Тема. «Він належить всьому людству…» Вивчення життєвого шляху геніального російського письменника Олександра Сергійовича Пушкіна



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Тема. «Він належить всьому людству…» Вивчення життєвого шляху геніального російського письменника Олександра Сергійовича Пушкіна.

  • Тема. «Він належить всьому людству…» Вивчення життєвого шляху геніального російського письменника Олександра Сергійовича Пушкіна.



І. Організаційний момент.

  • І. Організаційний момент.

  • ІІ. Оголошення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності школярів.

  • ІІІ. Підготовка до сприйняття навчальної теми. Актуалізація опорних знань.

  • 1. Робота в групах. Розгадати кросворд.

  • 2. Зустріч з бібліотекарем.

  • 3. Екскурсія до картинної галереї та перевірка домашнього завдання. Екскурсія до фотогалереї.

  • ІV. Основний зміст уроку.

  • Слово вчителя.

  • Знайомство з планом конференції та темами учнівських повідомлень.

  • Конференція атеріали дослідницької роботи подаються в повному обсязі, тому учень може зачитати тільки фрагменти, які найбільш уважає важливими чи цікавими).

  • Висновок. Підведення підсумків дослідницької роботи.

  • V. Творче застосування знань, умінь і навичок. Закріплення вивченого матеріалу й уведення його в систему знань, умінь і навичок, засвоєних раніше.

  • 1). Рольова гра «Я стану режисером!». Презентація майбутніми режисерами кадрів до фільмів за творами О.С.Пушкіна.

  • 2). Гра «Доміно».

  • 3). Гра «Моя пам’ять краща!» №1. Гра «Моя пам’ять краща!» № 2.

  • 4) Виразне читання напам’ять творів О.С.Пушкіна за ілюстраціями до творів поета.

  • VІ. Підсумок уроку. Бесіда за запитаннями.

  • VІІ. Контроль за результатами навчальної діяльності. Оголошення результатів діяльності школярів (за таблицею).

  • VІІ. Домашнє завдання.

  • .















Рольова гра «Я стану режисером!»

  • Рольова гра «Я стану режисером!»

  • (за творчістю Олександра Сергійовича Пушкіна):

  •  Завдання:

  • - До якого твору О. С.Пушкіна належить цей кадр? - У якому класі вивчали цей твір?

  • - Знайти уривки з творів О.С. Пушкіна до цих кадрів і озвучити їх. Хто герой твору (за кадром)? - Хто виконує роль?

  • (Учні з груп повинні назвати твір, який відповідає кадру до фільму, сказати в якому класі вивчали, знайти уривки з творів О.С.Пушкіна до цих кадрів і озвучити їх. Книги з творами знаходяться на столах, можна взяти на виставочній смузі.

  • Режисер викликає майбутнього артиста (з групи), який озвучить кадр з фільму.)



Александр Сергеевич Пушкин.







 План тижня

  •  План тижня

  • Понеділок. Тематична лінійка. Повідомлення: «Він належить всьому людству…!» (Про життєвий шлях Олександра Сергійовича Пушкіна). Виставка книг про життєвий та творчий шлях поета та книг з творами О.С. Пушкіна.

  • Вівторок. Шкільний конкурс на краще читання напам'ять творів О.С. Пушкіна.

  • Середа. Рольова гра (за творчістю О.С. Пушкіна: «Я стану режисером!»). Конкурс малюнків до творів О.С. Пушкіна.

  • Четвер. Районний конкурс на краще читання напам'ять творів О.С. Пушкіна.

  • П’ятниця. Учнівська конференція «Він належить всьому людству…» Вивчення життєвого шляху геніального російського поета та

  • письменника Олександра Сергійовича Пушкіна.

  • Відповідальна за організацію та проведення вчитель зарубіжної літератури Панченко Ірина Вікторівна

  •  






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка