Такий компонент професійної кваліфікації педагогів



Дата конвертації29.06.2016
Розмір445 b.









Такий компонент професійної кваліфікації педагогів

  • Такий компонент професійної кваліфікації педагогів

  • як робота з обдарованими дітьми

  • складається

  • з наступних ключових позицій :



активне засвоєння психології і педагогіки обдарованості (знання про обдарованість, її види, психологічні основи, критерії і принципи виявлення; знання про психологічні особливості обдарованих дітей, їх віковий і індивідуальний розвиток; знання про особливості професійної кваліфікації фахівців для роботи з обдарованими дітьми; знання про напрями і форми роботи з обдарованими дітьми, про принципи і стратегії розробки програм і технологій навчання обдарованих дітей;

  • активне засвоєння психології і педагогіки обдарованості (знання про обдарованість, її види, психологічні основи, критерії і принципи виявлення; знання про психологічні особливості обдарованих дітей, їх віковий і індивідуальний розвиток; знання про особливості професійної кваліфікації фахівців для роботи з обдарованими дітьми; знання про напрями і форми роботи з обдарованими дітьми, про принципи і стратегії розробки програм і технологій навчання обдарованих дітей;



уміння і навички в області розробки і реалізації методів виявлення обдарованих дітей на основі ознак обдарованості; уміння і навички в області дидактики і методики навчання обдарованих дітей з урахуванням видів і особливостей обдарованості учнів, їх контингенту і конкретних умов навчання; уміння і навички педагогічного і психологічного консультування обдарованих дітей, їх батьків і інших членів сім'ї);

  • уміння і навички в області розробки і реалізації методів виявлення обдарованих дітей на основі ознак обдарованості; уміння і навички в області дидактики і методики навчання обдарованих дітей з урахуванням видів і особливостей обдарованості учнів, їх контингенту і конкретних умов навчання; уміння і навички педагогічного і психологічного консультування обдарованих дітей, їх батьків і інших членів сім'ї);



дозволяє не стільки успішно реалізовувати традиційний тип навчання (викладання) для обдарованих дітей, скільки успішно активізувати і розвивати дитячу обдарованість;

  • дозволяє не стільки успішно реалізовувати традиційний тип навчання (викладання) для обдарованих дітей, скільки успішно активізувати і розвивати дитячу обдарованість;

  • не стільки управляти процесом навчання і контролювати його, скільки надавати тим, що вчаться, свободу вчитися;



високий рівень розвитку пізнавальної і внутрішньої професійної мотивації, емпатії;

  • високий рівень розвитку пізнавальної і внутрішньої професійної мотивації, емпатії;

  • внутрішній контроль;

  • висока й адекватна самооцінка;

  • прагнення до особового зростання і так далі.



повага до прагнення учнів працювати самостійно;

  • повага до прагнення учнів працювати самостійно;

  • надання дитині свободи вибору щодо сфери реалізації своїх здібностей;

  • індивідуальне застосування навчальної програми;

  • заохочення учнів до роботи над власними проектами;

  • жодного тиску на дітей, створення атмосфери розкутості;

  • схвалення результатів діяльності в певній галузі для стимулювання бажання випробувати себе в цій чи інших галузях;

  • підкреслення ролі індивідуальних відмінностей;

  • надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд і в наслідок цього відчувають тиск з боку інших;

  • найефективніше використання хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів;

  • поблажливість до можливого безладу;

  • заохочення максимальної захопленості в спільній діяльності;

  • постійне підтвердження того, що вчитель є однодумцем учнів, а не супротивником.





Завдання,

  • Завдання,

  • які реалізовує

  • методична служба



Чітке розрізнення понять «компетенція» та «компетентність». Формування науково – методологічних основ та здатності педагогів постійно підвищувати власну професійну компетентність

  • Чітке розрізнення понять «компетенція» та «компетентність». Формування науково – методологічних основ та здатності педагогів постійно підвищувати власну професійну компетентність



Моніторинг рівня володіння педагогами тою чи іншою із складових професійної компетентності

  • Моніторинг рівня володіння педагогами тою чи іншою із складових професійної компетентності











Мислити за шаблоном – найкращий засіб занапастити справу.

  • Мислити за шаблоном – найкращий засіб занапастити справу.

  • Д.Енрайт






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка