Timss-2011 в Україні: timss-2011 в Україні



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





TIMSS-2011 в Україні:

  • TIMSS-2011 в Україні:

  • учасники: 3378 учнів 8-х класів; 148 загальноосвітніх навчальних закладів;

  • типи завдань: завдання – знання (35 %); завдання – застосування (35 %); завдання – обґрунтування (30 %).



За результатами TIMSS-2011 в Україні (природнича складова):

  • За результатами TIMSS-2011 в Україні (природнича складова):

  • Найвищий рівень - 6 %;

  • Високий - 23 %;

  • Середній - 35 %;

  • Низький – 24 %;

  • Фрагментарні знання - 12 %.







Навчальні плани та програми переобтяжені другорядною інформацією;

  • Навчальні плани та програми переобтяжені другорядною інформацією;

  • Компетентнісний підхід не знайшов належного відображення у програмах і підручниках;

  • Не встановлено чіткого співвідношення між ключовими та предметними компетностями.



  • Зорієнтованість змісту на формування репродуктивних знань



Науково обґрунтувати:

  • Науково обґрунтувати:

  • структуру змісту освіти з метою зменшення кількості інваріантних предметів та збільшення варіативного складника;

  • внесок кожної освітньої галузі у формуванні ключових компетентностей;

  • розвантаження навчальних програм відповідно до вікових можливостей учнів.



Практичні кроки:

  • Практичні кроки:

  • посилити діяльнісну основу підручників і навчальних посібників відповідно до компетентнісних засад навчання предмета і формування ключових компетентностей учнів;

  • створити на компетентнісних засадах нове покоління підручників та навчальних посібників.





  • Понад 2/3 всіх наукових публікацій Інституту педагогіки присвячено питанням модернізації змісту загальної освіти



Впроваджено в практику початкової школи біля 100 підручників та навчальних посібників нового покоління

  • Впроваджено в практику початкової школи біля 100 підручників та навчальних посібників нового покоління

  • (40 – за 2015 р.)



Впроваджено в практику основної школи більше 70 підручників та навчальних посібників нового покоління

  • Впроваджено в практику основної школи більше 70 підручників та навчальних посібників нового покоління

  • (41 – за 2015 р.)





  • Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації компетенісно орієнтованого змісту навчання в основній школі згідно нового Державного стандарту



Зреалізовано

  • Зреалізовано

  • Першу всеукраїнську інтерактивну серпневу WEB-конференцію для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів



Системна робота над обґрунтуванням концептуальних засад вітчизняного підручникотворення та їх практичні виміри. Новий формат та нові завдання щорічної конференції «Проблеми сучасного підручника»

  • Системна робота над обґрунтуванням концептуальних засад вітчизняного підручникотворення та їх практичні виміри. Новий формат та нові завдання щорічної конференції «Проблеми сучасного підручника»



Спільно з МОН України вперше проведено всеукраїнську нараду-семінар експертів шкільних підручників

  • Спільно з МОН України вперше проведено всеукраїнську нараду-семінар експертів шкільних підручників



Ініційовано новий формат роботи фахового журі всеукраїнського конкурсу «учитель року-2016»

  • Ініційовано новий формат роботи фахового журі всеукраїнського конкурсу «учитель року-2016»



  • Концепція початкової освіти



Підвищення якості підручника для загальноосвітньої школи:

  • Підвищення якості підручника для загальноосвітньої школи:

  • Розроблення концептуальних засад сучасного підручника;

  • Формування експертного середовища шкільного підручника в Україні;

  • Школа експертів навчальної літератури.



Механізми реалізації компетентнісного

  • Механізми реалізації компетентнісного

  • підходу на практиці:

  • методики компетентнісно-орієнтованого

  • навчання;

  • формування та оцінювання предметних компетентностей.



МОН України

  • МОН України

  • Інститут модернізації змісту освіти

  • Академія інноваційного розвитку освіти

  • Асоціація керівників шкіл України

  • Обласні, районні та міські управління освіти

  • Обласні інститути післядипломної педагогічної освіти

  • Педагогічні університети

  • Загальноосвітні навчальні заклади



  • Назріла необхідність створити професійну педагогічну соціальну мережу, яка забезпечить акумуляцію та обмін сучасними педагогічними технологіями та методиками, що є вагомим кроком до формування єдиного освітнього простору





  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка