розвантаження навчальних програм відповідно до вікових можливостей учнів.
Практичні кроки:
Практичні кроки:
посилити діяльнісну основу підручників і навчальних посібників відповідно до компетентнісних засад навчання предмета і формування ключових компетентностей учнів;
створити на компетентнісних засадах нове покоління підручників та навчальних посібників.
Понад 2/3 всіх наукових публікацій Інституту педагогіки присвячено питанням модернізації змісту загальної освіти
Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації компетенісно орієнтованого змісту навчання в основній школі згідно нового Державного стандарту
Зреалізовано
Зреалізовано
Першу всеукраїнську інтерактивну серпневу WEB-конференцію для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
Системна робота над обґрунтуванням концептуальних засад вітчизняного підручникотворення та їх практичні виміри. Новий формат та нові завдання щорічної конференції «Проблеми сучасного підручника»
Системна робота над обґрунтуванням концептуальних засад вітчизняного підручникотворення та їх практичні виміри. Новий формат та нові завдання щорічної конференції «Проблеми сучасного підручника»
Спільно з МОН України вперше проведено всеукраїнську нараду-семінар експертів шкільних підручників
Спільно з МОН України вперше проведено всеукраїнську нараду-семінар експертів шкільних підручників
Ініційовано новий формат роботи фахового журі всеукраїнського конкурсу «учитель року-2016»
Ініційовано новий формат роботи фахового журі всеукраїнського конкурсу «учитель року-2016»
Концепція початкової освіти
Підвищення якості підручника для загальноосвітньої школи:
Підвищення якості підручника для загальноосвітньої школи:
Назріла необхідність створити професійну педагогічну соціальну мережу, яка забезпечить акумуляцію та обмін сучасними педагогічними технологіями та методиками, що є вагомим кроком до формування єдиного освітнього простору