Творчий звіт роботи вихователя



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


НОВОМИРГОРОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ І-ІІ СТУПЕНІВ СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІНТЕНСИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ

  • ТВОРЧИЙ ЗВІТ

  • РОБОТИ

  • ВИХОВАТЕЛЯ

  • БОГДАНЮК Г.В.

  • 2012-2013 Н.Р.


…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  • Маю вищу освіту.

  • В 1983 році закінчила фізико-математичний факультет Кіровоградського державного педагогічного інституту, спеціальність за дипломом – учитель математики.

  • Стаж педагогічної роботи – 23 роки.

  • З 1997 року працюю вихователем Новомиргородської загальноосвітньої І-ІІ ступенів спеціальної школи-інтернату інтенсивної педагогічної корекції.

  • Останній раз підвищувала кваліфікацію як вихователь школи-інтернату в серпні 2011 року в Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.



……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

    • Сучасні масштаби екологічних змін створюють реальну загрозу для життя людей. Забруднення атмосферного повітря у багатьох містах України досягло критичного рівня.
    • “Гадаємо, писав В.Сухомлинський, - що школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку людини все, що дає природа і що може зробити людина для того, щоб природа служила їй. Уже через це ми повинні берегти і поновлювати природні багатства, які маємо”.
    • Екологічні проблеми, що особливо загострились в останні десятиріччя, викликають стурбованість і тривогу чесних людей Землі.
    • Мабуть це все і є основною причиною того, що вже не перший рік моїм проблемним питанням є “Екологічне виховання учнів за народними традиціями”


………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  • Відвідую самопідготовки і виховні заходи інших вихователів.

  • Провела відкриту самопідготовку з біології на тему: ”Вітаміни”.



……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Допомагала деяким колегам при підготовці до їхніх відкритих виховних заходів. При підготовці до проведення козацьких розваг між хлопцями старших класів, допомагала виготовляти плакати, емблеми команд, підготувала виступ болільників.

  • При підготовці і проведені свята Миколая відповідала за оформлення залу, реквізит, частково за костюми.



Брала посильну участь у підготовці і проведенні “Майдансу”



Організація учнівського колективу

  • Дуже важливо для вихователя згуртувати учнів в дружній класний колектив. Сприяли цьому, на мою думку, ряд проведених виховних заходів :

    • Виховні години -
      • Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього.
      • Вчимося бути толерантними.
      • Дружній колектив: який він ?
      • Мистецтво навчання.
    • Години спілкування –
      • Вічні цінності людини.
      • Хто черговий ?
      • Як не стати Робінзоном, живучи серед людей?
      • Стосунки між однокласниками.


Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

  • В українському національно-патріотичному вихованні народні настанови тісно пов’язані з настановами релігійними, про що говорять такі проведені заходи :

    • Виховні години “Свою Україну любіть”, “Слава козацька не вмре, не загине”.
    • Бесіди “Покрова Пресвятої Богородиці”, “Таємниці народної медицини”, “Свято Водохреща”.
    • Краєзнавча вікторина “Кіровоградщина – мій рідний край”.
    • Урок пам’яті “Наша пам’ять, як набат”.
    • Конкурс “Ти наше диво калинове, кохана українська мово”.
    • Свята “Калина – символ України” та “Зустріч Весни”.
    • Свято зустрічі Весни – відкритий виховний захід.
    • Маю надію, що це було гарне свято для всіх учнів школи.


Свято зустрічі Весни



Свято зустрічі Весни (спалення опудала Зими)



Ціннісне ставлення до людей, родини, сім’ї

  • Морально-правове виховання допомагає усвідомити учням моральність, як вираження внутрішнього життя людини, трактування моралі й етики та їх ролі у житті особи, народу, нації, держави.

  • Виходячи з цього, були проведені такі виховні заходи :

    • Години спілкування “Життя людини – найвища цінність”, “Хай разом б’ється серце родини”.
    • Бесіда “Моє і наше”.
    • Корекційні заняття “Тепло співчуття”, “Будьмо милосердними”, “На те ми й люди, щоб творити добро”.
  • Було проведено змагання між дівчатами “А я просто українка, україночка”, де в гумористичних конкурсах дівчата показали свої уміння бути гарними господинями.



……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….



Ціннісне ставлення до природи

  • Одним з визначних факторів збереження життя на нашій Землі є виховання молодого покоління екологічно грамотним.

  • Спілкування з природою будить думки й почуття людини. Але праця вихователя, на мою думку, буде безплідною, якщо найвищі думки, натхнення, добрі почуття, не втілюватимуться в корисні, гарні справи.

  • Проблема взаємовідносин людини, суспільства і навколишнього середовища на сучасному етапі залишається гострою. Як наслідок цього зростає значення і необхідність екологічної освіти в вихованні школярів.

  • З учнями проводилися такі виховні заходи:

    • Екологічна бесіда “Лікарські рослини нашої місцевості”.
    • Вікторина “Планета Земля – частина Всесвіту”.
    • Екскурсія “Екологічною стежиною нашого краю”.
    • Усний журнал “Різнобарв’я природи”.
    • Конкурс малюнків “Я – маленька частиночка природи”.
    • Конкурс знавців рідної природи.
  • Постійно займаємося озелененням класної кімнати. У нас росте багато різних груп квітів. Взимку в садку розмістили годівничку, виготовлену на уроці трудового навчання. Учні класу займалися озелененням території школи: висаджували квіти й доглядали за ними.



Ціннісне ставлення до мистецтва

  • Велике значення у формуванні підростаючого покоління має естетичне виховання і розвиток художніх здібностей.

  • Учні класу брали участь в оформленні класних куточків, класної кімнати, в усіх шкільних конкурсах, підготовці газет, плакатів до різноманітних свят, виготовили прикраси і вбрали ними класну кімнату до Нового року.

  • Учні класу беруть участь у всіх загальношкільних заходах.

  • Проводився конкурс знавців української пісні, конкурси малюнків “Весняний хоровод”, “Про пожежну безпеку ми все знаємо”.

  • При проведенні виховних заходів більшість костюмів виготовляють і оформлюють учні самостійно.

  • Люблять займатися різними видами рукоділля, виготовляти різні вироби.



……………………………………………………………….



Ціннісне ставлення до праці

  • Трудове виховання я стараюся будувати, виходячи із споконвічної загальнонародної оцінки праці як першооснови життя й моральної гідності людини, прославлення трудівника й засудження ледаря в українському фольклорі, утвердження культури праці.

  • Проводився ряд трудових годин (“Школа - наш дім, прибираємо в нім”, “Збережемо чистим довкілля”, “За життя без сміття” і т.д.), практичні заняття на яких учні пересаджували квіти, ремонтували книги, доглядали за своїми особистими речами і т.д. Учні класу завжди старанно чергують в їдальні. Так як я працюю в випускному класі, то проводилася за окремим планом профорієнтаційна робота.

  • З дітьми проводилося профорієнтаційне анкетування, виготовлено було стенд “Ярмарок професій”, куточок “Поради про правильний вибір професії”. Учні знайшли самостійно в Інтернет мережіі відомості про навчальні заклади,в яких би їм хотілося навчатися, ознайомилися з умовами вступу до них.

  • Проведено було ряд таких виховних заходів:

    • Година спілкування “Темперамент. Природні особливості людини. Проблема вибору професії”.
    • Бесіди “Здоров’я і вибір професії”, “Вибір професії, або задача з багатьма невідомими”.
    • Виховні години “У світі професій”, “Усвідомлений вибір професійного майбутнього”.
    • Конкурс малюнків “Цей різноманітний світ професій”.


Ціннісне ставлення до себе. Профілактика дитячого травматизму

  • Піклування про здоров’я та фізичний розвиток, виявляється у виробленні в дітей ставлення до життя людини як до найвищої цінності. З цією метою з учнями проводяться заплановані для них бесіди з ОБЖД.

  • Також були проведені години спілкування “Шкідливі звички скорочують життя” та “Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я”.

  • При провнеденні індивідуальних бесід з учнями проводиться робота по профілактиці шкідливих звичок.

  • Під час проведення в школі тижня з протипожежної безпеки учнями класу був підготовлений відкритий виховний захід “Вогонь життєдайний та небезпечний”.

  • За кілька днів раніше учням 4 – 6 класів була запропонована вікторина “Вогонь – не іграшка”, підсумки якої в кінці заходу були підведені.



…………………………………………………..



………………………………………………………………………..

  • Індивідуальна виховна робота

    • Велике значення надаю я індивідуальній виховній роботі і приділяю їй багато часу. Тема бесіди залежить від особливостей характеру учня. Проводяться як заплановані бесіди, так і ті, яких потребували конкретні обставини. Час проведення, місце теж залежить від ситуації. З учнями Калугером А. та Чернявським С. ведеться більш інтенсивна індивідуальна робота в зв’язку з тим, що вони знаходяться на внутрішкільному обліку, як такі, що схильні до скоєння правопорушень.



База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка