Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів Питання, що виносяться на педчитання



Дата конвертації04.01.2017
Розмір499 b.


Традиційне та інноваційне у формуванні компетентностей учнів

  • Питання, що виносяться на педчитання:

  • Відмінності між традиційним та інноваційним навчанням – всі педпрацівники ліцею

  • Групова форма роботи на уроці – МК викладчів природничо-математичних дисциплін

  • Мультимедіа на традиційному уроці – МК ПП професій ресторанного господарства

  • Гра як метод навчанняМК ПП будівельних професій

  • ІКТ на сучасному уроці – МК викладчів природничо-математичних дисциплін

  • Проектні технології – вимога часу – МК викладчів суспільно-гуманітарних дисциплін

  • Сучасні технології виховання – МК класних керівників та вихователів


Низький уклін педагогічному процесу, сконструйованому великим дидактом Я.А.Коменським.



Які соціальні передумови появи і застосування інноваційних освітніх технологій?

  • Підготовка не просто самостійно мислячих громадян, висококваліфікованих фахівців у галузі майбутньої професійної діяльності, але і

  • високоморальних,

  • духовно розвинених,

  • готових до інновацій,

  • спільної діяльності,

  • спілкування і співробітництва,

  • роботи в нестабільних і швидко мінливих умовах із проявом ініціативи і творчості.





Інноваційний процесце процес удосконалювання освітніх систем на основі інноваційного розвитку або часткової зміни традиційних цілей, змісту й засобів освіти.

  • Це не означає відмову від традиційних цінностей, від популярного девізу “знання – сила”. Система знань залишається основою освітнього процесу. Адже, як влучно висловився К. Д. Ушинский, “порожняя голова не мислить”. Йдеться тільки про те, що самі по собі знання ще не є кінцевою метою й результатом навчання.





Порівняльна характеристика традиційного та інноваційного навчання



  • Якщо у традиційному навчанні увага акцентувалася на запам'ятовуванні і відтворенні інформації, то у нових умовах виникла потреба розвитку творчого (продуктивного) мислення учня, формування його комунікативних умінь та практичної підготовки до активної життєдіяльності у постійно мінливому соціальному середовищі.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка