Таблиці сприяють закладанню основ логічного, комбінаторного та операційного мислення, збагачують мовний запас учнів



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Таблиці сприяють закладанню основ логічного, комбінаторного та операційного мислення, збагачують мовний запас учнів.

  • Таблиці сприяють закладанню основ логічного, комбінаторного та операційного мислення, збагачують мовний запас учнів.







Одним із шляхів збагачення мовленнєвих навичок учнів є спілкування дітей один з одним “Вчуся сам, навчаючи іншого” – принцип такої роботи.

  • Одним із шляхів збагачення мовленнєвих навичок учнів є спілкування дітей один з одним “Вчуся сам, навчаючи іншого” – принцип такої роботи.

  • - Інтерактивна вправа “Друзі, до мене”

  • - Робота у групах допомагає

  • дійти до спільної думки







Українська мова.2 кл. розвиток зв`язного мовлення (з використанням інтерактивних методів навчання)

  • Українська мова.2 кл. розвиток зв`язного мовлення (з використанням інтерактивних методів навчання)

  • Тема: Наша школа найкраща.

  • Загально пізнавальні цілі:

  • вчити дітей будувати зв’язну розповідь;

  • розвивати логічне мислення, кмітливість;

  • виховувати бережливе відношення до шкільного майна, повагу до старших.

  • Когнітивні (навчальні) цілі. Учень:

  • знає правило про речення як одиницю мовлення;

  • розуміє особливості побудови тексту – міркування;

  • розрізняє лексичне значення епітетів;

  • застосовує образні висловлювання під час побудови речень;

  • аналізує ознаки предметів і відгадує загадки;

  • синтезує зібрану інформацію в асоціативний кущ;

  • оцінює свої можливості у здійсненні добрих справ для школи.





Навчіть мене,вчителю, розмовляти

  • Навчіть мене,вчителю, розмовляти



(З досвіду роботи)

  • (З досвіду роботи)

  • Значення уроків розвитку зв`зного мовлення у процесі формування мовленево – комунікативних компетентностей молодших школярів важко переоцінити.

  • Автор намагалася практично використати знання здобуті на курсах слухачів підвищення кваліфікації у рамках кредитно-модульної системи вчителів початкових класів при Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

  • В основу складення конспектів покладено структуру діагностичних цілей (за таксономією Б.Блума. Завдяки цьому здійснюються мисленнєві операції як низького і високого рівня.

  • Для цього чітко формулюються категорії навчальних результатів і вказані ключів і запитання. Для вчителів початкової школи.

  • Вчитель-методист Дмитрук Ольга Степанівна (куратор)



Зміст

  • Зміст

  • Мовленєво-комунікативні компетентності учнів

  • Тема 1 Слова - назви шкільного приладдя 5

  • Тема 2 Слова - назви іграшок 10

  • Тема 3 Слова - назви одягу 13

  • Тема 4 Слова - назви посуду 15

  • Тема 5 Слова - назви меблів 19

  • Тема 6 Слова - назви побутової техніки 21

  • Тема 7 Слова - назви овочів і фруктів 25

  • Тема 8 Слова - назви ягід 27

  • Тема 9 Слова - назви квітів 30

  • Тема 10 Слова - назви рослин 34

  • Тема 11 Слова - назви птахів 38

  • Тема 12 Слова - назви звірів 41

  • Тема 13 Слова - назви пір року 45

  • Тема 14 Слова - назви явищ природи 49

  • Тема 15 Слова - назви професій 54

  • Тема 16 Слова - назви транспорту 58

  • Тема 17 Слова ввічливості 62

  • Список використаної літератури 66







  • ,,,, ,,, ль

  • ( Сокаль )

  • Метаграма

  • З "і" у небі літаю

  • З "а" над Західним Бугом пишаюсь.

  • ( Сокіл – Сокаль )








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка