Сучасні технології змінили комунікацію, співпрацю, навчання; сучасні технології змінили комунікацію, співпрацю, навчання



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



сучасні технології змінили комунікацію, співпрацю, навчання;

  • сучасні технології змінили комунікацію, співпрацю, навчання;

  • знання знаходяться в мережах, спільнотах, а не лише на паперових носіях та пам’яті людини;

  • люди навчаються через створення та підтримку зв’язків зі «знаючими» людьми, тому багато видів неявної навчальної діяльності відбуваються поза стінами класних кімнат.

  • У зв’язку з такими тенденціями, традиційні методи й прийоми не завжди, а іноді взагалі не будуть ефективними у навчальному процесі.



Суспільство знань - це “купа комп”ютерів” та старий контент?

  • Суспільство знань - це “купа комп”ютерів” та старий контент?

  • Що головне : комп'ютери чи контент?

  • Хто головний: учень чи вчитель?

  • Чому сьогодні ми всі говоримо про “інших” дітей? Для них має бути “ інший” контент?

  • А вчитель сьогодні “інший” чи має бути таким же ?

  • Де брати комп'ютери, коли за вікном та в школі криза та тече дах ?

  • Які купувати комп'ютери, якщо більшість використовує ноутбуки, нетбуки, планшети та смартфони?

  • Як будувати новий контент?

  • Як навчати дітей, щоб вони були успішними в 21 столітті?

  • Суспільство знань та Новий Стандарт освіти - в чому суперечність?



Інформаційна грамотність

  • Інформаційна грамотність

  • Висока продуктивність праці

  • Винахідливе аналітичне мислення

  • Швидкий пошук та обробка інформації

  • Ефективне спілкування

  • Проактивне творче ставлення до справи

  • Робота у проектах

  • Робота у команді

  • Вирішення проблем

  • Вміння брати відповідальність на себе

  • Життєві компетентності







Фрагментарно

  • Фрагментарно

  • Систематично, але в рамках старої освітньої парадигми знаннєвої) – використовує лише вчитель для трансляції знань. При цьому роль вчителя не помінялась

  • Учні фрагментарно використовують ІКТ для здійснення зворотного зв'язку

  • Учні ефективно використовують ІКТ для створення нових знань та співпраці

  • Відбувається інтеграція ІКТ у навчальний процес



Учень має розвивати свої знання та вміння під впливом інтересу та внутрішньої мотивації, а не отримувати велику кількість різних інформаційних відомостей та даних під тиском необхідності складати випускні іспити та тести.

  • Учень має розвивати свої знання та вміння під впливом інтересу та внутрішньої мотивації, а не отримувати велику кількість різних інформаційних відомостей та даних під тиском необхідності складати випускні іспити та тести.

  • Тенденції переходу від традиційного предметного підходу до різних видів самостійної, незалежної діяльності унів. Для розвитку цієї тенденції є необхідним використаня ІКТ у навчальному процесі.



1. Мобільні технології. (Mobile Computing).

  • 1. Мобільні технології. (Mobile Computing).

  • 2. Відкритий контент (Open content).

  • 3. Електронні книги (Electronic Books).

  • 4. Доповнена реальність (Augmented reality).

  • 5. Сенсорні інтерфейси (Gesture based computing).

  • 6. Візуалізація даних та їх аналіз (Visual data analysis).



Дистанційне навчання: відомі вчителі викладають свої уроки та лекції на YouTube или в iTunes.

  • Дистанційне навчання: відомі вчителі викладають свої уроки та лекції на YouTube или в iTunes.

  • Персоналізація

  • Гейміфікація 

  • Інтерактивні підручники

  • Навчання через відеоігри



Як готуватися до тенденцій в початкові школі?

  • Як готуватися до тенденцій в початкові школі?



Чи завжди ІКТ добре, приводить до підвищення мотивації та ефективності навчального процесу?

  • Чи завжди ІКТ добре, приводить до підвищення мотивації та ефективності навчального процесу?

  • Що відбуватиметься, коли учні «звикнуть» до ІКТ?

  • Чи змінилась парадигма освіти при використанні ІКТ?

  • Як знайти «правильне місце» ІКТ для формування у учнів навичок 21 століття?



Нові освітні стандарти – що внесли крім нового змісту?

  • Нові освітні стандарти – що внесли крім нового змісту?

  • Англійська мова – як використати?

  • СДІ – для чого введено новий предмет?

  • Як формувати ключові компетентності?











Мультимедійний










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка