки оцінюють зміни у поведінці учнів або збереженні правильної поведінки.

  • 3. Рівень довготривалих результатів. Це соціально значущі результати, які впливають, наприклад, на рівень поширення СНІДУ, поліпшення стану здоров’я молоді, збільшення тривалості життя тощо.



Педагогічні кадри

  • Отже викладати предмет «Основи здоров’я» в школі можуть учителі:

  • які пройшли курсову перепідготовку з методики викладання предмета «Основи здоров’я»;

  • вчителі, які мають досвід викладання валеології.

  • вчителі біології;



Навчальний кабінет з основ здоров’я



Висновок

  • Для формування позитивної мотивації дітей та учнівської молоді на здоровий спосіб життя вчителям основ здоров’я необхідно використовувати інтерактивні методи навчання, володіти методикою проведення тренінгових занять, використовувати комп’ютерні технології.

  • Достатню увагу приділяти виконанню ситуаційних вправ, моделюванню ситуацій та відпрацюванню алгоритму дій поведінки в надзвичайних ситуаціях.

  • Сприяти зміцненню та розвитку навчально – методичного комплексу, створювати кабінети з основ здоров’я відповідно до вимог чинних програм.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка