“Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якій яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність неможливо охопити якимись правилами



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.





“Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якій яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність неможливо охопити якимись правилами, єдиними і обов’язковими для всіх”.

  • “Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якій яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність неможливо охопити якимись правилами, єдиними і обов’язковими для всіх”.

  • В. Сухомлинський



«Розвиток продуктивної творчої діяльності учнів на уроках трудового навчання та в позаурочній діяльності».

  • «Розвиток продуктивної творчої діяльності учнів на уроках трудового навчання та в позаурочній діяльності».



розвиток в учнів глибокої зацікавленості в будь-якій галузі на основі широкої пізнавальної активності й допитливості.

  • розвиток в учнів глибокої зацікавленості в будь-якій галузі на основі широкої пізнавальної активності й допитливості.

  • мотивація навчальної діяльності з домінуванням мотивів її удосконалення;

  • формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності; життєво необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства;

  • формування і розвиток творчих здібностей та пізнавальної самостійності;

  • забезпечення умов для професійного самовизначення учнів,

  • виховання культури праці.



знаходити та обробляти необхідну інформацію з використанням сучасної техніки;

  • знаходити та обробляти необхідну інформацію з використанням сучасної техніки;

  • проектувати предмет праці та технологію діяльності з врахуванням доступних в даних умовах матеріалів та технічних ресурсів;

  • оволодівати політехнічними трудовими знаннями, навичками та вмінням використовувати засоби праці, здійснювати технологічні процеси, результати яких будуть мати споживчу вартість;

  • оцінювати свої професійні інтереси та нахили, обирати професію;

  • співробітничати в колективі та виконувати функції лідера.









Кредо проектної діяльності

  • Кредо проектної діяльності

  • для учнів: «Все, що я пізнаю — я розумію, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати».

  • для педагога: «Я прагну знайти розумний баланс між академічними і прагматичними знаннями та навичками».



- 5 клас - предметно-операційна; - 6 клас - конструкторсько-технологічна; - 7-9 класи – проектно-технологічна;

  • - 5 клас - предметно-операційна; - 6 клас - конструкторсько-технологічна; - 7-9 класи – проектно-технологічна;

  • - 10-11 класи - проектно-технологічна та художньо-конструкторська.





за проведеною діяльністю:

  • за проведеною діяльністю:

    • дослідницькі проекти, які потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальності предмета дослідження для всіх учасників, його соціальної значущості. Вони повністю підпорядковані логіці дослідження та мають відповідну до цього структуру;
    • практико-орієнтовані проекти, у яких результат діяльності учасників чітко визначено з самого початку, він орієнтований на їх соціальні інтереси (виріб, документ, практичні рекомендації тощо). Проект потребує складання його учасниками сценарію діяльності і визначення функцій кожного з них.
    • інформаційні проектиспрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів. Ці проекти потребують добре продуманої структури, можливості систематичної корекції у процесі роботи над проектом. Окремі інформаційні матеріали завжди є складовою частиною будь-якого іншого проекту;
    • творчі проекти, які не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату, прийнятій групою логіці спільної діяльності, інтересам учасників проекту. Вони заздалегідь домовляються про заплановані результати і форму їх представлення – звіт, реферат, відеофільм тощо;


за галуззю виконання: предметні (виконуються в рамках одного навчального предмета) та інтегровані (у процесі їх виконання використовуються знання з різних дисциплін);

  • за галуззю виконання: предметні (виконуються в рамках одного навчального предмета) та інтегровані (у процесі їх виконання використовуються знання з різних дисциплін);

  • за змістом: інтелектуальні, матеріальні, екологічні, сервісні, комплексні;

  • за складом учасників: учні одного або різних класів, навчальних закладів, міст, регіонів; представники однієї або різних країн;

  • за кількістю учасників: індивідуальні, групові (у т. ч. парні), колективні (при виконанні групових і колективних проектів учителю необхідно розподілити обов’язки між учнями та визначити відповідальність кожного за виконання проекту в цілому);

  • за тривалістю виконання: короткотривалі (реалізація проекту протягом кількох уроків з предмета), середньої тривалості (від тижня до місяця) і довготривалі (реалізація проекту охоплює кілька місяців).












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка