“Технологія проектної діяльності у позакласній роботі”



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


“Технологія проектної діяльності у позакласній роботі”

  • “Технологія проектної діяльності у позакласній роботі”


Проект:

  • Проект:

  • Завжди має мету;

  • Реальний;

  • Обмежений у часі і просторі;

  • Реалізується командою;

  • Унікальний;

  • Повинен піддаватися оцінюванню;

  • Реалізується поетапно.



сукупність навчально-пізнавальних прийомів, за допомогою яких учні набувають знання та навички в процесі планування та самостійного виконання певних практичних завдань з обов’язковою презентацією результатів

  • сукупність навчально-пізнавальних прийомів, за допомогою яких учні набувають знання та навички в процесі планування та самостійного виконання певних практичних завдань з обов’язковою презентацією результатів



У ході проектної діяльності школярі навчаються:

  • У ході проектної діяльності школярі навчаються:

  • планувати свою роботу, заздалегідь прогнозуючи її результати;

  • використовувати різноманітні джерела інформації;

  • аналізувати та порівнювати факти;

  • аргументувати власні судження;

  • приймати рішення;

  • встановлювати соціальні контакти, розподіляти обов’язки, взаємодіяти;

  • створювати реальний „кінцевий продукт”;

  • представляти результати перед аудиторією;

  • оцінювати свою діяльність та діяльність партнерів.



здійснюється як у процесі навчання, так і в позакласній діяльності

  • здійснюється як у процесі навчання, так і в позакласній діяльності

  • всебічне та систематичне дослідження проблеми і розробка конкретного кінцевого продукту

  • отримання практичного результату, а не лише пошук певної інформації

  • колективні зусилля виконавців

  • реалізація здобутих знань та умінь на практиці, набуття певних компетентностей

  • рефлексія спільної роботи



Підготовчий (змістовий та технологічний аспект)

  • Підготовчий (змістовий та технологічний аспект)

  • Планування (Постановка проблеми, розробка та планування певної дії)

  • Діяльнісний (Реалізація дії, презентація результатів)

  • Рефлексійний (Оцінка та аналіз отриманих результатів)



Реальне партнерство учасників

  • Реальне партнерство учасників

  • Прагматичність, практичність результатів

  • Спрямованість на вирішення конкретної проблеми

  • Орієнтація на короткотермінові проекти, котрі мають найбільший виховний вплив.



Дослідницькі / пошукові /

  • Дослідницькі / пошукові /

  • Прикладні

  • Інформаційні

  • Творчі

  • Рольові, ігрові

  • Змішані проекти



монопроекти (в рамках однієї області знання)

  • монопроекти (в рамках однієї області знання)

  • міжпредметні/інтегративні/ проекти



Класні, міжкласні

  • Класні, міжкласні

  • Загальношкільні

  • Позашкільні/міжшкільні проекти

  • Мережеві/міжрегіональні проекти

  • Міжнародні



особистісні

  • особистісні

  • парні

  • групові



Короткотермінові (урок, день)

  • Короткотермінові (урок, день)

  • Середньої тривалості ( від тижня до місяця)

  • Довготермінові (від місяця до декількох місяців)



формування цілісних уявлень про світ, суспільство, державу, соціальні інститути та структури, основні соціальні зв’язки та відносини, політичні та правові засоби їх регулювання;

  • формування цілісних уявлень про світ, суспільство, державу, соціальні інститути та структури, основні соціальні зв’язки та відносини, політичні та правові засоби їх регулювання;

  • навчання успішної взаємодії

  • збагачення знаннями та навичками соціальної дії при вирішенні соціально важливих проблем

  • мотивація до активної та безкорисливої громадянської дії;

  • залучення до колективної діяльності (співпраці в команді);

  • отримання можливості на практиці впливати на соціальне середовище,


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка