Тема: Мотивація учнів до саморозвитку в умовах компетентнісного підходу в навчанні
Мета: Ознайомити педагогічний колектив з науково-методичними напрацюваннями щодо мотивації учнів до саморозвитку в умовах компетентнісного підходу в навчанні; активізувати діяльність вчителів щодо впровадження передового педагогічного досвіду з вищезазначеної теми
Мета: Ознайомити педагогічний колектив з науково-методичними напрацюваннями щодо мотивації учнів до саморозвитку в умовах компетентнісного підходу в навчанні; активізувати діяльність вчителів щодо впровадження передового педагогічного досвіду з вищезазначеної теми
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Бухлова, Н. Мотивація до самоосвіти вчителя і учня /Н. Бухлова // Управління освітою. – 2010. - № 18. – С.24–26
Дмітрієва, О. Психологічні механізми формування компетентності саморозвитку учнів /О. Дмітрієва // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2010. - № 4. – С.2-7
Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку /С. Кельнер // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2012. - № 9. – С.8
Ніцу, Ю. Вплив мотиваційного чинника на якість знань старшокласників /Ю. Ніцу // Школа. – 2014. - № 5. – С.10
Скотаренко, Н. Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності школярів /Н. Скотаренко // Завучу. Усе для роботи. – 2009. - № 9. – С.2-8
Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. - // Завуч. – 2011. - № 15. – С.9-12
Урбанська, Л. Мотивація учнів до навчання та саморозвитку /Л. Урбанська // Завуч. – 2011. - № 9. – С. 3-6
Харковлюк, В. Формування мотивації до самостійної пізнавальної діяльності учнів /В. Харковлюк // Завучу. Усе для роботи. – 2009. - № 9. – С.9-16
Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції /А. Ярмолюк //Українська мова і література. – 2010.-№ 8.–С.26-30
ПЛАН СЕМІНАРУ
1. Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності школярів.
С.М.Хапун
2. Стумулювання пізнавальної діяльності учнів.
І.А.Пахомова
3. Мотивація як рушійна сила учбової діяльності учнів початкової школи.
О.Ю. Новікова
4. Вплив мотиваційного чинника на якість знань старшокласників при вивченні предметів природничо-математичного циклу.
Л.І.Бондаренко
5. Шляхи формування в учнів мотивації до навчання на уроках історії.
І.В.Стужук
6. Мотивація як засіб процесу навчання іноземної мови, спрямований на залучення учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності.
О.В. Мацко
Розвиток і освіта жодній людині не можуть бути дані або повідомлені. Той, хто бажає до них долучитися, повинен досягти цього власною діяльністю, власними силами, власним напруженням. Зовні він може отримати тільки спонукання…
Розвиток і освіта жодній людині не можуть бути дані або повідомлені. Той, хто бажає до них долучитися, повинен досягти цього власною діяльністю, власними силами, власним напруженням. Зовні він може отримати тільки спонукання…
Саморозвиток – це усвідомлений і керований особистістю процес, в результаті якого відбувається удосконалення фізичних, розумових і моральних потенцій людини, розгортання її індивідуальності.
Для учнів початкових класів школи характерно:
прагнення розв’язати інтелектуальні завдання;
прагнення віднайти способи для розв’язання зазначених завдань;
потреба в інтелектуальних досягненнях;
питання з досліджуваної теми на зразок «Як це зробити?», «Для чого це потрібно робити?», тобто такі, що характеризують прагнення навчитися, засвоїти нову інформацію, освоїти нові способи дії;
Педагогічні та методичні основи процесу саморозвитку:
Утвердження в педагогічній теорії та шкільній практиці думки про учня як суб’єкта виховного процесу та ідеї про вирішальну роль власної активності в роботі над собою.
Відмова від авторитаризму, примітивізму в навчально-виховній діяльності.
Розуміння педагогами особистісної неповторності учня, вивчення його індивідуальних інтересів, нахилів, здібностей.
Стимулювання особистості підлітка до саморозвитку.