Тема Основи педагогічної діяльності



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.


МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ КУРС

  • “Вступ до спеціальності ”


Тема 1. Основи педагогічної діяльності. Мета. Розкрити значення понять "педагог", "учитель"; подати відомості про види педагогічної діяльності, суб'єкт та об'єкт педагогічної діяльності; особливості та специфіку педагогічної діяльності; структуру, функції педагогічної діяльності. План. 1. Виникнення і становлення педагогічної професії. 2. Суть педагогічної діяльності, її специфіка та особливості. 3. Структура педагогічної діяльності. 4. Функції педагогічної діяльності.



Завдання національної школи:



УЧИТЕЛЬ

  • У широкому смислі слова – той, хто готує підростаюче покоління до життя і праці.

  • У вузькому смислі – спеціально підготовлена людина , яка в навчальному закладі здійснює педагогічний процес.



ПЕДАГОГ

  • - (від грец. παιδαγογ — вихователь) — це фахівець, який має спеціальну підготовку і професійно здійснює навчально-виховну роботу в різних освітньо-виховних закладах.



Педагогічна діяльністьособливий вид соціальної діяльності, спрямований на передачу від старших поколінь молодшим накопиченого людством досвіду і культури, створення умов для їх особистісного розвитку та підготовку до виконання певних соціальних ролей в суспільстві.

  • Педагогічна діяльністьособливий вид соціальної діяльності, спрямований на передачу від старших поколінь молодшим накопиченого людством досвіду і культури, створення умов для їх особистісного розвитку та підготовку до виконання певних соціальних ролей в суспільстві.

  • Педагогічна професіяце вид трудової діяльності, що характеризується сумою вимог до особистості.

  • Педагогічна спеціальністьце вид занять у рамках цієї професії.

  • Педагогічна кваліфікаціяце рівень і вид професійної підготовленості, що характеризує можливості спеціаліста у вирішенні певного класу задач.



Основні види педагогічної діяльності:

  • виховна робота

  • викладання

  • класне керівництво

  • позакласна робота

  • позашкільна робота

  • методична робота

  • пошуково-дослідницька робота



СУБ’ЄКТ ТА ОБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ



СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

  • вона є процесом взаємодії людей;

  • має гуманістичний, колективний і творчий характер;

  • динамічність ( об’єкт (учень) постійно змінюється);

  • багатоплановість функцій;

  • основним робочим інструментом є мовлення;

  • результати цієї діяльності помітні не відразу.



Структура педагогічної діяльності

  • 1. Проектування цілей.

  • 2. Стимулюючо-мотиваційний компонент.

  • 3. Плануючий компонент.

  • 4. Організаційний компонент.

  • 5. Контрольно - корекційний компонент.

  • 6. Результативно-аналітичний компонент.

  • 7. Комунікативний компонент.



Основні функції педагогічної діяльності:

  • навчальна;

  • виховна;

  • розвивальна;

  • інформаційна;

  • організаційна;

  • дослідницька;

  • функція соціалізації;



ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка