Тема досвіду



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


Куп’янська гімназія №3


Куп’янська гімназія №3



Баринова Зинаїда Григорівна



Тема досвіду:

  • Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики та у спеціально організованих видах роботи з використанням інтерактивних форм



Адреса досвіду:

  • Україна, 63709

  • Харківська обл.,

  • м.Куп’янськ,

  • смт.Куп’янськ-Вузловий,

  • вул. Дарвіна, 35

  • Куп’янська гімназія №3,

  • Тел: (05742) 4-26-77, 4-11- 43



Провідна наукова ідея:



Система роботи вчителя з реалізації проблеми

  • «Розвиток здібностей та формування ключових компетентностей учнів із використанням на уроках математики творчих вправ»



Мета досвіду:

  • • Забезпечення умов та мотивацій для пошуково-дослідницької діяльності школярів, підвищення якості та результативності навчання учнів на уроках математики.

  • • Розвиток творчої уяви школярів, їх ініціативи, винахідливості. Прищеплення інтересу до математики.

  • • Сприяння формуванню в учнів навичок при розв’язуванні творчих задач.



АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ:

  • - сприяє формуванню та розвитку творчої особистості учня в умовах модернізації освіти відповідно до вимог суспільного прогресу;

  • - забезпечує впровадження цілеспрямованої і системної особистісно - орієнтованої педагогічної підтримки кожного учня, реалізацію принципу співпраці, співдружності дорослих і дітей;

  • - формує основні поняття та забезпечує їх практичне застосування;

  • - вчить створювати і розв'язувати різноманітні проблемні ситуації, що активізують пізнавальну діяльність;

  • - сприяє глибокому і всебічному засвоєнню програмного матеріалу, розвитку вміння розв'язувати творчі задачі;

  • - заохочує учнів до надбання знань поза шкільною програмою.



Форми навчання

  • Парна (взаємодія учня з учнем чи вчителя з учнем)

  • Групова ( одночасно навчається група учнів, великі та маленькі групи);

  • Колективна (вчитель одночасно навчає весь клас);

  • Кооперативна (співробітницька) (всі учні активні і навчають один одного)

  • Фронтальне опитування;

  • Індивідуальна (самостійна) робота учня .



Методи навчання

  • евристичний;

  • демонстративний;

  • пошуковий;

  • дослідницький;

  • творчий.



Методи викладання:

  • пояснювальний;

  • проблемний;

  • стимулюючий ;

  • спонукаючий;

  • розвивальний.



Етапи реалізації досвіду

  • Початковий

  • Середній

  • Завершальний



Початковий етап (5-6кл.)

  • Розвиток інтересу до математики та обчислювальних навичок

  • Формування первинних знань, навичок і вмінь

  • Залучення до участі у конкурсах “Кенгуру” та “Золотий ключик”



Середній етап (7-9кл.)

  • Активізація матеріалу через виконання творчих вправ.

  • Спрямування процесу навчання на відбір базових (ключових, універсальних, соціальних) компетентностей.

  • Формування в учнів пізнавального інтересу, самоаналізу, самооцінки.



Завершальний етап (10-11кл.)

  • Узагальнення досвіду школярів, набутого на попередніх етапах навчання.

  • Самостійна робота учнів.

  • Пошуково - дослідницька робота.



Система позакласної роботи



Переможці математичних змагань



Використання комп'ютерів на уроках математики



Екскурсія на підприємство із метою ознайомлення з практичним застосуванням статистики



Результативність досвіду



Моніторинг результативності навчальних досягнень по класам за 3 та за 2 роки











Моніторинг навчальних досягнень учнів з математики за І семестр 2006-07н.р. (вчитель Баринова З.Г.)



Шляхи подальшого удосконалення досвіду

  • Удосконалення досвіду передбачає практичне втілення в навчально-виховний процес сучасних освітніх педагогічних технологій та досягнень науки.

  • Розробку та апробацію науково-практичних рекомендацій, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.

  • Створення пакетів діагностичних методик щодо виявлення творчих здібностей учнів.

  • Розширення кола питань впровадження основних положень досвіду в практику.



МОЇ ПОСЛІДОВНИКИ:

  • Захаренко Олександр – викладач Харківського Аерокосмічного університету

  • Реуцька Ольга - викладач ХНУ ім. Каразіна

  • Лапай Ірина – вчитель математики

  • Фесенко Ірина – вчитель математики в

  • м. Харків

  • Фоменко Олена – студентка Славянського педагогічного університету

  • Канцедал Олена – студентка І курсу Харківської інженерно – педагогічної академії

  • Ляшенко Оксана - студентка ІІІ курсу Харківської інженерно – педагогічної академії





Каталог: Cms Data -> Contents -> barinova math -> Media


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка