Тема: Ліна Костенко. Життя І творчість, особливості індивідуального стилю. Аналіз лірики. “ Українське альфреско”, “ Доля”, “ Пастораль ХХ сторіччя”, “ Життя іде І все без коректур”, “ Вже почалось, мабуть, майбутнє”, “ Страшні слова



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


ТЕМА: Ліна Костенко. Життя і творчість, особливості індивідуального стилю. Аналіз лірики. “ Українське альфреско”, “ Доля”, “ Пастораль ХХ сторіччя”, “ Життя іде і все без коректур”, “ Вже почалось , мабуть, майбутнє”, “ Страшні слова, коли вони мовчать…”

  • МЕТА: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Ліни Костенко, проаналізувавши причини гонінь і заборон на її творчість;

  • розкрити жанрове й тематичне розмаїття її творчості;

  • познайомити з особливостями індивідуального стилю;

  • повторити й узагальнити вивчене про поетів-шістдесятників;

  • розвивати усне мовлення, вміння працювати в групах, захищати власні міні-проекти, аналізувати поетичні твори;

  • виховувати національну гідність і свідомість, любов до поезії.


ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • у результаті цього модуля учні зможуть:

  • розповідати про життєвий і творчий шлях письменниці;

  • захищати власні міні-проекти, використовуючи мультимедійні презентації;

  • висловлювати свої думки, працюючи в групах;

  • вдосконалювати навички виразного читання;

  • удосконалити вміння аналізувати ліричні твори.

  • Під час модуля розвиваються, удосконалюються мотиваційна, комунікативна, інформаційно-технологічна, соціокультурна та діяльнісна компетентності учнів.



ЛІНА КОСТЕНКО



МЕТОД “ ПРЕС”

  • Пригадайте, хто такі шістдесятники, чому їх так називали?

  • – Назвіть відомих "шістдесятників": поетів, прозаїків, перекладачів, літературних критиків

  • – Які теми висвітлювались "шістдесятниками"?

  • – Скільки хвиль арештів було, коли саме?

  • – Які головні варіанти виходу з цієї ситуації були?

  • - Назвіть основні світоглядні засади "шістдесятників"



  • Я вибрала Долю собі сама.

  • І що зі мною не станеться –

  • У мене жодних претензій нема

  • До Долі – моєї обраниці.

  • Ліна Костенко



“ МОЗКОВИЙ ШТУРМ”

  • Як ви розумієте ці рядки? Чому саме ними ми починаємо вивчення творчості Ліни Костенко?



ЗАХИСТ УЧНЯМИ МІНІ - ПРОЕКТІВ

    • Життєвий шлях Ліни Костенко
    • Літературна творчість письменниці
    • Сучасний етап в житті і творчості Л. Костенко


ПІДСУМОК МІНІ - МОДУЛЯ

  • На міні – модулі ми пригадали…

  • На міні – модулі ми розглянули….

  • Найкраще я запам’ятав…

  • Мені було цікаво….



РОБОТА В ГРУПАХ

  • 1 група: « Українське альфреско».

  • 2 група: « Доля»

  • 3 група: « Пастораль ХХ сторіччя»

  • 4 група: « Життя іде і все без коректур».

  • 5 група: « Вже почалось, мабуть, майбутнє»

  • 6 група: « Страшні слова, коли вони мовчать…»



Підсумок ММ 2 “ МОЗКОВИЙ ШТУРМ”

  • Поясніть, чому саме з цих поезій ми почали вивчення творчості Ліни Костенко?



“ Незакінчене речення…” ( “Мозковий штурм”)

  • Ці поезії сповнені….

  • В них розмірковує Ліна Костенко про….

  • Особливості індивідуального стилю Л. Костенко полягають в тому….



ВИХІДНИЙ КОНТРОЛЬ

  • Твір – роздум ( мініатюра)

  • « Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі» ( 10 хв)



РЕФЛЕКСІЯ



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  • Всі: Вивчити біографію Л. Костенко стр. 268 – 274, конспект в зошиті, вивчити напам’ять поезію « Страшні слова, коли вони мовчать…». Прочитати 3 розділи роману у віршах «Маруся Чурай»

  • В. Р. – 1.Міні – проект ( дослідницька діяльність) « Маруся Чурай – народна поетеса. Образ Марусі Чурай у творах українських авторів»

  • 2. Міні – проект « Українська нація напередодні доби Руїни»

  • Д. Р. – стр 274 « Поміркуйте» стр. 279 « Творчі завдання»

  • С. Р. - стр. 279 « Підсумуйте прочитане»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка