Технологія проведення різних видів моніторингових досліджень. Прийняття управлінських рішень щодо здійснення моніторингу та результатів їх проведення (з досвіду роботи адміністрації та педагогів гімназії) Епіграф



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Технологія проведення різних видів моніторингових досліджень. Прийняття управлінських рішень щодо здійснення моніторингу та результатів їх проведення (з досвіду роботи адміністрації та педагогів гімназії)


Епіграф:

  • «Необхідно врахувати, що проблема вимірювання в педагогіці ускладнюється тим, що багато змінних педагогічного процесу не можна спостерігати і вимірювати безпосередньо. У цих умовах застосовуються методи побічного вимірювання»



Гімназія №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

  • Слово "моніторинг" походить від лат. "монітор" - той, що попереджає, наглядає, нагадує. Оксфордський словник визначає моніторинг як ретельне спостереження, контроль за роботою. Людство давно "приміряло" моніторинг на себе. Його апробували в різних сферах та напрямках, і ось нарешті він захопив і педагогів.



Гімназія №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

  • Замовниками моніторингових досліджень в освіті можуть бути:

  • МОН молодьспорту України;

  • Обласне управління освіти;

  • Управління освіти міста;

  • Районні управління освіти;

  • Адміністрації шкіл;

  • Педагогічний колектив;

  • Випускники шкіл;

  • Батьки учнів;

  • Роботодавці в освітній сфері;

  • Економісти,

  • Фінансисти.



Педагогічний моніторинг – система відбору, обробки, аналізу, зберігання інформації про діяльність педагогічної системи в конкретному напрямку, що забезпечує безперервне тривале відстеження її стану, наступну корекцію навчально-виховного процесу та прогнозування розвитку освітньої системи.



Моніторинг націлює на постійне спостереження за будь-яким процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату. Кожен учитель і учень повинні чітко окреслити той бажаний результат (перспективну мету), на який вони вийдуть у процесі співпраці. А мета одна: випускник повинен бути освіченою людиною. Для того існує Школа.

  • Моніторинг націлює на постійне спостереження за будь-яким процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату. Кожен учитель і учень повинні чітко окреслити той бажаний результат (перспективну мету), на який вони вийдуть у процесі співпраці. А мета одна: випускник повинен бути освіченою людиною. Для того існує Школа.



Мета моніторингу:

  • 1.Отримання оперативної, точної інформації про стан результативності освітнього процесу у школі.

  • 2.Виявлення дійсних результатів шкільної освіти.

  • 3. Виявлення реального рівня кваліфікації педагогічних кадрів, їх підготовленість до вирішення інноваційних завдань.

  • 4. Ефективність управління навчально – виховним процесом.



Функції управлінського моніторингу

  • а) класичні функції :

  • • планування;

  • • організація;

  • • коригування;

  • прийняття рішення;

  • • облік, контроль та аналіз;



Функції управлінського моніторингу

  • б) модернізовані (оновлені) функції :

  • • прогнозуюча;

  • • інформаційна;

  • консультативна;

  • • діагностична;

  • • політико-дипломатична;

  • • управлінська (менеджерська);

  • •педагогічна.



Методи управлінського моніторингу:

  • 1. Соціальні

  • 2. Організаційні

  • 3. Економічні

  • 4. За характером джерела інформації

  • 5. За примусом або переконаннями

  • 6. За типом керівника



Етапи моніторингового дослідження

  • Перший етап:

  • — визначення об'єкта моніторингу й напрямків;

  • -– відбір критеріїв;

  • — підбір інструментарію (засобів і способів отримання інформації про властивості об'єкта).

  • Другий етап

  • — практичний.

  • Третій етап

  • — аналітичний



Напрями педагогічного моніторингу:

  • 1. Ефективність і дієвість внутрішньошкільного управління.

  • 2. Стан, ефективність і дієвість інноваційної роботи в школі.

  • 3. Стан і результативність методичної роботи в школі.

  • 4. Рівень якості викладання й організації процесу навчання.

  • 5. Стан виховної роботи.

  • 6. Фізичне виховання і стан здоров'я учнів.

  • 7. Відвідування уроків.

  • 8. Рівень розвитку і стан успішності, якість знань, умінь і навичок.

  • 9. Аналіз кінцевих результатів функціонування.







Гімназія №9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області



Моніторингове дослідження стартового рівня навчальних досягнень з математики учнів 5 класу



Моніторингове дослідження стартового рівня навчальних досягнень з математики учнів 5 класу



Моніторингове дослідження стартового рівня навчальних досягнень з математики учнів 5 класу



Мета моніторингового дослідження: вивчення рівня та відстеження динаміки росту навчальних досягнень учнів протягом трьох навчальних семестрів.



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 8 В класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 9 В класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 9 Г класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 10 А класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 10 В класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 10 Г класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 11 А класу



Моніторингове дослідження навчальних досягнень учнів 11 В класу



Аналіз проведених моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів



Моніторингове дослідження класних колективів



Моніторингове дослідження класного колективу 8 В класу



Моніторингове дослідження класного колективу 9 Г класу



Моніторингове дослідження класного колективу 10 А класу



Моніторингове дослідження класного колективу 10 В класу



Моніторингове дослідження класного колективу 11 А класу



Аналіз результатів моніторингового дослідження класних колективів



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів 8 В класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів 9 В класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів 9 Г класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів10В класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів10Г класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів 11А класу



Моніторингове дослідження інтелектуальних здібностей учнів 11В класу



Аналіз результатів моніторингового дослідження інтелектуальних здібностей

  • Даний вид моніторингового дослідження дає можливість виявити абстрактне мислення, мовні зв'язки, здатність до розуміння механічних зв'язків, логічне мислення, математичні здібності та просторову уяву в учнів. Вчителям-предметникам працювати над новими формами та методами роботи для покращення якості інтелектуальних здібностей учнів.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.

  • Мета моніторингового дослідження:

  • дослідити рівень ефективності і доцільності роботи МО;

  • врахувати результати моніторингу для планування подальшої роботи МО.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Моніторингове дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Аналіз результатів моніторингового дослідження методичної роботи вчителів природничо-математичного циклу.



Моніторинг методичної роботи вчителів трудового навчання, музики, образотворчого мистецтва та основ здоров’я.



Моніторинг методичної роботи вчителів трудового навчання, музики, образотворчого мистецтва та основ здоров’я.



Моніторинг методичної роботи вчителів трудового навчання, музики, образотворчого мистецтва та основ здоров’я.



Моніторинг методичної роботи вчителів трудового навчання, музики, образотворчого мистецтва та основ здоров’я.



Управлінський моніторинг

  • Мета:

  • Для прийняття єдиних рішень в управлінській діяльності

  • Злагоджених дій в контролі та керівництві

  • Виявлення проблем в роботі та своєчасного їх усунення

  • Створення плану дій на майбутнє для покращення управлінської діяльності.



Управлінський моніторинг



Управлінський моніторинг



Управлінський моніторинг Результати анкетування директора



Управлінський моніторинг Результати анкетування директора



Підсумки моніторингу

  • Підсумки моніторингу проводяться два рази на рік.

  • Підсумки моніторингу оформляються в схемах, таблицях, діаграмах, висвітлюються в довідково – аналітичних матеріалах, які мають конкретні, реально виконувані рекомендації.

  • Підсумки моніторингу можуть обговорюватися на:

  • Засіданнях педагогічної ради;

  • Нарадах при директорові;

  • Засіданнях методичної ради;

  • Засіданнях ШМВ, ШПМ.



За результатами моніторингу

  • За результатами моніторингу

  • розробляються рекомендації,

  • приймаються управлінські рішення,

  • Видається наказ;

  • Оформляється аналітична довідка;

  • Здійснюється планування і прогнозування розвитку школи.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка