Світове значення творчості Т. Г. Шевченка



Дата конвертації09.06.2016
Розмір623 b.


Світове значення творчості Т.Г.Шевченка (українська література для 9 класу)


Автори

  • Дем'яненко Інна Павлівна

  • Зінов‘єва Ольга Володимирівна

  • Цiлинко Людмила Володимирівна

  • Вишнякова Наталія Петрівна



Стислий опис:

  • Показати неповторність творчої спадщини Т.Г.Шевченка, його значення для розвитку української літератури, домогтися усвідомлення учнями того, що кожна людина неповторна особистість; розвивати уміння ставити навчальні завдання, здатність до моделювання, аналізу; застосовувати набуті знання практично; виховувати інтерес до спадщини Т.Г.Шевченка, прагнення поглибити знання шляхом самостійного читання творів письменника, літератури про нього.



Яким я уявляю Великого Кобзаря?

  • Яка роль Шевченка в розвитку української літературної мови?

  • В яких жанрах працювавШевченко-художник?

  • Назвіть провідні теми творчості Т.Г.Шевченка



Зміст

  • 1. Конкурс кмітливих

  • 2. Народні прислів'я...

  • 3. Вікторина “Чи знаєш ти поезію Шевченка?”

  • 4. Шевченко-художник



Конкурс кмітливих



Народні прислів”я



Вікторина “Чи знаєш ти поезію Шевченка”

  • Продовжити поетичні рядки

  • ... Гомоніла Україна, довго гомоніла...

  • І на оновленій землі...

  • ...Возвеличу малих отих рабів...

  • Поховайте та вставайте...

  • ...В таку добу під горою...

  • ...Рости, рости, моя пташко...

  • ...Летим. Дивлюся, аж світає...

  • ...Наш отаман Гамалія...



Шевченко - художник

  • Під час навчання в Академії Шевченко регулярно буває на літературних вечорах - у поета Нестора Кукольника (1809-1868) і музичних - у Михайла Глинки (1804-1857). Він не пропускає практично жодної театральної прем'єри, із захватом пише про гастролі в Петербурзі балерини Марії Тальоні, створює портрет знаменитої в той час французької співачки Поліни Віардо.

  • Шевченко одержує високі бали за малюнки й етюди з натури, двічі його композиції вдостоюються срібної медалі. У полотнах Рембрандта Шевченко шукає таємниче життя світла, його моделюючу силу. За глибоке розуміння виразних можливостей світлотіні сучасники назвали його “російським Рембрандтом”. Ще студентом він зробив олівцем свій портрет зі свіч у дусі Фердинанда Боліючи- найбільш талановитого учня в майстерні Рембрандта.

  •  

  •  



Всі полотна зібрані за даними адресами:

  • Київ

  • Національний музей Тараса Шевченко

  • Національний художній музей України

  • (e-mail: namu@i.com.ua)

  • Росія

  • Державний Ермітаж

  • Державний Російський музей




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка