Сутність та склад клієнтської бази банку



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



Сутність та склад клієнтської бази банку

  • Сутність та склад клієнтської бази банку

  • Аналіз клієнтської бази банку та етапи роботи банку по залученню потенційних клієнтів

  • Форми стимулювання споживачів банківських послуг, банківського персоналу та посередників



Завадська Д.В. Маркетинг у банку: теорія та методологія / [Д.В.Завадська, Л.В.Жердецька, Л.В.Кузнєцова]. – Одеса: Атлант, 2010. – 717 с.

  • Завадська Д.В. Маркетинг у банку: теорія та методологія / [Д.В.Завадська, Л.В.Жердецька, Л.В.Кузнєцова]. – Одеса: Атлант, 2010. – 717 с.

  • Лютий І. О. Банківський маркетинг : навч. посібник / І. О. Лютий, О. О. Солодка. – К. : Знання, 2006. – 395 с.

  • Нікітін А.В., Бортніков Г.П., Федорченко А.В. Маркетингу банку: Навч. посіб. / За ред. А.В. Нікітіна. - К.: КНЕУ, 2006. – 432 с.

  • Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг : підручник / Романенко Л. Ф. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 344 с.

  • Ткачук В. О. Маркетинг у банку : навч. посіб. / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний економічний університет. – Тернопіль: Синтез-Поліграф, 2006. – 225 с.



- це документ банку, який визначає конкретні задачі в роботі банку з формування ефективної клієнтської бази, їх ресурсне забезпечення, пріоритети, систему контролю за виконанням положень даного документу.

  • - це документ банку, який визначає конкретні задачі в роботі банку з формування ефективної клієнтської бази, їх ресурсне забезпечення, пріоритети, систему контролю за виконанням положень даного документу.



рівень конкуренції в банківській сфері;

  • рівень конкуренції в банківській сфері;

  • поточна кон’юнктура ринку;

  • регуляторна політика;

  • стан грошово-кредитної системи;

  • рівень інфляції;

  • рівень доходів населення;

  • стан розвиту окремих галузей, регіонів.



фактичний розмір капіталу;

  • фактичний розмір капіталу;

  • імідж банку на ринку банківських послуг;

  • ефективність маркетингової, особливо конкурентної політики банку;

  • кваліфікація персоналу, в тому числі культура обслуговування клієнтів;

  • технології, що використовуються банком, та їх відповідність потребам наявних та потенційних клієнтів;

  • широта номенклатури послуг, що надаються клієнтам у процесі їх обслуговування;

  • цінова політика банку;

  • маркетингова стратегія банку;

  • стабільність клієнтської бази банку.



формування оптимальної клієнтської бази за обсягами та структурою;

  • формування оптимальної клієнтської бази за обсягами та структурою;

  • ефективне використання такого виду ресурсів банку, як клієнтська база банку в розрізі максимально повного використання інформації про споживачів, їх запити та побажання, потенціал та перспективи росту тощо.



створення позитивного іміджу клієнтоорієнтованого банку;

  • створення позитивного іміджу клієнтоорієнтованого банку;

  • збільшення частки банку на пріоритетних сегментах ринку;

  • отримання широкого аналітичного матеріалу, який може стати базою для складання стратегії і плану розвитку банку.





наявність достатньо вагомих секторів як юридичних, так і фізичних осіб;

  • наявність достатньо вагомих секторів як юридичних, так і фізичних осіб;

  • різноманітна галузева належність клієнтів;

  • наявність клієнтів, що базують свою діяльність на різноманітних формах власності;

  • наявність клієнтів різноманітних за обсягом діяльності і за оборотами за рахунками;

  • наявність клієнтів з різними організаційно-правовими формами створення і функціонування;

  • конкурентні позиції клієнтів на ринках товарів і послуг.



кількість клієнтів;

  • кількість клієнтів;

  • залишки коштів на рахунках;

  • кількість відкритих рахунків;

  • кількість закритих рахунків;

  • розподіл коштів клієнтів за видами вкладів;

  • розподіл активів банку між клієнтами за обсягом і видами вкладень.









збір інформації про потенційних клієнтів;

  • збір інформації про потенційних клієнтів;

  • здійснення заходів по формуванню позитивного іміджу банку (розміщення реклами в засобах масової інформації; зовнішня реклама (рекламні щити, покажчики на дорозі, зовнішні вивіски, світлова реклама);

  • випуск поліграфічних рекламних матеріалів та сувенірів з символікою банку (візитки, буклети, календарі, каталоги); інші заходи по зв'язках з громадськістю (поздоровлення, вітальні листівки, конкурси, лотереї, спонсорська діяльність));

  • розробка сценарію зустрічі з потенційним клієнтом та формування пропозиції клієнту (на даному етапі необхідно визначити мету зустрічі, забезпечити наявність необхідних наглядових матеріалів про банк, умови діяльності банків-конкурентів, визначити можливі заперечення і аргументи клієнта);

  • зустріч з потенційним клієнтом. На даному етапі клієнту надається вся необхідна інформація про банківський продукт, який його цікавить, при позитивній реакції клієнта йому пропонується підписати договір з банком про надання послуг.



цінова диференціація, яка може проявлятися у відхиленні ціни як в сторону її зниження, так і в сторону її росту;

  • цінова диференціація, яка може проявлятися у відхиленні ціни як в сторону її зниження, так і в сторону її росту;

  • надання права безплатного користування окремими банківськими послугами (як правило на обмежений час);

  • ускладнення підрахунку кінцевої ціни на банківські послуги.

  • Важливість цінових аргументів обумовлює необхідність ведення у банку спеціальної форми яка б показувала порівняльну характеристику цін на однотипні банківські послуги основних конкурентів.



вигідне географічне розміщення банківської установи;

  • вигідне географічне розміщення банківської установи;

  • зовнішній вигляд, інтер'єр і обладнання банківського офісу;

  • часові можливості здійснення операцій, включаючи вихідні дні;

  • зовнішній вигляд, доброзичливість персоналу, його готовність допомагати клієнту;

  • надання безплатно консультаційних та інформаційних послуг;

  • підтримка і рекомендації наявних клієнтів;

  • ефективною є демонстрація переваг банку в асортименті послуг, зокрема передових позицій банку в нових високотехнологічних банківських послугах.

  • розширення операцій з ринком молоді;

  • підтримка для клієнтів, які відіграють значну роль в діяльності банку.



розробка та реалізація клієнтської політики банку;

  • розробка та реалізація клієнтської політики банку;

  • забезпечення ефективної роботи підрозділів банку, які займаються розвитком відносин з клієнтами;

  • створення інституту персональних менеджерів;

  • діяльність з залучення нових клієнтів;

  • діяльність з утримання клієнтів та попередження їх переходу до іншого банку;

  • моніторинг клієнтської бази;

  • сегментація клієнтської бази;

  • оцінка рентабельності взаємовідносин банку з окремими клієнтами або групами клієнтів;

  • формування клієнтської культури банку;

  • банківська реклама та стимулювання збуту;

  • робота з громадськістю і формування позитивного іміджу банку.







надання права безкоштовного користування послугою протягом визначеного строку.

  • надання права безкоштовного користування послугою протягом визначеного строку.

  • цінові методи стимулювання потенційних клієнтів.

  • експозиції в точках продажу.



надання спеціальних знижок.

  • надання спеціальних знижок.

  • спільна реклама, надання рекламних та інших знижок, пов’язаних із стимулюванням.

  • премії, сувеніри та інші подарунки посередникам;

  • конкурси посередників.



грошові премії;

  • грошові премії;

  • подарунки;

  • додаткові відпустки;

  • проведення конкурсів професійної майстерності, переможці яких нагороджуються призами.

  • створення умов для кар’єрного росту;

  • методи морального стимулювання;

  • надання окремих послуг вигідних умовах.



ДЯКУЮ

  • ДЯКУЮ

  • ЗА

  • УВАГУ!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка