Сутність : Сутність



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.









Сутність :

  • Сутність :

  • комплексний цілеспрямований вплив на особистість, а саме :

  • правопорушень;

  • поганих звичок;

  • статевих порушень та їх наслідків;

  • егоцентризму та екологічної брутальності.



  • створення умов для формування позитивних якостей особистостей;

  • забезпечення соціально-психологічної діяльності;

  • надання комплексної допомоги неповнолітнім;

  • забезпечення адекватної соціальної реабілітації неповнолітніх;

  • сприяння виробленню інтегрованих міждисциплінарних підходів.



  • сформувати позитивні якості особистості;

  • підвищити правову культуру;

  • сформувати навичку здорового способу життя;

  • втілювати профілактику вживання наркотичних , алкогольних і психотропних речовин;

  • надавати комплексну психолого-педагогічної допомогу неповнолітнім;

  • забезпечити адекватну соціальну реабілітацію

  • неповнолітніх.





Діагностично- прогностична функція

  • Діагностично- прогностична функція

  • Корекційно - реабілітаційна функція

  • Освітньо - консультативна функція

  • Iнтeгрaтивно - просвітницька функція

  • Регулятивна функція

  • Пізнавальна функція

  • Охоронна функція

  • Комунікативна функція

  • Профілактична функція



Правова освіта неповнолітніх

  • Правова освіта неповнолітніх

  • Формування здорового способу життя

  • Моральне здоров’я

  • Профілактика асоціальних проявів в поведінці учнів

  • Соціальна реабілітація неповнолітніх

  • Комплексна психолого - педагогічна і соціальна допомога неповнолітнім





Оновлення виховання шляхом впровадження активних форм і методів виховного впливу на основі педагогічної науки;

  • Оновлення виховання шляхом впровадження активних форм і методів виховного впливу на основі педагогічної науки;

  • Соціологізація школяра , перетворення його як об'єкта на суб'єкт виховного процесу;

  • Системне планування превентивного виховання;



Стимулювання позитивної соціальної орієнтації учнів

  • Стимулювання позитивної соціальної орієнтації учнів

  • Інформаційне забезпечення : аналіз, звіти, діаграми, самоосвіта педагогів, м\о кл. керівників

  • Управлінські рішення: річний план роботи школи, довідки, накази, рішення педради, то що.



  • Планування превентивного виховання



реалізовується:

  • реалізовується:

  • План сумісної профілактичної діяльності школи і відповідних служб;

  • Комплексний та індивідуальні плани роботи з дітьми девіантної поведінки ;

  • Комплексний план заходів роботи з батьками;

  • ( батьківський лекторій), індивідуальні плани роботи з асоціальними родинами.



Учнів 1—4-х класів :

  • Учнів 1—4-х класів :

  • сформованість основ духовно-морального розвитку особистості: самооцінювання, самоконтролю, знання та навички ведення здорового способу життя , усвідомлення цінності власного життя і необхідності

  • збереження здоров'я.

  • .





Учнів 8-9-х класів :

  • Учнів 8-9-х класів :

  • усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я;

  • розуміння необхідності подолання стигматизації, дискримінації людей, що живуть з ВІЛ;

  • вміння визначати свій соціальний статус, адаптуватися в різних ситуаціях, регулювати поведінку;

  • розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків.



Учнів 10-11-х класів :

  • Учнів 10-11-х класів :

  • сформованість життєвих компетенцій, активної, громадської позиції, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, прав, обов'язків ;

  • імунітету до асоціальних впливів, розуміння необхідності ведення здорового способу життя;

  • готовності до виконання різних соціальних ролей;

  • наявність життєвих пріоритетів, цілей, ідеалів.



рівень загальної вихованості;

  • рівень загальної вихованості;

  • рівень самооцінки;

  • орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм;

  • відсутність сформованих шкідливих звичок;

  • наявність скоєних правопорушень;

  • показник кількості учнів, що знаходяться

  • на обліку;

  • динаміка пропусків занять

  • без поважних причин.



реалізується засобами : 

  • реалізується засобами : 

  • аналіз рівня вихованості;

  • виконання вимог «всеобучу»;

  • контроль відвідування занять, його системний моніторинг ;

  • контроль рівня обізнаності класних керівників з зазначеного питання ;

  • відвідування тематичних класних годин ;

  • щоквартальний аналіз роботи школи.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка