Така мудрість віків, відтворена в прислів'ї. Така мудрість віків, відтворена в прислів'ї



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Така мудрість віків, відтворена в прислів'ї.

  • Така мудрість віків, відтворена в прислів'ї.

  • Саме нам, педагогам, слід пам'ятати ці слова.

  • Навчати, розвивати, виховувати – і все це щодня, щоуроку, щослова.

  • Аби слово промовлено не тільки до розуму, а й до серця, я виходжу за рамки мовної буденності, одноманітності формул і звертаюсь до гри. Цим досягається емоційність, влучність, незаштампованість висловлювань, активізується увага учнів до навчального матеріалу, збагачуються взаємини педагога і його вихованців, формується висока культура праці, виховання з позиції життєвого самовизначення особистості, профорієнтації.



Для сучасного уроку характерні направленість його змісту і методів на розвиток пізнавального інтересу учнів до даного предмету. У зв'язку з тим, на уроці зростає роль підручника, довідника, фізичного експерименту, рольової гри.

  • Для сучасного уроку характерні направленість його змісту і методів на розвиток пізнавального інтересу учнів до даного предмету. У зв'язку з тим, на уроці зростає роль підручника, довідника, фізичного експерименту, рольової гри.



Для кращого засвоєння і запам'ятовування матеріалу доцільно:

  • Для кращого засвоєння і запам'ятовування матеріалу доцільно:

  • надавати учням можливість працювати на уроці в такому темпі, який відповідає їх індивідуальному темпу обробки інформації;

  • структувати і подавати навчальний матеріал повними «порціями», обсяг який відповідає обсягу оперативної пам'яті учня.



Важливим для освоєння майбутніх професій

  • Важливим для освоєння майбутніх професій

  • є вміння учнями користуватись методами

  • технічних вимірювань, знати принцип дії

  • електровимірювальних приладів, осцилографів,

  • звукових генераторів, уміти користуватись

  • комп'ютером.



Велику пізнавальну і виховну цінність

  • Велику пізнавальну і виховну цінність

  • мають досліди.

  • Наприклад, перед вивченням теми "Випаровування рідини" учням корисно запропонувати порівняти швидкості випаровування води і масла, які знаходяться у відкритих посудинах; швидкість випаровування води у стакані і налитої води на тарілку, і можна давати домашні завдання щодо спостереження фізичних явищ у природі.



Останнім часом практикую проведення уроків - конференцій, семінарів, інтегрованих уроків, урок-суд, урок-подорож, на яких велика увага приділяється міжпредметним зв'язкам. У поєднанні із уроками інших типів, вони дозволяють більш ефективно розвивати мислення учнів, вміння самостійно здобувати знання із різних джерел, аналізувати факти, робити узагальнення .

  • Останнім часом практикую проведення уроків - конференцій, семінарів, інтегрованих уроків, урок-суд, урок-подорож, на яких велика увага приділяється міжпредметним зв'язкам. У поєднанні із уроками інших типів, вони дозволяють більш ефективно розвивати мислення учнів, вміння самостійно здобувати знання із різних джерел, аналізувати факти, робити узагальнення .



При вивченні теми "Електричний струм у рідинах" пов'язую дану тему з хімією та будовою автомобіля. Учням відомо із хімії, що таке електроліз, електролітична дисоціація. З будовою автомобіля пов'язано таке питання як акумулятори, як їх заряджати та техніка безпеки при роботі з акумулятором.

  • При вивченні теми "Електричний струм у рідинах" пов'язую дану тему з хімією та будовою автомобіля. Учням відомо із хімії, що таке електроліз, електролітична дисоціація. З будовою автомобіля пов'язано таке питання як акумулятори, як їх заряджати та техніка безпеки при роботі з акумулятором.



Для того, щоб створити атмосферу співробітництва на уроці, яка є запорукою позитивних взаємовідносин між учителем та учнями, використовую такі прийоми:

  • Прийом “Ми сила”

  • Прийом “Розкрию таємницю”

  • Застосування механізму “Цінування”

  • Прийом “Довіра”

  • Прийом “Накопичення згод”

  • Прийом “Дзеркала”



Я застосовую різноманітні інтерактивні вправи на різних етапах уроку

  • Розминка:

  • Врава « Загальна обдарованість»

  • Розшифруйте анаграми або «Перевертні»;

  • Дешифрувальник;

  • «Хто більше знайде в слові слів»;

  • Інтерактивна вправа «Зворотній квиток»

  • Вправа «Слова за хвилину»



Вивчення навчального матеріалу:

  • Вивчення навчального матеріалу:

  • Метод «Джиг-соу»

  • Пояснення з демонстраціями та проблемними запитаннями

  • Робота в групах з елементами дослідження

  • Розв’язування задач за допомогою «шпигуна»



У своїй практичній роботі я найчастіше  використовую різні типи презентації:

  • У своїй практичній роботі я найчастіше  використовую різні типи презентації:

  • Комп’ютерні анімації.

  • Презентації для повторювально – узагальнюючих уроків.

  • Класичні комп’ютерні презентації.



Систематичне використання комп’ютера на уроці, зокрема систем  презентацій, призводить на мою думку до:

  • Систематичне використання комп’ютера на уроці, зокрема систем  презентацій, призводить на мою думку до:

  • підвищення якісного рівня використання наочності на уроці;

  • підвищення продуктивності уроку;

  • встановлення міжпредметних зв’язків.



Для активізації пізнавальної діяльності учнів використовую творчі завдання, ігрові елементи, вікторини, екскурсії, лекції. Така різноманітність уроків примушує учнів активно співпрацювати з вчителем, проявляючи свої знання, вміння, навички.

  • Для активізації пізнавальної діяльності учнів використовую творчі завдання, ігрові елементи, вікторини, екскурсії, лекції. Така різноманітність уроків примушує учнів активно співпрацювати з вчителем, проявляючи свої знання, вміння, навички.

  • Учень виступає не в ролі стороннього спостерігача, а активного учасника процесу пізнання істини.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка