Тема уроку: Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка "Біда навчить." Прислів’я



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Правило піднятої руки.

  • Правило піднятої руки.

  • Дружня співпраця у парах, групах.

  • Уважно слухати вчителя і учнів.

  • Активно і творчо працювати.



Тема уроку:

  • Тема уроку:

  • Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка “Біда навчить.” Прислів’я











Тестова перевірка

  • Тестова перевірка

  • 1. У якому році народилася Леся Українка?

  • А) 1896 р.

  • Б) 1871 р.

  • В) 1857р.

  • 2. Яке її справжнє прізвище?

  • А) Українка.

  • Б) Красницька.

  • В) Косач.

  • 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки?

  • А) Олена Пархоменко.

  • Б) Олена Пчілка.

  • В) Олена Паламарчук.

  • 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки?

  • А) «На крилах пісень».

  • Б) «Відгуки».

  • В) «Думи і мрії».

  • 5. Який перший вірш написала Л. Українка?

  • А) «Конвалія».

  • Б) «Надія».

  • В) «Давня весна»

  • 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»?

  • А) Крук.

  • Б) Бузько.

  • В) Горобець.



Тестова перевірка

  • Тестова перевірка

  • 1. У якому році народилася Леся Українка?

  • А) 1896 р.

  • Б) 1871 р.

  • В) 1857р.

  • 2. Яке її справжнє прізвище?

  • А) Українка.

  • Б) Красницька.

  • В) Косач.

  • 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки?

  • А) Олена Пархоменко.

  • Б) Олена Пчілка.

  • В) Олена Паламарчук.

  • 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки?

  • А) «На крилах пісень».

  • Б) «Відгуки».

  • В) «Думи і мрії».

  • 5. Який перший вірш написала Л. Українка?

  • А) «Конвалія».

  • Б) «Надія».

  • В) «Давня весна»

  • 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»?

  • А) Крук.

  • Б) Бузько.

  • В) Горобець.





І васо снузала. А робчикго віс бісо на біду та й чапов датиж чіно.

  • І васо снузала. А робчикго віс бісо на біду та й чапов датиж чіно.

  • давЖ, давж, аж муйо нарибдло. лиКо це лотас нітитем, кинупролась васо та як дезаве: «уГ-у-у! уГ-у-у





Що примусило горобчика замислитися над життям та змінитися?

  • Що примусило горобчика замислитися над життям та змінитися?





Клопіт будівлі для зберігання

  • Клопіт будівлі для зберігання

  • харчів, врожаю.

  • Ні гадки йому прославився.

  • Зоглядівся турбується.

  • Статкує губить.

  • Вславився ні про що не думав.

  • Дбає не помітив.

  • Клуні турбота.

  • Втеряє хазяйнує.







1. «Дурні бились, а ________________________.»

  • 1. «Дурні бились, а ________________________.»

  • 2. «Хто дурнем вродився, той ______________.»

  • 3.«Не на те мудра, щоб ____________________.»

  • 4.«Поки біди не знатимеш, то ______________.»

  • 5. «Розум на дорозі _______________________.»



неохайний спостережливий завзятий

  • неохайний спостережливий завзятий

  • вихований

  • Хазяйновитий

  • сумний горобчик обережний

  • Допитливий

  • мудрий

  • Турботливий

  • Кмітливий дурненький примхливий розсіяний



План

  • План

  • 1. Був собі _______________________.

  • 2. Бились, бились, _________________.

  • 3. Прилетів у гай, коли бачить – сидить ___________________.

  • 4. Полетів він на болото, а там ________.

  • 5. Сидить на ріллі__________________.

  • 6. Вилізла ______ з дупла, __________.

  • 7. Сидить на сучку _________________.

  • 8. А по полю ____________________.

  • 9. А на весну вже став ______________.



М_др_м н_хт_ не вр_д_вс_, а н_вч_вс_.

  • М_др_м н_хт_ не вр_д_вс_, а н_вч_вс_.



киПо дибі не знамешти – зурому не мешмати.

  • киПо дибі не знамешти – зурому не мешмати.



Продовжіть думку:

  • Продовжіть думку:

  • «Казка навчає цінувати розсудливість, …»





Середній рівень: виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них.

  • Середній рівень: виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них.

  • Достатній рівень: проілюструвати план казки у формі діафільму, стисло переказувати за складеним діафільмом.

  • Високий рівень: написати невеличкий твір-міркування на тему «Чого навчила мене ця казка?» Пам’ятайте, що у тексті-міркуванні обов’язково повинні бути його складові: твердження, доказ, висновок.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка