Суть технології: Суть технології



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Суть технології:

  • Суть технології:

  • навчання дітей швидкому читанню, підпорядкування завданням загального розвитку дитини;

  • пошук оптимальних шляхів поєднання в процесі розвитку дітей (інтелектуального, мовленнєвого, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики) і задоволення їхніх вікових потреб, з одного боку, та навчання читанню – з іншого;

  • формування позитивної мотивації, емоційного задоволення від процесу читання.





І. Підготовчий етап

  • І. Підготовчий етап

  • Вивчення запитів батьків.

  • Створення творчої групи.

  • Теоретичне вивчення авторської методики.

  • Накопичення матеріалів з даної методики.



ІІ. Практичне впровадження

  • ІІ. Практичне впровадження

  • Робота з кадрами:

  • Консультування;

  • Майстер-класи;

  • Семінари.

  • 2. Робота з дітьми:

  • Впровадження елементів методики;

  • Гурткова та індивідуальна робота;

  • Введення в навчально-виховний процес окремого заняття навчання грамоти в старшій групі.











Дидактична гра «Збери намисто»

  • Дидактична гра «Збери намисто»

  • Мета: формувати уміння складати слова із літер; впізнавати та називати знайомі літери; розвивати логічне мислення, зорову та слухову увагу, дрібну моторику.

  • Матеріал: кольорові шаблони-«намистинки» на ниточці, окремі «намистинки» із літерами.

  • Хід гри: дітям пропонується нанизати намистинки з літерами на ниточку, орієнтуючись на кольорові шаблони. Дитина має знайти відповідну намистинку, назвати літеру і накрити нею шаблон.

  • Ускладнення:

  • 1. Прочитати утворене слово.



Дидактична гра

  • Дидактична гра

  • «Збери морквинки у корзинки»

  • Мета: вчити дітей розрізняти і називати знайомі літери; знаходити їх у складах;

  • розвивати мислення, спостережливість,

  • логічне мислення, пізнавальні інтереси; виховувати уважність, працелюбність, кмітливість.

  • Матеріал: кошики, морквинки

  • Хід гри: вихователь показує картинки морквинок і кошики дітям й звертає увагу дітей на літери,

  • які написані на кошиках,

  • пропонує назвати знайомі. Далі пропонує дітям знайти відповідні літери у

  • складах на морквинках та зібрати їх у кошик.

  • Ускладнення:

  • 1. Прочитати склади.

  • 2. Прочитати склади навпаки.



Дидактична гра «Подаруй дереву кульку»

  • Дидактична гра «Подаруй дереву кульку»

  • Мета: вправляти дітей у читанні складів, розвивати фонематичний слух та самостійність у виконанні завдань; виховувати уважність.

  • Матеріал: макет дерева з обмотаними різного кольору нитками гілками, кольорові кульки з голосними буквами.

  • Хід гри: вихователь роздає дітям кульки,на яких написані голосні, розміщує дерево і пропонує дітям повісити на нього кульки відповідно гілок.Наприклад, якщо гілочка обмотана червоною ниткою,то розміщуємо червону кульку. На гілочці літера «С», приєднуємо голосну з кулькою.Після виконання завдання, вихователь пропонує дітям прочитати склади.

  • Ускладнення:

  • 1. Запропонувати скласти слово із певним складом;

  • 2. Запропонувати скласти з утвореним словом речення.



  • Результати даної роботи не забарилися: діти, що займалися за даною методикою набагато активніші, більш самостійні, допитливіші, більше проявляють бажання до вивчення нового матеріалу за своїх однолітків. У них підвищився інтерес до занять із навчання читанню.

  • В ході діагностичних досліджень та підсумкових занять виявлено, що кращих результатів застосування даної методики показують діти 5-го року життя.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка