Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи Місце організаційних форм у процесі навчання



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.


Сучасний урок: традиційні та інноваційні підходи


Місце організаційних форм у процесі навчання (за В.Лозовою, Г.Троцко)



Суттєві ознаки організаційних форм (за В.Лозовою, Г.Троцко)



Чинники впливу на розвиток уроку як форми організації навчального процесу





Цілепокладання та цілереалізація уроку







Схема комбінованого уроку (за Ю.Конаржевським та Г.Єльніковою)





Схема інтерактивного уроку (за О.Пометун)





Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності



Методи стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності



Методи контролю та самоконтролю в навчанні



Методи навчання за характером пізнавальної діяльності



Види навчальної діяльності учнів на уроці



Класифікація педагогічних технологій (за В.Химинцем)







Види оцінювання навчальних досягнень учнів



За формою:



За рівнем:



За місцем:



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка