Торгівля 1 1 косметика



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.

















1.1.1.1. ТОРГІВЛЯ 1.1.1.1.2. косметика

    • В нашому житті косметика відіграє важливу роль, оскільки кожний з нас деякою продукцією користується (шампунь, парфуми, креми тощо)
    • Постійно з’являються різні новинки, зростає нове покоління й теж починає використовувати косметику
    • Тому в цьому бізнесі завжди є можливість зайняти свою нішу.












1.1.1.5. Ріелтерський бізнес

    • Дуже часто в житті стає питання, пов’язане з житловю проблемою (придбання, обмін, наслідування) і завжди виникає багато моментів, що потребують якісного вирішування, тому Вам пропонується до уваги ріелтерський бізнес (можливість працювати в ріелтерській компанії)










1.1.2.4. Проведення видатних подій

    • В нашому житіі завжди відбуваються видатні події, і існує чимало людей, що бажають допомогти провести ці події цікаво.
    • Для проведення, як правило, потрібен ведучій, та іноді фотограф, відеооператор, музичне супроводження.
    • Видатні дати можна умовно розбити на:
    • - день народження
    • - весілля
    • - корпоративна вечеря
    • - інша урочиста подія


1.1.3. Ідеі, які базуються на нових розробках в науці та техніці



1.1.3.1. Нові виді виготовлення вікон та дверей

    • Ми все частіше бачимо, як у наше життя постійно проникають нові технології, як завжди, на початку тільки обмеженне коло споживачів має можливість користуватися новинками, але не проходить багато часу, як ціни падають й багато бажаючих починають придбання нової продукції
    • В данному випадку Вам надається приклад:
    • металопластикові вікна та двері
























1.1.8.2. Комплексна торгівля

  • Ми на данний час все частіше користуємось пос- лугами торгівельних цент-рів. Одним із успіхів такого буму є асортимент про-дукції (чим більше, тим краще).

  • Ви також маєте можли-вість надати своїм спожи-вачам широкий асортимент товарів, для цього необхідно ознаймитись з переліком продукції, що пропонується





Підсумковий перелік напрямків бізнесу до пункту 1.1





1.2.2. Визначення потенційного споживача


























































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка