Технологізація —



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Технологізація



  • 1. Промислові.

  • 2. Соціальні.



Одним із перших оприлюднив ідею технологізації навчального процесу видатний чеський мислитель-гуманіст, педагог, громадський діяч Ян-Амос Коменський (1592—1670)

  • Одним із перших оприлюднив ідею технологізації навчального процесу видатний чеський мислитель-гуманіст, педагог, громадський діяч Ян-Амос Коменський (1592—1670)



Видатний французький філософ і педагог епохи Просвітництва Жан-Жак Руссо (1712—1778) основою розвитку особистості вважав вільне виховання, за якого «дитина живе в радості, самостійно відчуваючи, слухаючи, спостерігаючи світ, духовно збагачуючись, задовольняючи жагу пізнання»

  • Видатний французький філософ і педагог епохи Просвітництва Жан-Жак Руссо (1712—1778) основою розвитку особистості вважав вільне виховання, за якого «дитина живе в радості, самостійно відчуваючи, слухаючи, спостерігаючи світ, духовно збагачуючись, задовольняючи жагу пізнання»



Швейцарський педагог Йоганн-Генріх Песталоцці (1746—1827) актуальним завданням педагогіки вважав створення «механізму освіти»

  • Швейцарський педагог Йоганн-Генріх Песталоцці (1746—1827) актуальним завданням педагогіки вважав створення «механізму освіти»



Австро-німецький філософ і педагог, засновник антропософії

  • Австро-німецький філософ і педагог, засновник антропософії

  • Рудольф Штейнер (1861—1925) започат­кував індивідуальний підхід до виховання дітей,



Представники «педагогіки творчості» (Ф. Гансберг, Е. Лінде, Г. Шаррельман) засуджували спроби вплива­ти на неповторну особистість дитини за допомогою тех­нології.

  • Представники «педагогіки творчості» (Ф. Гансберг, Е. Лінде, Г. Шаррельман) засуджували спроби вплива­ти на неповторну особистість дитини за допомогою тех­нології.



Технології «вільного виховання» започаткували і розвивали

  • Технології «вільного виховання» започаткували і розвивали

  • Лев Толстой (1828—1910),

  • Костянтин Вентцель (1857—1947),

  • Луїза Шлегер (1863—1942) та.



«Педагогічна техніка»

  • «Педагогічна техніка»

  • — сукупність прийомів і засобів, спрямованих на чітку й ефективну організацію навчальних занять



1. 1940—1950 рр.

  • 1. 1940—1950 рр.

  • 2. Середина 50-х — 60-ті роки

  • 3. 70-ті роки XX ст.

  • 4. 80-ті роки XX ст. — початок XXI ст.



1946 р. — обґрунтування плану аудіовізуальної освіти в університеті штату Індіана США.

  • 1946 р. — обґрунтування плану аудіовізуальної освіти в університеті штату Індіана США.

  • 1954 р. — обґрунтування ідеї програмованого навчання.

  • 1961 р. — відкриття факультету технології навчання в університеті Південної Кароліни.

  • 1968 р. — розроблення і застосування мови програмування ЛОДО в школі (Масачусетський технологічний інститут США).

  • 1976 р. — створення першого персонального комп'ютера.

  • 1981 р. — застосування у навчанні спеціальних програмованих засобів у дисплейних класах.

  • 1990 р. — використання інтерактивних технологій в освіті.



  Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США трактує її як комплексний, інтегрований процес, який включає людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що охоплюють основні аспекти засвоєння знань.

  •   Асоціація з педагогічних комунікацій і технологій США трактує її як комплексний, інтегрований процес, який включає людей, ідеї, засоби і способи організації діяльності для аналізу проблем, що охоплюють основні аспекти засвоєння знань.

  • У «Глосарії термінів з техноло­гій освіти» (Париж, ЮНЕСКО) : системний метод створення, застосування і визначення всього процесу викладання та засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів та їх взаємодії, завдання якого — оптимізація форм освіти.

  •  

  • Здібність слухати

  •  

  •  

  •  



  • 1. Загальнопедагогічний

  • 2. Предметно-методичний

  • 3. Локальний (модульний)





Відображає тактику реалізації освітніх технологій у навчально-виховному процесі за наявності певних умов

  • Відображає тактику реалізації освітніх технологій у навчально-виховному процесі за наявності певних умов



Цей тип технології моделює шлях освоєння конкретного навчального матеріалу (поняття) в межах відповідного нав­чального предмета, теми, питання.

  • Цей тип технології моделює шлях освоєння конкретного навчального матеріалу (поняття) в межах відповідного нав­чального предмета, теми, питання.



Технологічний напрям організації педагогічного процесу.

  • Технологічний напрям організації педагогічного процесу.

  • 2. Гуманістичний напрям організації педагогічного процесу.



Технологічна схема — умовне зображення технології процесу, поділ його на окремі функціональні елементи і позначення логічних зв'язків між ними.

  • Технологічна схема — умовне зображення технології процесу, поділ його на окремі функціональні елементи і позначення логічних зв'язків між ними.





Інноваційна педагогічна технологія - комплексний, інтегрований процес, що охоплює суб'єктів, ідеї, способи організації інноваційної діяльності і забезпечує результативність нововведення.

  • Інноваційна педагогічна технологія - комплексний, інтегрований процес, що охоплює суб'єктів, ідеї, способи організації інноваційної діяльності і забезпечує результативність нововведення.



1. За рівнем застосування

  • 1. За рівнем застосування

  • 2. За провідним чинником психічного розвитку

  • 3. За філософською основою

  • 4. За науковою концепцією засвоєння досвіду

  • 5. За ставленням до дитини

  • 6. За орієнтацією на особистісні структури

  • 7. За типом організації та управління пізнавальною діяльністю



— концептуальність

  • — концептуальність

  • діагностичне визначення цілей

  • — економічність

  • — алгоритмізованість,

  • — коригованість

  • візуалізація

  • — декомпозиція педагогічного процесу

  • — однозначність виконання передбачених процедур і операцій



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка